Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 85 άτομα (3 μέλη και 82 επισκέπτες)

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
Τοσο σκληρη δουλεια μονο αυτος και η Τουνη τυπε....
ΤΙ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ Η ΤΟΥΝΗ ΒΡΕ ΠΑΛΙΟΜΟΥΝΗ????
ρε μαλακα αφου το ξερεις οτι ζουμε στην χειροτερη μπανανια του κοσμου τι ψαχνεις?
ο σεσκουλας ειναι απογονος του σωκρατη,του κολωκοτρωνη,του παππανικοναλου....
τι θες ρε μουνι αλλο?
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Δεν τον ξερω τι ιδεα να εχω;Απο οσα διαβαζω και στη Σασουολο σαπιζε στον παγκο ενω ηταν μεχρι προσφατα τραυματιας....κλασσικη μεταγραφη Χοντρου.
Πάντως είναι παιδί της παρέας, του μεζε του ποτηριού.

Θα περάσουμε ζάχαρες στα κουτούκια του Πειραιά μαζί του με τον @troubakhs και @ΑΝΤΖΕΛΟ

IMG_20240131_200940.jpg
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
@Hellraiser4Ever

Τώρα ξανά διαβάζω ότι για τον Ρασιτς θα εξαρτηθεί και από το όριο δανεικών. Μέχρι έξι έχουμε δικαίωμα. ΟΧΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ. Ο ΡΙΤΣΑΡΝΤΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΏΣΕΙ.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
@Hellraiser4Ever

Τώρα ξανά διαβάζω ότι για τον Ρασιτς θα εξαρτηθεί και από το όριο δανεικών. Μέχρι έξι έχουμε δικαίωμα. ΟΧΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ. Ο ΡΙΤΣΑΡΝΤΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΏΣΕΙ.
Να θυμισουμε οτι για τον Ριτσαρντς τυπος Αντζελος ειχε γραψει ¨Πολυ δυνατος,Μπαγερν Μοναχου κτλ":confused:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
Ενδιαφερουσα η νεα μεθοδος Χοντρου στις μεταγραφες....θα ανταλλασει σαπακια με σαπακια.:confused:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΟΥ ΣΑΠΑΚΟΒΙΤΣ!!!

 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Τελειωσαν ειπε ο Ολυμπιακος οι μεταγραφες και τελικα πηραμε και τερματοφυλακα.

Αυριο ο σανοπρωταθλητης (το μουνι της μανας τους) θα μας γραγει για τον ΠΥΡΓΟ που εφερε.
Αχ ρε φουκαρα Τζολακη και Παπαδουδη.

 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.705
Πόντοι
5.006
μεγαλη νικη στο βολευ ανδρων απεναντι στην αρκας...3-2 σετ και ολα ανοιχτα πλεον για τον επαναληπτικο της τουρκιας...αν περασουμε, ειμαστε κατα 99% στον τελικο του σεβ καπ και θα μιλαμε για μια απο τις κορυφαιες χρονιες στην ιστορια του τμηματος...
μακαρι να μην εχει προβλημα ο τζιαβρας και να παιξει και στον επαναληπτικο...
:rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.084
Κριτικές
174
Like
119.004
Πόντοι
46.423
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.302
Πόντοι
12.756
Μαντί Καμαρά κλήθηκε σε απολογία από τον Ολυμπιακό για θέματα πειθαρχίας και ειδοποιήθηκε πως από εδώ και πέρα θα προπονείται με τη Β' ομάδα. Ανοιχτό ακόμα το ενδεχόμενο αποχώρησης του.:2on1::2on1:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
Γεια σου!!! Αν ενδιαφέρεσαι να γραφτείς στη Stoiximan με το link που παραθέτω θα κερδίσουμε και οι δυο από 10 Ευρώ. Ολοκλήρωσε την εγγραφή σου και κάνε την πρώτη σου κατάθεση (άνω των 10€), και κερδίζουμε και οι δύο από ένα Free bet αξίας 10€.

Χρησιμοποιώντας το παρακάτω Link

https://referme.to/georgiosm-2917
Ρε δεν πας να γαμηθεις πρωινιατικα....
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.084
Κριτικές
174
Like
119.004
Πόντοι
46.423
Μαντί Καμαρά κλήθηκε σε απολογία από τον Ολυμπιακό για θέματα πειθαρχίας και ειδοποιήθηκε πως από εδώ και πέρα θα προπονείται με τη Β' ομάδα. Ανοιχτό ακόμα το ενδεχόμενο αποχώρησης του.:2on1::2on1:

Να του δώσουν και μια σφουγγαρίστρα να σφουγγαρίζει τα αποδυτήρια του άμπαλου που θέλει να μας κάνει και μαγκιές.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
Μαντί Καμαρά κλήθηκε σε απολογία από τον Ολυμπιακό για θέματα πειθαρχίας και ειδοποιήθηκε πως από εδώ και πέρα θα προπονείται με τη Β' ομάδα. Ανοιχτό ακόμα το ενδεχόμενο αποχώρησης του.:2on1::2on1:
Κλωτσαει το αρχιδι να τον πουλησει ο Χοντρος απο τωρα ,και ενω ληγει το συμβολαιο του ,σε οποια πουτσομαδα γουσταρει....ο αλητης!

Βαστα γερα Μαντι και γραψε το μουνοπανο τον Χοντρο στα αρχιδια σου τα δυο!!!:rockon:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.084
Κριτικές
174
Like
119.004
Πόντοι
46.423
Κλωτσαει το αρχιδι να τον πουλησει ο Χοντρος απο τωρα ,και ενω ληγει το συμβολαιο του ,σε οποια πουτσομαδα γουσταρει....ο αλητης!

Βαστα γερα Μαντι και γραψε το μουνοπανο τον Χοντρο στα αρχιδια σου τα δυο!!!:rockon:

:argue:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Καλα τα λεει ο Χελ. Που μου περιμενε ο χοντρος οτι θα του κανει τα κεφια ο παιχτης ειδικα τωρα που ειναι ελευθερος.

Βεβαια αν μου έχει κλεισει στην αεκ, εκει θα μιλησουμε αλλιως. Ηδη εχω ετοιμασει το καταρολογιο.

ΥΓ: Ανναπουρνα. Δεν ξερω αν το εχεις καταλαβει αλλα εισαι ο επομενος για χυσιματα στα μουτρα. Μεταγραφες δεν ήθελες να αλλαξουν τον Γεναρη; ΑΛΛΑΞΑΝ. :grin:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom