Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 82 άτομα (0 μέλη και 82 επισκέπτες)

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
Εμένα μου αρέσει πολύ ο Ρέτσος.

Ξέρει πολύ μπάλα αλλά δυστυχώς έξυνε τα παπάρια του τα προηγούμενα χρόνια με αποτέλεσμα να κάνει κάποια σφάλματα τα οποία λόγω θέσης κοστίζουν ακριβά.

Θα βελτιωθεί.

Όπως έχουμε ξαναπεί ευθύνη φέρει όλη η αμυντική λειτουργία της ομάδας και όχι μόνο ο Ρέτσος.
Όπως το έγραψες ακριβώς και θα προσθέσω την ευκολία των καρτών που δέχεται για ψύλλου πήδημα ,όπως του κοκκινίσματος του με την Κηφισιά που τέτοια μαρκαρίσματα γίνονται πάνω από 20 σε κάθε αγώνα . Σήμερα στην Τούμπα έπρεπε να πέσουν δύο κόκκινες . Είδες καμία? Θα τις δείς την Κυριακή στο πρώτο μαρκάρισμα και μάντεψε υπέρ ποιας ομάδας ,,,,
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
Πολυ καλος φιλε σε ολο το παιχνιδι ανυπαρκτος,δεν συμμετεχει καθολου στην αναπτυξη της επιθεσης και εβαλε ενα τετ α τετ μονος με το τερμα....αντι να λετε για τον Μασουρα που σημερα καθαρισε τη μπουγαδα και ηταν πολυ καλος.Και ο Φορτουνης τερμα για το πουτσο σημερα....
Ο Φορτουνης δεν ηταν καλος σημερα. Αντιθετα ο Μασουρας ητανε ο κορυφαιος. Τι λες τωρα ρε χελ. Τωρα ανακαλυψες οτι κανενας παιχτης δεν γινεται να ειναι σε ολα τα παιχνιδια ο ιδιος; Για Μασουρα και Φορτουνη μιλαω. Τον Μαρτινς τον δικασες σημερα ενω την περασμένη αγωνιστικη με τον Αρη ητανε απο τους κορυφαιους.

Οσο για τον Ναβαρο. Δεν ειναι ουτε Γιοβετιτς, ουτε Ελ Αραμπι που θα κανει αυτη τη δουλεια να συνεργαστεί με τα χαφ. Ο συγκεκριμενος ειναι ταλε κουαλε Πονσε.
Παρτην ετοιμη τη μπάλα και βαλτη μεσα. Μονο τελειωμα εχει. Αμα του ζητησεις να παιξει μπαλα με τα χαφ, αντιο.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Εκλεισε ο ΜΠΑΙΧΤΑΡΑΣ που ηθελε ΜΟΝΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!!!:wanker:

 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.643
Like
57.280
Πόντοι
12.756
Εκλεισε ο ΜΠΑΙΧΤΑΡΑΣ που ηθελε ΜΟΝΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!!!:wanker:

Τωρα θα το γραφα ρε κωλομπαρα :cum:
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.648
Κριτικές
173
Like
39.815
Πόντοι
38.529

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Τωρα θα το γραφα ρε κωλομπαρα :cum:
Μην αγχωνεσαι θα παρουμε τον Μπεζο απο την 8η στην 2η κατηγορια Ισπανιας...:confused:

 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.643
Like
57.280
Πόντοι
12.756
Μην αγχωνεσαι θα παρουμε τον Μπεζο απο την 8η στην 2η κατηγορια Ισπανιας...:confused:

Το Γιάννη :tooth:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.118
Κριτικές
16
Like
19.129
Πόντοι
9.345
Μοουζες Ράιτ προθερμαινεται...
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
Σε ερωτηση στον Νικολακοπουλο οτι το συμβολαιο του Βρουσαι που δοθηκε δανεικος μεχρι το καλοκαιρι, ληγει το καλοκαιρι τουτο, ο κυρ Κώστας απαντησε, ποιος το λεει αυτο;
 
Τελευταία τροποποίηση:

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
Εκλεισε ο παικταρας!!!Συμβολαιο για ενα μηνα με οψιον για μεχρι το τελος της χρονιας.Μπαι αουτ 70 επαναλαμβανω ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ χιλιαδες ευρω!!!

Τετοιες μεταγραφες ουτε το Λαυριο και η Καρδιτσα!!:wanker:
Υπομονή μέχρι τον επόμενο αγώνα. Μπορεί να μην τραβήξει.
Σε έχυσε στα μούτρα απόψε με το καλησπέρα σας.
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
εχει και κινηση με τη μπαλα και γρηγορος.
Είναι και το παιχνίδι τέτοιο που βγαίνουν όλα σε όλους και το ότι και ο ίδιος πήγε καλά απόψε θα τον βοηθήσει ψυχολογικά. Θα τον δούμε και στα άλλα παιχνίδια. Η θέση είναι ορφανή για πολύ καιρό, θα έχει πολλές ευκαιρίες ακόμα να εξελιχτεί.
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Είναι και το παιχνίδι τέτοιο που βγαίνουν όλα σε όλους και το ότι και ο ίδιος πήγε καλά απόψε θα τον βοηθήσει ψυχολογικά. Θα τον δούμε και στα άλλα παιχνίδια. Η θέση είναι ορφανή για πολύ καιρό, θα έχει πολλές ευκαιρίες ακόμα να εξελιχτεί.
ον θελω για 4αρι πισω απο μιλουτινωφ και να κατεβει ο πιτερς στο 3.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
ον θελω για 4αρι πισω απο μιλουτινωφ και να κατεβει ο πιτερς στο 3.
Και εκεί παίζει. Πολλά μπορεί να προσφέρει. Να στρώσει κωλο στην δουλεια μονο και ο ίδιος.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.643
Like
57.280
Πόντοι
12.756
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Zebu

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Υπομονή μέχρι τον επόμενο αγώνα. Μπορεί να μην τραβήξει.
Σε έχυσε στα μούτρα απόψε με το καλησπέρα σας.
Οτι εισαι κουραδομαλακας και τσαμπα μαγκας εκ των υστερων το ξερουμε...στο θεμα μας τωρα εδειξε καλα στοιχεια σημερα αλλα παιζαμε με μια απο τις χειροτερες ομαδες της Ευρωλιγκα με ανυπαρκτους ψηλους.Θα τον δουμε και με την Μπαγερν οπου εκει υπαρχει ο Ιμπακα.Μακαρι να μας βγει λιρα εκατο οπως ειχε βγει καποτε ο Μακ Κισικ....

Και εκεί παίζει. Πολλά μπορεί να προσφέρει. Να στρώσει κωλο στην δουλεια μονο και ο ίδιος.
Που να παιξει 4αρι ρε μυρωδια χωρις σουτ;Πεταχτηκε και ο αρχιμυρωδιας ο σκατατζης να πει νεα μαλακια μετα την επικη μαλακια με τα 40 γκολ του Ελ Καμπι και Γιοβετιτς....

Ωραίος σήμερα Μια χαρα,ο χελ γατα μεγάλη :tooth:
Αλλος μυρωδιας απο εδω βγηκε να χαρει....πριν το παιχνιδι εκανε τη κοτουλα.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.643
Like
57.280
Πόντοι
12.756
Οτι εισαι κουραδομαλακας και τσαμπα μαγκας εκ των υστερων το ξερουμε...στο θεμα μας τωρα εδειξε καλα στοιχεια σημερα αλλα παιζαμε με μια απο τις χειροτερες ομαδες της Ευρωλιγκα με ανυπαρκτους ψηλους.Θα τον δουμε και με την Μπαγερν οπου εκει υπαρχει ο Ιμπακα.Μακαρι να μας βγει λιρα εκατο οπως ειχε βγει καποτε ο Μακ Κισικ....


Που να παιξει 4αρι ρε μυρωδια χωρις σουτ;Πεταχτηκε και ο αρχιμυρωδιας ο σκατατζης να πει νεα μαλακια μετα την επικη μαλακια με τα 40 γκολ του Ελ Καμπι και Γιοβετιτς....


Αλλος μυρωδιας απο εδω βγηκε να χαρει....πριν το παιχνιδι εκανε τη κοτουλα.
Εγώ ρε κωλομπαρα είπα όταν τον πήραμε καλός δυνατός κτλ,εσύ άρχισες κωλομπαρα:2on1::piss:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Εγώ ρε κωλομπαρα είπα όταν τον πήραμε καλός δυνατός κτλ,εσύ άρχισες κωλομπαρα:2on1::piss:
Ναι τον ειδες στον υπνο σου και ηξερες οτι ειναι καλος δυνατος...εσυ ρε μαλακα αμα βγαλουν ανακοινωση αυριο οτι πηραν εμενα θα μπεις να γραφες οτι ειμαι καλος και μεταγραφη δυναμιτης!Δεν γαμιεσαι να πουμε....:tooth:
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom