Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 78 άτομα (0 μέλη και 78 επισκέπτες)

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.057
Κριτικές
8
Like
31.832
Πόντοι
4.936
1,5 εκατομμυριο ενοικιο και πεντε εκατομμυρια αγορα το καλοκαιρι.

Εγώ το έλεγα ότι θα έρθει ενώ δεν ακουγόταν τίποτα.
Ο χοντρός σίγουρα κάνει στο παρά πέντε μπαμ
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
νομιζω η καλυτερη μεταγραφη του ολυμπιακου για φετος αν κανει ακομα και τα μισα απ οσα εκανε τοτε...πολυ καλη ηλικια, τα 5 μυρια σε σχεση με τα 25 που τον ειχε δωσει ειναι πολυ καλη περιπτωση...
Δεν νομίζω να ειναι μονο πεντε. Σιγουρα θα μπουν και μπονους απο κατακτησεις στοχων του Ολυμπιακού.

20 τον ειχαμε πουλησει. Οχι 25

Εγώ το έλεγα ότι θα έρθει ενώ δεν ακουγόταν τίποτα.
Ο χοντρός σίγουρα κάνει στο παρά πέντε μπαμ
Πριν λιγες το ειχα πει μην ξεγραφετε την μεταγραφη του Ποντενσε οσο δεν κλεινει αλλου.

Θα κλεισει και το κενό για συμπληρωμα στην θεση εξι. Ισως και στοπερ.
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.057
Κριτικές
8
Like
31.832
Πόντοι
4.936
Δεν νομίζω να ειναι μονο πεντε. Σιγουρα θα μπουν και μπονους απο κατακτησεις στοχων του Ολυμπιακού.

20 τον ειχαμε πουλησει. Οχι 25


Πριν λιγες το ειχα πει μην ξεγραφετε την μεταγραφη του Ποντενσε οσο δεν κλεινει αλλου.

Θα κλεισει και το κενό για συμπληρωμα στην θεση εξι. Ισως και στοπερ.
Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγω που δεν τον είχαμε κλείσει τουλάχιστον δύο εβδομάδες
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγω που δεν τον είχαμε κλείσει τουλάχιστον δύο εβδομάδες
Γιατι ο παιχτης ειναι στα 27, του και περιμενε κατι καλυτερο απο την Ελλαδα, που το αξιζει. Μονο ο Ολυμπιακός τον γοητευει απο εδω.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Ξεμυτησαν απο τις χεστρες τους ολα τα παπαγαλακια του Χοντρου...μεχρι και ο Τακης αναστηθηκε.Μεχρι χθες βεβαια με τον σακατη ειδικα "ο κλαστε μου τα αρχιδια" εχωνε και αυτος για τετοιον κωλοτουμπα μιλαμε.

Και εννοειται οτι ειναι τεραστια κινηση ο Ποντενσε απο τον Χοντρο και εννοειται οτι ο Γιοβετις ειναι ΑΝΕΚΔΟΤΟ κινηση...αντε σουργελα που κανετε λες και ειστε πεογλυφτρες του καθε Μαρινακη αντι να να σας νοιαζει μονο ο Ολυμπιακος.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
Στον κωλο σου ρε βοθρατζη....ποιος Σκαρπα ρε μαλακα!!!
Χελ καλημερα! Ο Ποντενσε ειχε πει, σε σχετικη ερωτηση μολις ειχε παρει μεταγραφη απο τον Ολυμπιακο, οτι ο καλυτερος παίχτης στον Ολυμπιακο ειναι ο Φορτουνης αλλα ειναι τεμπελης.

Θα κανουν χωριο οι δυο τους λες; Ή να του σπάσουμε το αμαξι του Πορτογαλους
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Χελ καλημερα! Ο Ποντενσε ειχε πει, σε σχετικη ερωτηση μολις ειχε παρει μεταγραφη απο τον Ολυμπιακο, οτι ο καλυτερος παίχτης στον Ολυμοιακο ειναι ο Φορτουνης αλλα ειναι τεμπελης.

Θα κανουν χωριο οι δυο τους λες; Ή να του σπάσουμε το αμαξι του Πορτογαλους
Καλα εσυ βγαλε τη γλωσσα σου απο το κωλαντερο του Χοντρου γιατι ο οριτζιναλ υπαλληλος εσκασε μυτη ξανα απο εκει που κρυβοταν και δεν σε εχουμε πια αναγκη.....:tooth:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
Καλα εσυ βγαλε τη γλωσσα σου απο το κωλαντερο του Χοντρου γιατι ο οριτζιναλ υπαλληλος εσκασε μυτη ξανα απο εκει που κρυβοταν και δεν σε εχουμε πια αναγκη.....:tooth:
Τον μαγκα που τα σταζει σε σενα για κραξιμο πες μας να τον μαθουμε και εμεις.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.643
Like
57.280
Πόντοι
12.756
:kneel:
 

Συνημμένα

  • 7ef0cb_poden.jpg
    7ef0cb_poden.jpg
    54,8 KB · Εμφανίσεις: 46

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Το αυτο ισχυει και για τους πεογλυφτες του καθε Φορτουνη.
Ο Φορτουνης τραμπαριφα ειναι ο καλυτερος παιχτης που εχεις στην ομαδα διαχρονικα τη τελευταια 10ετια....το οτι εσυ και οι αλλοι ανεγκεφαλοι τον βριζετε απο το πρωι μεχρι το βραδυ γιατι ετσι σας λενε τα παπαγαλακια του Χοντρου και η Θυρα 7 δεν με κανει πεογλυφτη του επειδη απλα αναγνωριζω την αξια του.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Δεν τον έχω για τόσα τον Γιόβετιτς πια
10-15 τα έχει πάντως εφόσον είναι υγιής
Μην δινεις σημασια τυπε ο συμπαθης βοθρατζης απο τις κουραδοαναθυμιασεις τα εχει χαμενα....
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
Ο Φορτουνης τραμπαριφα ειναι ο καλυτερος παιχτης που εχεις στην ομαδα διαχρονικα τη τελευταια 10ετια....το οτι εσυ και οι αλλοι ανεγκεφαλοι τον βριζετε απο το πρωι μεχρι το βραδυ γιατι ετσι σας λενε τα παπαγαλακια του Χοντρου και η Θυρα 7 δεν με κανει πεογλυφτη του επειδη απλα αναγνωριζω την αξια του.
Να μου τριψεις στα μουτρα ποτε αμφισβήτησα την αξια του Φορτουνη ως παιχτη. Οχι ως χαρακτηρα ως παιχτη επαναλαμβανω.

Θα στον φαει τον Φορτουνη ο κοντος, ο Μαρινακης πριν θα τον εχει ανανεωσει τον Κωστα και θα τον μοσχοπουλησει στην Αραπια. Και με τα λεφτα του θα αγορασει τον Ποντενσε!
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.643
Like
57.280
Πόντοι
12.756
:wanker:
 

Συνημμένα

  • podence.jpg
    podence.jpg
    27,8 KB · Εμφανίσεις: 49
  • podence9.jpg
    podence9.jpg
    36,8 KB · Εμφανίσεις: 47
  • podence4.jpg
    podence4.jpg
    29,3 KB · Εμφανίσεις: 51
  • podence7.jpg
    podence7.jpg
    57,6 KB · Εμφανίσεις: 51
  • podence8.jpg
    podence8.jpg
    60,3 KB · Εμφανίσεις: 54
  • podence3.jpg
    podence3.jpg
    49,7 KB · Εμφανίσεις: 55
  • podence5.jpg
    podence5.jpg
    58 KB · Εμφανίσεις: 51
  • podence6.jpg
    podence6.jpg
    58,6 KB · Εμφανίσεις: 41

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
Ο Φορτουνης τραμπαριφα ειναι ο καλυτερος παιχτης που εχεις στην ομαδα διαχρονικα τη τελευταια 10ετια....το οτι εσυ και οι αλλοι ανεγκεφαλοι τον βριζετε απο το πρωι μεχρι το βραδυ γιατι ετσι σας λενε τα παπαγαλακια του Χοντρου και η Θυρα 7 δεν με κανει πεογλυφτη του επειδη απλα αναγνωριζω την αξια του.
Να μου τριψεις στα μουτρα ποτε αμφισβήτησα την αξια του Φορτουνη ως παιχτη. Οχι ως χαρακτηρα ως παιχτη επαναλαμβανω.
Με την ησυχια σου.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Διαβαζω τους ορους της συμφωνιας και ειναι απιστευτα καλοι για εναν τετοιο παιχτη....δανεικος 1.5 εκ φετος και 5εκ οψιον αγορας του χρονου.Απιστευτη κινηση....
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom