troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
να δουμε ρε αδερφε αν θα σταματησουν ποτε την γαμωγκρινια τους.....και φετος κατι ρολαρει αλλα οι μπινεδες εκειΓαμημενοι αδελφέ μου γρουσουζηδες
να δουμε ρε αδερφε αν θα σταματησουν ποτε την γαμωγκρινια τους.....και φετος κατι ρολαρει αλλα οι μπινεδες εκειΓαμημενοι αδελφέ μου γρουσουζηδες
Ναι με το πουστη το χελ πρώτο πρώτονα δουμε ρε αδερφε αν θα σταματησουν ποτε την γαμωγκρινια τους.....και φετος κατι ρολαρει αλλα οι μπινεδες εκει
Σκέψου να είμασταν ακόμα στα χάλια τα περσινά τι θα έλεγαννα δουμε ρε αδερφε αν θα σταματησουν ποτε την γαμωγκρινια τους.....και φετος κατι ρολαρει αλλα οι μπινεδες εκει
Αν παστελωνει να σε δω
Τελος Σεπτέμβρη που θα ξεκινησει να μπαινει στην ομαδα εννοεις να αρχισει να παστελωνει; Γιατι τοσο θα χρειαστει για να ετοιμαστει μια και τον Ιουνιο (ξανα) τραυματιστηκε και δεν εχει κανει προετοιμασια.Μόλις παστελωνει να σας δω γαμιολες![]()
Παράρτημα της νότιγχαμ και πολύ σας είναι (κατά τον βαγγέλα)Κατα τα αλλα αυτος ο άνθρωπος ονειρεύεται τον Ολυμπιακο για μεγαλα πραγματα.
ΘΗΡΙΟ!
![]()
Εντάξει με τα ιατρικά ο Γιόβετιτς, προχωράει η μεταγραφή του στον Ολυμπιακό
Με επιτυχία πέρασε τις ιατρικές εξετάσεις ο Στέφαν Γιόβετιτς και σύντομα θα ανακοινωθεί από τον Ολυμπιακό, όπως μετέφερε ο Κώστας Νικολακόπουλος στον bwinΣΠΟΡ FM 94,6.www.sport-fm.gr

Τα νουμερα για Μαντι στο άρθρο μπορεί να ειναι αληθεια αλλα μπορει να ειναι και αρχιδια καλαβρεζικα.
Βαλτε με το μυαλο σας τωρα τι μπορει να εχει παιχτει με Χουανγκ και Μαντι. (Οχι μεταξυ των παιχτών) Και γιατι δεν πουληθηκε ο ενας και πουληθηκε ο αλλος που εχει συμβολαιο με περισσότερα χρονια.
Βοηθεια για το QUIZ. Τα αδερφια στην Σερβια παιζουν CL. και δεν εχουν αναφερθει λεπτομέρειες στο deal τι ποσοστο πουληθηκε του Χουανγκ.
![]()
Ολυμπιακός Μεταγραφές: Αποκάλυψη – «Όχι» σε μεγάλη πρόταση για Μαντί Καμαρά
Στη deadline των μεταγραφών ήρθε πρόταση στον Ολυμπιακό από σημαντική ομάδα κορυφαίου πρωταθλήματος για τον Μαντί Καμαρά αλλά η απάντηση ήταν αρνητική. Ποιά ήταν η ομάδα και πόσα έδινε.sportday.gr
Γεια σου τι κανεις; Ειμαι ο Ζεμπου!Η Sday είναι πιο πουτανάκια του προέδρου κι απ' τον Πρωταθλητή , περιμένεις να διαβάσεις αλήθειες ; Ο,τι τους στελνει ο Καραπαπάς γράφουν.