Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 76 άτομα (3 μέλη και 73 επισκέπτες)

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
Έτοιμος ο κίλερ!!!Δεν θα αφήσει τραυματισμό για τραυματισμό φέτος! :wanker:
gettyimages-dv2181022-1024x1024.jpg
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.258
Κριτικές
67
Like
38.814
Πόντοι
10.656
γελατε μουνια, οταν κερδιζουμε 1-0 στο 80', τον πεταμε μεσα, φτανει ενα βημα πριν το θανατο, και παγωνουμε τον ρυθμο του παιχνιδιου + καθυστερησεις. Ολα ειναι μεσα στο πλανο, δεν ξερετε εσεις.

Εγω εγκρινω, βαγγελα φερε αλλον εναν τετοιο να κανουν παρεα στο μετροπολιταν τους μηνες που θα ειναι εκτος :rockon:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.302
Πόντοι
12.756
Εσύ μορη γαμιολα σουρα μπουχο ακόμα κρητικια μαλαπερδα έχεις σφηνωμένη τι γελάς Έλα τσακο :alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::2on1::2on1::2on1::2on1:
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.637
Κριτικές
173
Like
10.064
Πόντοι
16.746
γελατε μουνια, οταν κερδιζουμε 1-0 στο 80', τον πεταμε μεσα, φτανει ενα βημα πριν το θανατο, και παγωνουμε τον ρυθμο του παιχνιδιου + καθυστερησεις. Ολα ειναι μεσα στο πλανο, δεν ξερετε εσεις.

Εγω εγκρινω, βαγγελα φερε αλλον εναν τετοιο να κανουν παρεα στο μετροπολιταν τους μηνες που θα ειναι εκτος :rockon:
Μόλις ήρθε...
esien_0_0.jpg
:rockon:
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
"Ήμασταν σε διαπραγματεύσεις εδώ και κάποιες εβδομάδες, όλοι έκαναν μεγάλη προσπάθεια να με φέρουν εδώ και είμαι πολύ περήφανος που ήρθα", τόνισε ο Γιόβετιτς στις πρώτες του δηλώσεις λίγο μετά την άφιξή του στη χώρα μας.

:rockon::rockon::rockon::rockon:

Τιτάνια προσπάθεια κατέβαλε ο Βαγγέλας με τον Κορδον κι εσεις γελάτε μουνιά. Μέχρι ράμπα φτιάξαμε στα αποδυτήρια για να μπαίνει με το καροτσάκι του ο ταύρος της Μαυροβουνισιας στέπας.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.084
Κριτικές
174
Like
119.004
Πόντοι
46.423
Από Nottingham έχει ξεμείνει τίποτα καλό ?

:think:
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.256
Like
19.137
Πόντοι
2.606
"Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ,το μετροπολιταν είναι σπουδαίος νοσοκομειο, με μεγάλη ιστορία και επιτυχίες. Ήμασταν σε διαπραγματεύσεις εδώ και κάποιες εβδομάδες, όλοι έκαναν μεγάλη προσπάθεια να με φέρουν εδώ και είμαι πολύ περήφανος που ήρθα"τόνισε ο Γιόβετιτς στις πρώτες του δηλώσεις λίγο μετά την άφιξή του στη χώρα μας.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
"Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ,το μετροπολιταν είναι σπουδαίος νοσοκομειο, με μεγάλη ιστορία και επιτυχίες. Ήμασταν σε διαπραγματεύσεις εδώ και κάποιες εβδομάδες, όλοι έκαναν μεγάλη προσπάθεια να με φέρουν εδώ και είμαι πολύ περήφανος που ήρθα"τόνισε ο Γιόβετιτς στις πρώτες του δηλώσεις λίγο μετά την άφιξή του στη χώρα μας.
Και το Α Νεκροταφειο γαμαει να ξερεις τυπε....εκει γυρω στο Πασχα θα θαψουμε το κουφαρι σου!!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom