Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 60 άτομα (2 μέλη και 58 επισκέπτες)

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Μεγάλος παίκτης, αλλά θα δείξει πόσο αντέχει.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.426
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Αφρικανικό σκουλαμεντο τυπε ;
Γονατα!

Ως εκ τουτου αν δωσει τον Ελ Αραμπι παίζει με την φωτια. Που και αυτος δεν τραβαει πλεον. Το ποτε θα ειναι ο Χασαν ετοιμος δεν ξερουμε ακομα για έξτρα λυση αν φυγει ο Μαροκινος.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.094
Κριτικές
174
Like
119.022
Πόντοι
46.423
Έπεσε πολύ δούλεμα με τον σπουδαίο επιθετικό που υποτίθεται ότι θα παίρναμε.

:jerking: :jerking: :jerking:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.711
Πόντοι
5.006
Έπεσε πολύ δούλεμα με τον σπουδαίο επιθετικό που υποτίθεται ότι θα παίρναμε.

:jerking: :jerking: :jerking:
δυστυχως τους παιχταραδες που προσεγγισαμε, δεν θελανε με τιποτα να παιξουν ελλαδα...
εγω σας το ελεγα οτι γιναμε ρεζιλι των σκυλιων με τους κιτρινοπρασινους καρναβαλους στα προκριματικα του τσουλου...και να τα αποτελεσματα τωρα...:cry::cry::cry::cry:
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.161
Πόντοι
16.411
Μολις ξανα βγηκε ο Νικολακοπουλος.

Αυτην τη στιγμη γινονται συζητησεις με Γιοβετιτς με σκοπο να κλησει και να δηλωθει αυριο στην ευρωπαικη λιστα.

Δεν εχει αλλο ρεπορταζ αποψε.
Πέσαμε έξω
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.094
Κριτικές
174
Like
119.022
Πόντοι
46.423
δυστυχως τους παιχταραδες που προσεγγισαμε, δεν θελανε με τιποτα να παιξουν ελλαδα...
εγω σας το ελεγα οτι γιναμε ρεζιλι των σκυλιων με τους κιτρινοπρασινους καρναβαλους στα προκριματικα του τσουλου...και να τα αποτελεσματα τωρα...:cry::cry::cry::cry:

Αυτή τη στιγμή την ομάδα την κρατάνε 2 παίκτες.

Φορτούνης και Μασούρας.

Κάντε τον σταυρό σας να μην τραυματιστούν γιατί χαθήκαμε.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.426
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Θα ξανα κανω μια εκτιμηση και ας ερθουν να μου τη ξανα πεσουν
Μεχρι 11 Σεπτέμβρη είναι ανοιχτες οι μεταγραφες. Μετα υπαρχει παραθυρο για ελευθερο. Δεν νομιζω να μην ψαξει να βρει επιθετικο, ή επιθετικό που να παιζει και στα ακρα για μπακ απ. Ο Γιοβετιτς ηταν η τελευταια λυση. Τουλαχιστον να τον εχει στις υπολοιπες υποχρεωσεις της ομάδας και ας μην παίζει Ευρωπη.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.711
Πόντοι
5.006
ειδικα με την αεκ εγινε η μεγαλη ζημια...ειδε ολος ο πλανητης την πρωταθλητρια ελλαδας να περναει την ντιναμο με 5 γκολ στις καθυστερησεις, ενω εχανε με 0-2 και μετα τους βελγους να την κερδιζουν 1-0 με 10 παιχτες και να λενε "τελικα ηταν καλυτερη η αεκ απο οτι περιμεναμε"....

πως να φερεις μετα παιχταρα οταν οι ξενοι ειδαν αυτο το κιτρινο μπουρδελο ως πρωταθλητρια ελλαδας???!!!!!!προτιμανε να πανε στο νοτιο σουδαν, παρα εδω....
:confused::confused::confused::confused::confused::confused:
 

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Για να είμαστε και δίκαιοι Τάκη, εμείς φταίμε που τους αφήσαμε πέρυσι να πάνε τσου λου
 

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Στο μεταξύ, σύμφωνα με το transfermrkt το συμβόλαιο του Καράνζα λήγει τον Δεκέμβριο!
 

Zeus07

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουν 2020
Μηνύματα
259
Κριτικές
2
Like
595
Πόντοι
81
Αυτός ο καρβαλιο, είναι και νωρίς ο καιρος από τώρα για παλτά.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Καλοφορετη η παλτουδια!!! Ξέρουμε αν είναι αδιάβροχο; Γιατί ξεκίνησε με βροχή η βδομάδα...

Κερνάω κόκα κόλα να χωνέψετε το σανό ...
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.426
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Καλοφορετη η παλτουδια!!! Ξέρουμε αν είναι αδιάβροχο; Γιατί ξεκίνησε με βροχή η βδομάδα...

Κερνάω κόκα κόλα να χωνέψετε το σανό ...
Διαβασε και το πρωτοσελιδο του σανοπρωταθλητη να δεις τι εστι σανο.

Εδινε λεει ο Ολυμπιακος 6 εκατομμυρια και οι Αμερικανοι θελανε δεκα. (8+2 μπονους) κανει πισω.
Ξεκινανε αργα το βραδυ επαναδιαπραγματευση. Γραφουν οτι ο Ολυμπιακος ανεβασε την προφορα του πανω απο εξι εκατομμυρια και παλι εριξσν πορτα. Και σημερα μαθαινουμε οτι ο Ολυμπιακος εριξε νερο στο κρασι του και εδινε 8 εκατομμυρια αλλα αυτοι δεν κατεβηκαν καθολου απο τις αρχικες απαιτησεις.

Αυτο ειναι σανο!


Λουστειτε τον γερομπαμπαλη σακατη Μαυροβουνιο τωρα. Το περίσσευμα της Νοτιγχαμ γιατι δεν κανει για τον Α ή τον Β λογο στην εκει ομαδα για τις απαιτησεις της, στα 23 του δεν σας κανει. Φατε τον Γιοβετιτς τωρα που τον ξεζουμισαν αλλοι.

Και επιμενω, πανω απο διφραγκο για τον Βουλγαρο ουτε εγω θα τους τα εδινα. Δουλεια της εταιριας Ολυμπιακός ειναι να πιανει κωλους οπως τον επιασα στους Ρωσους για τον Μολδαβο και οχι να του τον πιανουν αλλοι.

Καλημερα σας!
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Διαβασε και το πρωτοσελιδο του σανοπρωταθλητη να δεις τι εστι σανο.

Εδινε λεει ο Ολυμπιακος 6 εκατομμυρια και οι Αμερικανοι θελανε δεκα. (8+2 μπονους) κανει πισω.
Ξεκινανε αργα το βραδυ επαναδιαπραγματευση. Γραφουν οτι ο Ολυμπιακος ανεβασε την προφορα του πανω απο εξι εκατομμυρια και παλι εριξσν πορτα. Και σημερα μαθαινουμε οτι ο Ολυμπιακος εριξε νερο στο κρασι του και εδινε 8 εκατομμυρια αλλα αυτοι δεν κατεβηκαν καθολου απο τις αρχικες απαιτησεις.

Αυτο ειναι σανο!


Λουστειτε τον γερομπαμπαλη σακατη Μαυροβουνιο τωρα. Το περίσσευμα της Νοτιγχαμ γιατι δεν κανει για τον Α ή τον Β λογω στην εκει ομαδα για τις απαιτησεις της, στα 23 του δεν σας κανει. Φατε τον Γιοβετιτς τωρα που τον ξεζουμισαν αλλοι.

Και επιμενω, πανω απο διφραγκο για τον Βουλγαρο ουτε εγω θα τους τα εδινα. Δουλεια της εταιριας Ολυμπιακός ειναι να πιανει κωλους οπως τον επιασα στους Ρωσους για τον Μολδαβο και οχι να του τον πιανουν αλλοι.

Καλημερα σας!

Εσυ δεν τα εδινες , ο πρόεδρος τα δίνει! 8 για Καρανζα , 6,5 για Αμουζου , 7 για Μπορε κλπ κλπ

Μοιράζει μύρια σαν στραγάλια ο πρόεδρος αλλά χαλάνε τα ντιλ για 1 εκ και αναγκαζόμαστε να πάρουμε δανεικούς/ελευθερους/σαπάκια.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.661
Like
57.334
Πόντοι
12.756
Γιοβετιτς στη φιορεντινα τον θυμάμαι πριν μια 5 ετια ήταν σούπερ μετά από εδώ από εκει,ας ελπίσουμε να βγει σαν τον γκογκα:wanker:
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Ελ Αραμπι, Ιμπορα, Γιοβε λείπει άλλος ένας συνταξιούχος για να κλείσει το καρε για πρέφα στο καφενείο. Λογικά θα επιληφθεί ο πρόεδρος .

Μπεν Αρφα ειναι ελευθερος απο περσι , καλη περιπτωση. Ή Λουις Γκουσταβο για χαφ.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.426
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Εσυ δεν τα εδινες , ο πρόεδρος τα δίνει! 8 για Καρανζα , 6,5 για Αμουζου , 7 για Μπορε κλπ κλπ

Μοιράζει μύρια σαν στραγάλια ο πρόεδρος αλλά χαλάνε τα ντιλ για 1 εκ και αναγκαζόμαστε να πάρουμε δανεικούς/ελευθερους/σαπάκια.
Σου ξανά λέω. Το σανό ξέρω να το ξεχωρίζω. Αλλά σε στρατηγικές σαν του Βούλγαρου την οποία και την υιοθετω, δεν αλλάζω γνώμη.
Μην μου συγκρίνεις λοιπόν το ένα με το άλλο.

Τον Αμουζου θα τον ακούμε μέχρι τα 35 του κάθε καλοκαίρι. Βάζεις στοίχημα;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom