Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.427
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.846
- Πόντοι
- 28.246
Ερχεται ομως με βαρυ ιατρικο ιστορικο.στην παρτιζαν γαμουσε και εδερνε
Ας προσεχε ο Αντωνακης. Στο τελος τα καλυτερα ειπε...
Ερχεται ομως με βαρυ ιατρικο ιστορικο.στην παρτιζαν γαμουσε και εδερνε
Αφρικανικό σκουλαμεντο τυπε ;Ερχεται ομως με βαρυ ιατρικο ιστορικο.
Ας προσεχε ο Αντωνακης. Στο τελος τα καλυτερα ειπε...
Γονατα!Αφρικανικό σκουλαμεντο τυπε ;
δυστυχως τους παιχταραδες που προσεγγισαμε, δεν θελανε με τιποτα να παιξουν ελλαδα...Έπεσε πολύ δούλεμα με τον σπουδαίο επιθετικό που υποτίθεται ότι θα παίρναμε.
![]()
![]()
![]()
Πέσαμε έξωΜολις ξανα βγηκε ο Νικολακοπουλος.
Αυτην τη στιγμη γινονται συζητησεις με Γιοβετιτς με σκοπο να κλησει και να δηλωθει αυριο στην ευρωπαικη λιστα.
Δεν εχει αλλο ρεπορταζ αποψε.
δυστυχως τους παιχταραδες που προσεγγισαμε, δεν θελανε με τιποτα να παιξουν ελλαδα...
εγω σας το ελεγα οτι γιναμε ρεζιλι των σκυλιων με τους κιτρινοπρασινους καρναβαλους στα προκριματικα του τσουλου...και να τα αποτελεσματα τωρα...![]()
Θα ξανα κανω μια εκτιμηση και ας ερθουν να μου τη ξανα πεσουνΠέσαμε έξω
Στα ρεπορταζ λενε για το 2024 οτι ληγει. Δεν ξερω.Στο μεταξύ, σύμφωνα με το transfermrkt το συμβόλαιο του Καράνζα λήγει τον Δεκέμβριο!
Διαβασε και το πρωτοσελιδο του σανοπρωταθλητη να δεις τι εστι σανο.Καλοφορετη η παλτουδια!!! Ξέρουμε αν είναι αδιάβροχο; Γιατί ξεκίνησε με βροχή η βδομάδα...
Κερνάω κόκα κόλα να χωνέψετε το σανό ...
Διαβασε και το πρωτοσελιδο του σανοπρωταθλητη να δεις τι εστι σανο.
Εδινε λεει ο Ολυμπιακος 6 εκατομμυρια και οι Αμερικανοι θελανε δεκα. (8+2 μπονους) κανει πισω.
Ξεκινανε αργα το βραδυ επαναδιαπραγματευση. Γραφουν οτι ο Ολυμπιακος ανεβασε την προφορα του πανω απο εξι εκατομμυρια και παλι εριξσν πορτα. Και σημερα μαθαινουμε οτι ο Ολυμπιακος εριξε νερο στο κρασι του και εδινε 8 εκατομμυρια αλλα αυτοι δεν κατεβηκαν καθολου απο τις αρχικες απαιτησεις.
Αυτο ειναι σανο!
Λουστειτε τον γερομπαμπαλη σακατη Μαυροβουνιο τωρα. Το περίσσευμα της Νοτιγχαμ γιατι δεν κανει για τον Α ή τον Β λογω στην εκει ομαδα για τις απαιτησεις της, στα 23 του δεν σας κανει. Φατε τον Γιοβετιτς τωρα που τον ξεζουμισαν αλλοι.
Και επιμενω, πανω απο διφραγκο για τον Βουλγαρο ουτε εγω θα τους τα εδινα. Δουλεια της εταιριας Ολυμπιακός ειναι να πιανει κωλους οπως τον επιασα στους Ρωσους για τον Μολδαβο και οχι να του τον πιανουν αλλοι.
Καλημερα σας!
Σου ξανά λέω. Το σανό ξέρω να το ξεχωρίζω. Αλλά σε στρατηγικές σαν του Βούλγαρου την οποία και την υιοθετω, δεν αλλάζω γνώμη.Εσυ δεν τα εδινες , ο πρόεδρος τα δίνει! 8 για Καρανζα , 6,5 για Αμουζου , 7 για Μπορε κλπ κλπ
Μοιράζει μύρια σαν στραγάλια ο πρόεδρος αλλά χαλάνε τα ντιλ για 1 εκ και αναγκαζόμαστε να πάρουμε δανεικούς/ελευθερους/σαπάκια.