1belkinjo2
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 223
- Κριτικές
- 1
- Like
- 357
- Πόντοι
- 21
Ο Κροάτης μου φαίνεται θα βγάλει γούστα, τουλάχιστον στην Ελλάδα
Αυτό το βίντεο έβλεπα τώρα. Καλώς να ορίσει αν προλάβουμε.
Έρχεται !!!
![]()
Βλεπεις πως τρυπωνει απο το πουθενα σαν τον κλεφτη μεσα στην περιοχη;Αυτό το βίντεο έβλεπα τώρα. Καλώς να ορίσει αν προλάβουμε.
Αναστοπουλος!!!Βλεπεις πως τρυπωνει απο το πουθενα σαν τον κλεφτη μεσα στην περιοχη;
Βλέπω και καλό κοντρόλ και το κεφάλι συνέχεια ψηλάΒλεπεις πως τρυπωνει απο το πουθενα σαν τον κλεφτη μεσα στην περιοχη;
o xellraiser4everγκρινια τον εγκρινει?Βλεπεις πως τρυπωνει απο το πουθενα σαν τον κλεφτη μεσα στην περιοχη;
Δεν ξερω. Απο την Νοτιγχαμ να μην ειναι και ισως τον εγκρινει.o xellraiser4everγκρινια τον εγκρινει?
Για να τελειωνουμε με τον Φορτουνη και με τις θεσεις.
Του ζητηθηκε απο εποχη Μαρτινς να παιξει στα πλαγια και εκανε τσαλιμακια οτι η θεση του ειναι δεκαρι. Και το ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ (για τον Φορτουνη ο χαρακτηρισμος) απεδειξε οτι μπορει να τη υποστηριξει την θεση. Αλλα βλεπεις εκει θελει και τρεξιμο. Μολις σφιξανε οι κωλοι κοιτα πως παιζει.
Αλλο παραδειγμα. Και τον Βρουσαι τον εβαλε να παιξει δεξι φουλ μπακ και το παιδι επαιξε και την υποστηριζει τη θεση. Δεν γκρινιαξε. Εβαλε και τον Ανδρουτσο που η θεση του ειναι 8αρι. Πηγε και συτο το παιδι να παιξει δεξι φουλ μπακ. Δεν το χει, δεν μπορει. Προσπαθησε, δεν μπορει! Ή τον διωχνεις ή τον δοκιμαζεις στην θεση του αν μπορει να σου δωσει.
Συμπερασμα. Οπως ειχε πει και ενας στον Τζορνταν που γκρινιαζε για τα παπούτσια. «Σημασια δεν εχει το παπούτσι αλλα αυτος που το φοραει» . Ετσι ειναι και η θεση. Αυτος που παιζει την θεση εχει σημασια.
Αυτα με τον εναν και τους αλλους. Και οι τρεις απο το Ρεντη βγηκαν!
Ειναι μουνοπανο τυπε ο Φορτουνης!!!Ολα αυτα τα χρονια ηταν εξτρεμ και το εκρυβε γιατι δεν ηθελε να τρεχει!!!Playmaker παίζει. False 10 που λενε οι εγγλέζοι. Αλλάζει πτερυγες και συγκλινει ή παιζει στον αξονα και πηγαινει ο Μασουρινιο στο ακρο οπως στην αρχη. Ολες οι μπαλες απ τα ποδια του περνάνε. Αν τον βγάλει και βάλει καθαρό εξτρεμ θα δεις τη διαφορά.

Τη κουβεντα σου ειχαμε. Τον Καρανζα τον εγκρινεις; Μας κανει ή οχι;
Φέλιξ μπορχα ?χμμμμμμμμμμμμμμμμμ μαλλον σκαει μεταγραφη.
Εσενα σιγουρα σου κανει αρκει να το λεει ο Νικολακοπουλος.....Τη κουβεντα σου ειχαμε. Τον Καρανζα τον εγκρινεις; Μας κανει ή οχι;
Το μυρισες στο βοθρο που αδειασες σημερα;χμμμμμμμμμμμμμμμμμ μαλλον σκαει μεταγραφη.
με ενα κοντεινερ μπανανες εκουαδορ.Φέλιξ μπορχα ?
Σε γαμαει ή τον γαμας τελικα ρε Χελ. Τι απο τα δυο;Ειναι μουνοπανο τυπε ο Φορτουνης!!!Ολα αυτα τα χρονια ηταν εξτρεμ και το εκρυβε γιατι δεν ηθελε να τρεχει!!!![]()