Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 70 άτομα (6 μέλη και 64 επισκέπτες)

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Ο Κροάτης μου φαίνεται θα βγάλει γούστα, τουλάχιστον στην Ελλάδα
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Φορτούναρος είναι το 80% αυτης της ομάδας. Χωρίς αυτόν θα πονεσουν τα ματια μας.

Κατα τ αλλα θελουμε πολυ δουλειά ακόμα . Και 2 μεταγραφές για να μαστε οκ. Απο Νοεμβρη θα δουμε τι κάνουμε. Μεχρι τότε οσο το δυνατον λιγοτερες απωλειες.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.099
Κριτικές
174
Like
119.030
Πόντοι
46.423

Έρχεται !!!

:erection:
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Για να δούμε...Πιστεύω θα κλείσει απόψε το βράδυ το θέμα...
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Για να τελειωνουμε με τον Φορτουνη και με τις θεσεις.
Του ζητηθηκε απο εποχη Μαρτινς να παιξει στα πλαγια και εκανε τσαλιμακια οτι η θεση του ειναι δεκαρι. Και το ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ (για τον Φορτουνη ο χαρακτηρισμος) απεδειξε οτι μπορει να τη υποστηριξει την θεση. Αλλα βλεπεις εκει θελει και τρεξιμο. Μολις σφιξανε οι κωλοι κοιτα πως παιζει.

Αλλο παραδειγμα. Και τον Βρουσαι τον εβαλε να παιξει δεξι φουλ μπακ και το παιδι επαιξε και την υποστηριζει τη θεση. Δεν γκρινιαξε. Εβαλε και τον Ανδρουτσο που η θεση του ειναι 8αρι. Πηγε και συτο το παιδι να παιξει δεξι φουλ μπακ. Δεν το χει, δεν μπορει. Προσπαθησε, δεν μπορει! Ή τον διωχνεις ή τον δοκιμαζεις στην θεση του αν μπορει να σου δωσει.

Συμπερασμα. Οπως ειχε πει και ενας στον Τζορνταν που γκρινιαζε για τα παπούτσια. «Σημασια δεν εχει το παπούτσι αλλα αυτος που το φοραει» . Ετσι ειναι και η θεση. Αυτος που παιζει την θεση εχει σημασια.

Αυτα με τον εναν και τους αλλους. Και οι τρεις απο το Ρεντη βγηκαν!
Hungry Season 3 GIF by The Simpsons
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Playmaker παίζει. False 10 που λενε οι εγγλέζοι. Αλλάζει πτερυγες και συγκλινει ή παιζει στον αξονα και πηγαινει ο Μασουρινιο στο ακρο οπως στην αρχη. Ολες οι μπαλες απ τα ποδια του περνάνε. Αν τον βγάλει και βάλει καθαρό εξτρεμ θα δεις τη διαφορά.
Ειναι μουνοπανο τυπε ο Φορτουνης!!!Ολα αυτα τα χρονια ηταν εξτρεμ και το εκρυβε γιατι δεν ηθελε να τρεχει!!!:2funny:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
χμμμμμμμμμμμμμμμμμ μαλλον σκαει μεταγραφη.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Τη κουβεντα σου ειχαμε. Τον Καρανζα τον εγκρινεις; Μας κανει ή οχι;
Εσενα σιγουρα σου κανει αρκει να το λεει ο Νικολακοπουλος.....
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

χμμμμμμμμμμμμμμμμμ μαλλον σκαει μεταγραφη.
Το μυρισες στο βοθρο που αδειασες σημερα;
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom