Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 81 άτομα (3 μέλη και 78 επισκέπτες)

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Και για να μην ξεχνιομαστε..................ΣΑΣ ΓΑΜΑΕΙ Η ΠΟΠΑΡΑ!!!

1693755256273.jpeg
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Μη γκρινιάζεις. Έχουμε ντερμπι με Λαμία στις 8. Τσιλ να κανουμε το 3/3.
Εσυ γκρινιαζεις γιατι μας εφαγε τον παιχτη ο ΠΑΟΚ. Δεν γκρινιαζω εγω. Και απο πάνω μου τον βγαζεις οτι τον δινανε σε καλη τιμη. Δες τα και μονος σου τωρα.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Εσυ γκρινιαζεις γιατι μας εφαγε τον παιχτη ο ΠΑΟΚ. Δεν γκρινιαζω εγω. Και απο πάνω μου τον βγαζεις οτι τον δινανε σε καλη τιμη. Δες τα και μονος σου τωρα.

Τσάμπα ήταν. 3 χαρτιά μαξ για τον κορυφαίο Βουλγαρο ποδοσφαιριστή σε σουπερ ηλικία. Μ'αρέσει που επιμένεις οτι ήθελαν να μας πιάσουν τον κώλο επειδή το έλεγαν τα ΑΡΔακια που διαβαζεις. Τον ήθελες τσαμπε μαλλον όπως τους υπουλοιπους ή με κανα 500ρικο . Να δω τι θα πάρεις τώρα με αυτά.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Τσάμπα ήταν. 3 χαρτιά μαξ για τον κορυφαίο Βουλγαρο ποδοσφαιριστή σε σουπερ ηλικία. Μ'αρέσει που επιμένεις οτι ήθελαν να μας πιάσουν τον κώλο επειδή το έλεγαν τα ΑΡΔακια που διαβαζεις. Τον ήθελες τσαμπε μαλλον όπως τους υπουλοιπους ή με κανα 500ρικο . Να δω τι θα πάρεις τώρα με αυτά.
Διαβασε τι γράφουν οι Βουλγαροι και τι λενε οι Παοκτζηδες. Που θελανε να φουσκωσουν το ποσο οπως ισχυρίστηκες για να πουλησουν μουρη.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Τυποι εγω πιστευω οτι ο Βουλγαρος ειναι καλυτερος παιχτης απο τον Νορβηγο που πηραμε εμεις....μακαρι να διαψευστω αλλα ο μοναδικος λογος που προτιμησαμε τον Νορβηγο ηταν οτι μπορουσαμε να το παρουμε δανεικο ενω για τον Βουλγαρο επρεπε να τα ακουμπησουμε.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Τυποι εγω πιστευω οτι ο Βουλγαρος ειναι καλυτερος παιχτης απο τον Νορβηγο που πηραμε εμεις....μακαρι να διαψευστω αλλα ο μοναδικος λογος που προτιμησαμε τον Νορβηγο ηταν οτι μπορουσαμε να το παρουμε δανεικο ενω για τον Βουλγαρο επρεπε να τα ακουμπησουμε.
Εσυ δεν ησουν που πανηγυρίζες για τον Νορβηγο;
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Για τον Δον Κορδονε ξεροεχυσα τυπε.....ειμαι μεγαλος του φαν.:confused:
Επισης, τυπε ελεγες οτι τα 4,5 που τους διναμε ειναι και πολλα μαλιστα. Εμ, στον εφερε τζαμπα και αν δεν σου κάνει τον στελνεις απο τον Γενάρη πισω, εμ και παλι προβλημα βγαζεις.
Και ποιος σου λεει οτι ο Ντεσποντοφ θα σου εβγαινε; Μηπως σου βγηκε περυσι ο Μπιελ που εδωσες 6 εκατομμυρια; Απο φετος σου παιζει. Ποιος σου δινει και την εγγυηση οτι ο Βουλγαρος θα επιανε αμεσως;
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.687
Like
57.411
Πόντοι
12.756
11άδα του Ολυμπιακού: Πασχαλάκης, Κίνι, Ρέτσος, Ντόι, Ορτέγκα, Καμαρά, Εσε, Φορτούνης, Μασούρας, Μπιέλ, Ελ Κααμπί.:alivedick:
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Διαβασε τι γράφουν οι Βουλγαροι και τι λενε οι Παοκτζηδες. Που θελανε να φουσκωσουν το ποσο οπως ισχυρίστηκες για να πουλησουν μουρη.

Έχεις αρχίσει να κουράζεις. Είσαι σε άρνηση να αποδεχτείς οτι έφαγες αμάσητες τις παπάτζες των ΑΡΔ για μια ακόμα φορά. Και επιμένεις κιόλας οτι μας τον έκλεψε το παοκάκι ενώ είχε ήδη έρθει ο τσαμπε Νορβηγός. Λες και υπήρχε περίπτωση να πάρουμε δυο δεξια εξτρεμ ενώ δεν έχουμε καν αριστερό. Μιλάμε για αμπαλοσύνη.

Ναι, το γράφουν οι Τουρκοι και ο Ανναπουρνα αμεσως να φερει την ειδηση και πιστεύει τους Τουρκους. Μιλαμε για παιχτουρα άλλα και εξι εκατομμυρια μας πιανουν τον κωλο μιας και ο παιχτης από Γεναρη υπογραφει ελευθερος.
Η αληθεια είναι οτι ειμαστε πληρεις. Τον παιχτη τον θελουμε αλλα δεν θα κατσουμε να μας πιάσουν και το κωλο οι Βουλγαροι! Ακου εξι εκατομμυρια.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Έχεις αρχίσει να κουράζεις. Είσαι σε άρνηση να αποδεχτείς οτι έφαγες αμάσητες τις παπάτζες των ΑΡΔ για μια ακόμα φορά. Και επιμένεις κιόλας οτι μας τον έκλεψε το παοκάκι ενώ είχε ήδη έρθει ο τσαμπε Νορβηγός. Λες και υπήρχε περίπτωση να πάρουμε δυο δεξια εξτρεμ ενώ δεν έχουμε καν αριστερό. Μιλάμε για αμπαλοσύνη.
Την αρνηση την εχεις εσυ να παραδεχτεις οτι λες μαλακιες.

Μεχρι σημερα ηξερα οτι τις κωλοτουμπες τις κανουν στην Τουμπα, στην Φιλαδελφεια και στην Λεωφορο.
Σημερα εξαιτιας σου, εμαθα οτι τις κανουν και στον Πειραια που τα ρεπορταζ απο τρεις μεριες σε βγαζουν λαθος.

Ο Μπρνιτς σε πιο φτερο παιζει; Ρε συ, κωλοτουμπα, παρακολουθείς τον Ολυμπιακο ή ετσι μιλάμε;
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Την αρνηση την εχεις εσυ να παραδεχτεις οτι λες μαλακιες.

Μεχρι σημερα ηξερα οτι τις κωλοτουμπες τις κανουν στην Τουμπα, στην Φιλαδελφεια και στην Λεωφορο.
Σημερα εξαιτιας σου, εμαθα οτι τις κανουν και στον Πειραια που τα ρεπορταζ απο τρεις μεριες σε βγαζουν λαθος.

Ο Μπρνιτς σε πιο φτερο παιζει; Ρε συ, κωλοτουμπα, παρακολουθείς τον Ολυμπιακο ή ετσι μιλάμε;

Ποιος Μπρνιτς ρε τυπε θα παιξει ποτέ βασικός στον Ολυμπιακό , σοβαρέψου. Δε μιλάμε για τον Παναιτωλικό. Μασουρίνιο θα τρως στη μαπα ολη τη χρονιά που δεν ειναι καν εξτρεμ.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.687
Like
57.411
Πόντοι
12.756
Την αρνηση την εχεις εσυ να παραδεχτεις οτι λες μαλακιες.

Μεχρι σημερα ηξερα οτι τις κωλοτουμπες τις κανουν στην Τουμπα, στην Φιλαδελφεια και στην Λεωφορο.
Σημερα εξαιτιας σου, εμαθα οτι τις κανουν και στον Πειραια που τα ρεπορταζ απο τρεις μεριες σε βγαζουν λαθος.

Ο Μπρνιτς σε πιο φτερο παιζει; Ρε συ, κωλοτουμπα, παρακολουθείς τον Ολυμπιακο ή ετσι μιλάμε;
Έχουμε ρε πλάγιους έχετε γαμηθει με το Βούλγαρο ελεος,εν μπροστά και είμαστε οκ.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Ποιος Μπρνιτς ρε τυπε θα παιξει ποτέ βασικός στον Ολυμπιακό , σοβαρέψου. Δε μιλάμε για τον Παναιτωλικό. Μασουρίνιο θα τρως στη μαπα ολη τη χρονιά που δεν ειναι καν εξτρεμ.
Ουτε ο Μπρνιτς μας κανει. Μαλιστα!
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.687
Like
57.411
Πόντοι
12.756
Ποιος Μπρνιτς ρε τυπε θα παιξει ποτέ βασικός στον Ολυμπιακό , σοβαρέψου. Δε μιλάμε για τον Παναιτωλικό. Μασουρίνιο θα τρως στη μαπα ολη τη χρονιά που δεν ειναι καν εξτρεμ.
Γιστι ρε τυπε να μην παίξει αν είναι καλός?
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Έχουμε ρε πλάγιους έχετε γαμηθει με το Βούλγαρο ελεος,εν μπροστά και είμαστε οκ.
ΔΕΝ εχουμε. Ουτε ο Κροατης μας κανει. Ο Μασουρας δεν μας κανει, Αν δεν εφερνε τον Κροατη θα μας ελεγε λυπήθηκε το εναμιση εκατομμυριο. Μιλαμε για επικες κωλοτουμπες.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom