Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 31 άτομα (1 μέλη και 30 επισκέπτες)

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.061
Κριτικές
8
Like
32.005
Πόντοι
4.936
Ας ανεβάσουν μετοχές οι παίκτες, και θα δεις πως θα πουληθούν του χρόνου ή και Γενάρη μην σου πω. Δε θα φτιάξει κορμό ποτέ, δε τον νοιάζει. Πρωτάθλημα να πάρει και κύπελλο. Και ομίλους Ευρώπη να πέφτει χαρτζιλίκι από φιφα, τηλεοπτικά, εισιτήρια κτλ. Αγοράζει με το κιλό, Πουλαει ακριβά ότι του βγει. Εμπόριο και ξέπλυμα μαζι, 2 σε 1.Και δε αντιλέγω, καλά κάνει, εταιρείες είναι η κάθε ομάδα, αλλά το κάνει πολύ έντονα ο Βαγγέλης, δε βάζει καθόλου συναίσθημα για την ομάδα, ιστορία ή για τον κόσμο.
Εδώ πούλησε το αστέρι του στην Νότιγχαμ τελευταία στιγμή χωρίς να τον αντικαταστήσει. Με το μανάβικο του θα ασχοληθεί;
 

Zeus07

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουν 2020
Μηνύματα
259
Κριτικές
2
Like
595
Πόντοι
81
Εδώ πούλησε το αστέρι του στην Νότιγχαμ τελευταία στιγμή χωρίς να τον αντικαταστήσει. Με το μανάβικο του θα ασχοληθεί;
Γενικά έχει δει ότι με την μπάλα, κάνει ωραίες μπουγάδες. Γιαυτό και ψάχνει και από Ιταλία μεριά για ομάδα. Από όπου μπορεί μαζεύει χρήμα και καλά κάνει και μαγκιά του. Και τα καραβάκια του τα εχει. Και με τον Πειραιά παντού χωμένος. Και τα κοντέινερ μερικά από αυτα φέρνουν φρέσκο εμπόρευμα. Και γενικά όλα ωραία,παλεύει και για την εξυγίανση του ελληνικού ποδοσφαίρου μαζί με τον καραπαπα. Εγώ σαν οπαδός όμως, μαρεσει να βλέπω την ομάδα μου να παίζει μπάλα και όχι να την παίζει με αμπαλους . Τα υπόλοιπα δε με νοιάζουν και ούτε θα βγάλω άκρη. Εγώ σαν οπαδός, με νοιάζει μόνο η ομάδα, και θα φωνάζω μόνο γι αυτή.
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.272
Κριτικές
67
Like
38.856
Πόντοι
10.656
Κάθε χρόνο τα ίδια, απλώς πέρσι τον κατάλαβαν και οι πέτρες. Και ανέβηκε και Αεκ, παο, και κάπου ζοριστικε ο Βαγγέλης, σου λέει τώρα Ωπα, τόσα χρόνια καλά έβαζα το πρόγραμμα στους 60 βαθμούς πλύση με μαλακτικό
βαγγελης.jpg
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Εσένα σε ξέχασα.

Ηθικό δίδαγμα. Δεν βγάζουμε σίγουρη μια μεταγραφή αν δεν δούμε τον παίχτη να προβάρει την ερυθρόλευκη. Κάι το κυριότερο. ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟΎΡΚΟΥΣ.
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.698
Κριτικές
27
Like
8.420
Πόντοι
3.446
Ποντενσε ελα στον Ολυμπιακό και γράψε την Αγγλία στα αρχίδια σου τα δύο
 

Hristidis 7

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαρ 2009
Μηνύματα
13.062
Κριτικές
17
Like
731
Πόντοι
5.123
Ας ανεβάσουν μετοχές οι παίκτες, και θα δεις πως θα πουληθούν του χρόνου ή και Γενάρη μην σου πω. Δε θα φτιάξει κορμό ποτέ, δε τον νοιάζει. Πρωτάθλημα να πάρει και κύπελλο. Και ομίλους Ευρώπη να πέφτει χαρτζιλίκι από φιφα, τηλεοπτικά, εισιτήρια κτλ. Αγοράζει με το κιλό, Πουλαει ακριβά ότι του βγει. Εμπόριο και ξέπλυμα μαζι, 2 σε 1.Και δε αντιλέγω, καλά κάνει, εταιρείες είναι η κάθε ομάδα, αλλά το κάνει πολύ έντονα ο Βαγγέλης, δε βάζει καθόλου συναίσθημα για την ομάδα, ιστορία ή για τον κόσμο.
πρεπει να περασες δυσκολα παιδικα χρονια ετσι;
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Δεν ήταν σανό.
Ο χοντρός θα απαντήσει. Είμαι σχεδόν σίγουρος....

Ακόμα να μαντέψεις ποιος είναι ο υποψήφιος;

Σε ποιον θα απαντήσει ; Στον Καραπαπα ; Δε μας εκλεψαν κανέναν παίχτη. Τα πράγματα είναι όπως φαίνονται. Οι Βουλγαροι ζήταγαν 2-3 μυρια , ο Νορβηγος ηταν τσαμπε , προτιμησαμε Νορβηγό κι ο Βουλγαρος πηγε Σαλονικα. Ολα καλά. Το σανό έγκειται στα υποτιθέμενα 6 , 16 , 26 μυρια που δηθεν ζηταγαν οι Βουλγαροι . Βαζω το χερι μου στη φωτιά οτι 6 μύρια δεν έχουμε δώσει συνολικά φέτος για όλες τις μεταγραφές.

Οσο για τον υποψήφιο , μπορεί να είναι οποιοσδήποτε αρκεί να είναι δανεικός και ιδανικά με πληρωμένο συμβόλαιο από την ομάδα του. Μπορεί και κανένας. Τυπικά έχουμε πληρότητα στα εξτρεμ ασχετα αν δεν κανουν για Ολυμπιακο. Για Σουπερλιγδα στεκονται παντως. Αυτο που καιει ειναι ο φορ που ειμαστε σε τραγικη κατασταση.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Σε ποιον θα απαντήσει ; Στον Καραπαπα ; Δε μας εκλεψαν κανέναν παίχτη. Τα πράγματα είναι όπως φαίνονται. Οι Βουλγαροι ζήταγαν 2-3 μυρια , ο Νορβηγος ηταν τσαμπε , προτιμησαμε Νορβηγό κι ο Βουλγαρος πηγε Σαλονικα. Ολα καλά. Το σανό έγκειται στα υποτιθέμενα 6 , 16 , 26 μυρια που δηθεν ζηταγαν οι Βουλγαροι . Βαζω το χερι μου στη φωτιά οτι 6 μύρια δεν έχουμε δώσει συνολικά φέτος για όλες τις μεταγραφές.

Οσο για τον υποψήφιο , μπορεί να είναι οποιοσδήποτε αρκεί να είναι δανεικός και ιδανικά με πληρωμένο συμβόλαιο από την ομάδα του. Μπορεί και κανένας. Τυπικά έχουμε πληρότητα στα εξτρεμ ασχετα αν δεν κανουν για Ολυμπιακο. Για Σουπερλιγδα στεκονται παντως. Αυτο που καιει ειναι ο φορ που ειμαστε σε τραγικη κατασταση.
Μπες στο βοθροσαητ και διαβασε με ποσα τον αγορασε. 3,5 + μπονους. Που σιγουρα αν με τα μπονους δεν φτανουν τα εξι εκατομμυρια φτανουν τα πεντε. Μονο που εμείς δεν ειχαμε αναγκη και κοψιμο για να κατσουμε να μας πιασουν το κωλο οπως ο παοκ που θελει ακομα εναν εξτρεμ μιας και του εφυγε και ο Ναρει.

Και επιθετικο θα σου φερει και εξτρεμ θα σου φερει.

Οσο για το ποσα εδωσε, μην βαζεις το χερι σου στην φωτια θα το καψεις. Κατσε και δες με ποσα τους αγορασε. Αλλα ξεχασα, λενε ψέματα.

Τωρα αν δεν τα δεχεσαι κατσε και γκρινιαξε για εναν ομολογουμενα καλο παιχτη που τον τσιμπησε ο παοκ γιατι δεν κατσαμε να ζαμπλουτισουμε τους Βουλγαρους.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.699
Like
57.451
Πόντοι
12.756
Σε ποιον θα απαντήσει ; Στον Καραπαπα ; Δε μας εκλεψαν κανέναν παίχτη. Τα πράγματα είναι όπως φαίνονται. Οι Βουλγαροι ζήταγαν 2-3 μυρια , ο Νορβηγος ηταν τσαμπε , προτιμησαμε Νορβηγό κι ο Βουλγαρος πηγε Σαλονικα. Ολα καλά. Το σανό έγκειται στα υποτιθέμενα 6 , 16 , 26 μυρια που δηθεν ζηταγαν οι Βουλγαροι . Βαζω το χερι μου στη φωτιά οτι 6 μύρια δεν έχουμε δώσει συνολικά φέτος για όλες τις μεταγραφές.

Οσο για τον υποψήφιο , μπορεί να είναι οποιοσδήποτε αρκεί να είναι δανεικός και ιδανικά με πληρωμένο συμβόλαιο από την ομάδα του. Μπορεί και κανένας. Τυπικά έχουμε πληρότητα στα εξτρεμ ασχετα αν δεν κανουν για Ολυμπιακο. Για Σουπερλιγδα στεκονται παντως. Αυτο που καιει ειναι ο φορ που ειμαστε σε τραγικη κατασταση.
Όχι και τσαμπα ο Νορβηγός και που ήταν ο Νορβηγός και που ο Βούλγαρος
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.111
Κριτικές
174
Like
119.055
Πόντοι
46.423
Έρχεται ...

:tooth: :tooth: :tooth:

 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Όχι και τσαμπα ο Νορβηγός και που ήταν ο Νορβηγός και που ο Βούλγαρος
Αστο ρε.

Κατσε μονο να τα βρει με τους Εγγλέζους και να φερει τον κοντο παλι πισω να δεις πως το βουλωνουν.

Τωρα βεβαια παρακαλανε να μην το κανει για να εχουν να λενε.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Να ετοιμαζονται τα λιμα της Νοτιγχαμ για μετεκπαιδευση στον Ολυμπιακο!:wanker:

 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.699
Like
57.451
Πόντοι
12.756
Αστο ρε.

Κατσε μονο να τα βρει με τους Εγγλέζους και να φερει τον κοντο παλι πισω να δεις πως το βουλωνουν.

Τωρα βεβαια παρακαλανε να μην το κανει για να εχουν να λενε.
Μια χαρα είμαστε ποιος ασχοληται με τους ανύπαρκτους
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Μπες στο βοθροσαητ και διαβασε με ποσα τον αγορασε. 3,5 + μπονους. Που σιγουρα αν με τα μπονους δεν φτανουν τα εξι εκατομμυρια φτανουν τα πεντε. Μονο που εμείς δεν ειχαμε αναγκη και κοψιμο για να κατσουμε να μας πιασουν το κωλο οπως ο παοκ που θελει ακομα εναν εξτρεμ μιας και του εφυγε και ο Ναρει.

Και επιθετικο θα σου φερει και εξτρεμ θα σου φερει.

Οσο για το ποσα εδωσε, μην βαζεις το χερι σου στην φωτια θα το καψεις. Κατσε και δες με ποσα τους αγορασε. Αλλα ξεχασα, λενε ψέματα.

Τωρα αν δεν τα δεχεσαι κατσε και γκρινιαξε για εναν ομολογουμενα καλο παιχτη που τον τσιμπησε ο παοκ γιατι δεν κατσαμε να ζαμπλουτισουμε τους Βουλγαρους.

Παπατζες λέει ο βοθρος οπως και οι δικοι μας. Εχει αποδειχτεί πολλάκις στο παρελθον οπότε επίτρεψε μου να μην πιστεύω τα ΑΡΔ. Στην καλύτερη συνυπολογίζουν ως κόστος μεταγραφής τους μισθους του παίχτη για τα επόμενα 4 χρόνια + την εφορία για να φανεί μεγάλο το ποσό και να αποθεώσουν την προεδράρα που τα σκάει για την ομάδα. Εν τω μεταξύ ο Τσετσένος τους έχει παρκάρει κανονικά 4 χρόνια και δε τολμάνε ούτε κριτική να του κάνουν.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Παπατζες λέει ο βοθρος οπως και οι δικοι μας. Εχει αποδειχτεί πολλάκις στο παρελθον οπότε επίτρεψε μου να μην πιστεύω τα ΑΡΔ. Στην καλύτερη συνυπολογίζουν ως κόστος μεταγραφής τους μισθους του παίχτη για τα επόμενα 4 χρόνια + την εφορία για να φανεί μεγάλο το ποσό και να αποθεώσουν την προεδράρα που τα σκάει για την ομάδα. Εν τω μεταξύ ο Τσετσένος τους έχει παρκάρει κανονικά 4 χρόνια και δε τολμάνε ούτε κριτική να του κάνουν.
ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ!

ΑΛΛΑΞΕ ΟΜΑΔΑ!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Μια χαρα είμαστε ποιος ασχοληται με τους ανύπαρκτους
Απο την μια θελουν μεταγραφαρες απο την αλλη παρακαλανε να παιξουμε σε βατες κληρωσεις και θεσμους οπως το conference. Μιλαμε δεν ξερεις πως να τους χαρακτηρισεις.
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.272
Κριτικές
67
Like
38.856
Πόντοι
10.656
Εν τω μεταξύ ο Τσετσένος τους έχει παρκάρει κανονικά 4 χρόνια και δε τολμάνε ούτε κριτική να του κάνουν.
τι κριτικη να του κανουν; που αν δεν υπηρχε ο τσετσενος θα παλευαν με την κηφισια και τον παναιτωλικο για υποβιβασμο; που μαζι με τον προπονητη τους εχει ταισει σανο οτι η αθηνα τους κλεβει για τα επομενα 50 χρονια και ακομα και τα αραουτ τα βλεπουν κλεμμενα;

Αφου τους σηκωσε πρωταθλημα και κυπελλα μετα απο ποσα χρονια αγαμιας προτομη στο λευκο πυργο θα του κανουν, αγαλμα βασικα, αυτο το στιγμιοτυπο με το κουμπουρι μεσα στο γηπεδο :tooth:

Δεν εχουμε τις ιδιες απαιτησεις σαν οπαδοι με τους αλλους. Για αυτους οποιαδηποτε διακριση ειναι επιτευγμα, για εμας η δευτερη θεση ειναι αποτυχια. Και δεν λεω απαραιτητα οτι εμεις ειμαστε οι "σωστοι" στην υποθεση, κακομαθημενοι ειμαστε σαν γαυροι. Αλλα τουλαχιστον εχουμε μια βαση να απαιτουμε καλη ομαδα και τιτλους.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
τι κριτικη να του κανουν; που αν δεν υπηρχε ο τσετσενος θα παλευαν με την κηφισια και τον παναιτωλικο για υποβιβασμο; που μαζι με τον προπονητη τους εχει ταισει σανο οτι η αθηνα τους κλεβει για τα επομενα 50 χρονια και ακομα και τα αραουτ τα βλεπουν κλεμμενα;

Αφου τους σηκωσε πρωταθλημα και κυπελλα μετα απο ποσα χρονια αγαμιας προτομη στο λευκο πυργο θα του κανουν, αγαλμα βασικα, αυτο το στιγμιοτυπο με το κουμπουρι μεσα στο γηπεδο :tooth:

Δεν εχουμε τις ιδιες απαιτησεις σαν οπαδοι με τους αλλους. Για αυτους οποιαδηποτε διακριση ειναι επιτευγμα, για εμας η δευτερη θεση ειναι αποτυχια. Και δεν λεω απαραιτητα οτι εμεις ειμαστε οι "σωστοι" στην υποθεση, κακομαθημενοι ειμαστε σαν γαυροι. Αλλα τουλαχιστον εχουμε μια βαση να απαιτουμε καλη ομαδα και τιτλους.
Σους κι εσυ. Τωρα γραφουν οτι για τον Καρανζα δινουμε εξι, αλλα οι Αμερικανοι ζητανε δεκα. Ουτε οι Αμερικανοι θελουν τοσα ουτε εμεις δινουμε τοσα οσα γράφει ο δασκαλεμενος Νικολακοπουλος.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom