Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.633
- Like
- 30.657
- Πόντοι
- 6.256
Και ο Ντοι και ο Βρουσαι και ο Πασχαλακης μπορουν να παιξουν εξτρεμ....ειμαστε πληρεις.
Η αληθεια είναι οτι ειμαστε πληρεις. Τον παιχτη τον θελουμε αλλα δεν θα κατσουμε να μας πιάσουν και το κωλο οι Βουλγαροι! Ακου εξι εκατομμυρια.Και ο Ντοι και ο Βρουσαι και ο Πασχαλακης μπορουν να παιξουν εξτρεμ....ειμαστε πληρεις.
Η αληθεια ειναι οτι δεν εισαι πληρης....ενα καθαρο εξτρεμ ηθελες ακομα.Μασουρας δεν ειναι ποδοσφαιριστης,Μπιελ και Φορτουνης δεν ειναι καν εξτρεμ και ο Σκαρπα ειναι ενα ανεκδοτο που μας ξεμεινε απο τη Νοτιγχαμ και προσπαθει να ξεπουλησει ο Χοντρος.Η αληθεια είναι οτι ειμαστε πληρεις. Τον παιχτη τον θελουμε αλλα δεν θα κατσουμε να μας πιάσουν και το κωλο οι Βουλγαροι! Ακου εξι εκατομμυρια.
Εν μερη συμφωνω στο οτι δεν ειμαστε πληρεις. Αν και εχεις παιχτες που μπορουν να σου καλυψουν τη θεση και ο Βρουσαι σου παιζει και δεξι φουλ μπακ και με μεγαλυτερη επιτυχια απο τον Ανδρουτσο.Η αληθεια ειναι οτι δεν εισαι πληρης....ενα καθαρο εξτρεμ ηθελες ακομα.Μασουρας δεν ειναι ποδοσφαιριστης,Μπιελ και Φορτουνης δεν ειναι καν εξτρεμ και ο Σκαρπα ειναι ενα ανεκδοτο που μας ξεμεινε απο τη Νοτιγχαμ και προσπαθει να ξεπουλησει ο Χοντρος.
Ας μην παιρνανε τον Βουλγαρο και ας παιρνανε καποιον αλλον στα αρχιδια μου αλλα οταν τα κουκια ειναι μετρημενα αναγκαζεσαι να κανεις περικοπες για να τα σπρωξεις απο οτι φαινεται στο σεντερ φορ....
Νικολακοπουλος:
· Τέλος πάντων, και κάτι για τον Ντεσπόντοφ, για τον οποίο όντως διαπραγματεύτηκε ο Ολυμπιακός μέσα στην εβδομάδα με τη Λούντογκορετς, αλλά σταμάτησε κάθε συζήτηση απ΄ όταν έκλεισε τον πρώτο στόχο, τον Σολμπάκεν, δηλαδή την Πέμπτη το βράδυ, και απ΄ όταν οι Βούλγαροι βλέποντας το «ερυθρόλευκο» ενδιαφέρον άρχισαν να ζητάνε τρέλες.
· Σήμερα το πρωί λοιπόν, ο αθλητικός διευθυντής της Λούντογκορετς, Γκεόργκι Καραμαντζούκοφ, ρωτήθηκε από τη βουλγάρικη εφημερίδα Blitz περί Ολυμπιακού και Ντεσπόντοφ και απάντησε ως εξής: «Δεν είναι μόνο ο Ολυμπιακός υποψήφιος για την μεταγραφή του, υπάρχει κι ο ΠΑΟΚ. Πολλές ομάδες παλεύουν για τον Κίριλ, θα δούμε σύντομα τι θα γίνει. Τώρα θα πάει στην Εθνική, αλλά αν υπάρξει συμφωνία για την πώληση του, θα φύγει και θα πάει για ιατρικές εξετάσεις κι υπογραφές»!
· Τώρα, αν ο αξιωματούχος της πρωταθλήτριας Βουλγαρίας λέει αλήθεια για τον ΠΑΟΚ ή βάζει και το όνομα του ΠΑΟΚ στο κόλπο μήπως τσιμπήσει και επανέλθει ο Ολυμπιακός, που δύο ημέρες δεν έχει καν τηλεφωνήσει για τον Ντεσπόντοφ κι η Λούντογκορετς βλέπει ότι θα χάσει κι αυτά τα λεφτά που της έδιναν από τον Πειραιά, εγώ δεν το ξέρω. Κατά την Blitz, τον αρχηγό της Εθνικής Βουλγαρίας θέλουν και οι Παρτίζαν, Ερυθρός Αστέρας και ΑΕΚ…
· Αυτό που μπορώ να σας μεταφέρω είναι ότι από τον Ολυμπιακό μου λένε ότι δεν θα ξαναμπούν σε συζήτηση για τον Ντεσπόντοφ, με τον Μαρτίνεθ να είναι ευχαριστημένος καθώς υπολογίζει για τα πλάγια τους Φορτούνη, Σολμπάκεν, Μπιέλ, Σκάρπα, Μπρίνιτς και τους πασπαρτού Μασούρα, Βρουσάι.
Τωρα ας κατσει οποιος θελει να διαβαζει Τουρκικα.
![]()
Ο συμπαίκτης Χάαλαντ, Όντεγκααρντ, Σόρλοτ στον Ολυμπιακό και μια δήλωση Λούντογκορετς για Ντεσπόντοφ
Ο Κώστας Νικολακόπουλος γράφει στο sport-fm.gr περί Σολμπάκεν, αλλά και κάτι για Ντεσπότοφwww.sport-fm.gr

Μικρός είναι ακόμα θα στρωσειαυτος ο ιμπορα ποσα μας εδωσε για να παιζει ?
να παρουμε θαναση αντετοπουλο?Εγω θελω να φερουμε εναν συνταξιουχο υπερπαικτη. Τι σκατα δεν θα πουλησουμε φανελες φετος; ποιος θα αγορασει φανελα Ροντινει Σκραπα Φρειρε Βρουσαι Ελγκαμπι κτλ;;;
ΠΡΟΕΔΡΕ ΦΕΡΕ ΕΝΑ ΣΑΠΑΚΙ ΜΕ ΒΑΡΥ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΚΟΜΑΘΕΙ![]()
παιζει εξτρεμ;να παρουμε θαναση αντετοπουλο?
για θρυλεων το θελουμε.παιζει εξτρεμ;
1 εκατομμυριο για θρυλεων παει πολυ. Ο τωρινος παιρνει βασικο μισθογια θρυλεων το θελουμε.

αν τον ρωτησεις ποσο ειναι ενα μυριο θα σου πει 200.000 cds.1 εκατομμυριο για θρυλεων παει πολυ. Ο τωρινος παιρνει βασικο μισθοs![]()
μπουχε που το εξηγεις οτι σε μας πουλουσαν 6 και σε εσας 3?
Τα αλλά 3 τα έδωσα εγώμπουχε που το εξηγεις οτι σε μας πουλουσαν 6 και σε εσας 3?



Τα αλλά 3 τα έδωσα εγώ![]()
Και τον sporfm έτσι γράφουν. Στα 3 εκατομμύρια..Έκλεισε όντως στις μπουγάτσες σύμφωνα με το βοθροσάιτ του Σαββίδη.