ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.703
- Like
- 57.467
- Πόντοι
- 12.756
Αδελφέ ψήνει το μπαμΞυπνησα και ο Δον Κορδονε δεν εχει κανει καμμια ακομα μεταγραφη.....ξενερωσα.λ

Αδελφέ ψήνει το μπαμΞυπνησα και ο Δον Κορδονε δεν εχει κανει καμμια ακομα μεταγραφη.....ξενερωσα.λ

www.sport24.gr
www.sport24.gr

1. ΘΡΥΛΟΣ - Ελευθερόκαστρο 1-3πρόβλεψη :
1. ΘΡΥΛΟΣ - Ελευθερόκαστρο 1-0
2. Τόμπολα - ΘΡΥΛΟΣ 0-2
3. ΘΡΥΛΟΣ - Δυτικο ζαμπόν 1-1
4. Δυτικό ζαμπόν - ΘΡΥΛΟΣ 2-0
5. Ελευθερόκαστρο - ΘΡΥΛΟΣ 2-1
6. ΘΡΥΛΟΣ - Τομπολα 4-1

Ποιος το λεει;
Έρχεται !!!
![]()
![]()
![]()
Ο άλλοςΠοιος το λεει;

![]()
Νότιγχαμ: Πούλησε τον Μπρέναν Τζόνσον στην Τότεναμ με ποσό - ρεκόρ στην ιστορία της
Παίκτης της Τότεναμ είναι ο Μπρέναν Τζόνσον, ο οποίος αποτελεί την ακριβότερη πώληση της ιστορίας της Νότιγχαμ Φόρεστ.www.sport24.gr
55 μύρια πούλησε ο χοντρος....Πώς να ασχοληθεί με τα φραγκοδιφραγκα του Θρυλου μετά....Είναι σα να χεις το Σκλαβενίτη και να ασχολείσαι με περίπτερο.


Ναι, το γράφουν οι Τουρκοι και ο Ανναπουρνα αμεσως να φερει την ειδηση και πιστεύει τους Τουρκους. Μιλαμε για παιχτουρα άλλα και εξι εκατομμυρια μας πιανουν τον κωλο μιας και ο παιχτης από Γεναρη υπογραφει ελευθερος.Ο άλλος![]()
Ξέρεις κάνεις αν το ματς με τομπολα γίνει Βοϊβοντίνα ή αναγκαστικά στο Βελιγράδι ;;;;
Αξίζει βόλτα στη Βοϊβοντίνα
Είναι πολύ μικρό κ μήπως το κάνουν στο Νόβι Σαντ ή στη σουμποτιτσα .αλλά μπορεί κ εκτός Βοϊβοντίνας δλδ στο Βελιγράδι
ειναι καινουριο ομως. Τι παει να πει πολυ μικρο; ποσους οπαδους λες να εχει η Τσοτσολα Μπακα;Είναι πολύ μικρό κ μήπως το κάνουν στο Νόβι Σαντ ή στη σουμποτιτσα .αλλά μπορεί κ εκτός Βοϊβοντίνας δλδ στο Βελιγράδι
