Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 60 άτομα (3 μέλη και 57 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Με παρομοιους αντιπαλους περυσι σερνοσουν και δεν μπορουσες να κανεις μια φαση...η ομαδα εχει εμφανεστατη βελτιωση και μαλιστα στην ουσια με το περυσινο υλικο.
Οντως! Αλλα αυτος πρεπει να ειναι ο Ολυμπιακος. Το οτι περυσι πηγαν ολα στραβα και υπευθυνοι ειναι ολοι δεν σημαινει οτι θα πανηγυρισουμε και νικες που επιβάλλεται να κανεις!

Το οτι με τους ιδιους παιχτες τα εκανες σκατα περυσι και με τους ιδιους + κατι προσθηκες φετος πας καλυτερα και οπως πρεπει αυτο σημαινει οτι οι παιχτες δεν ηταν και για πεταμα.
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.260
Like
911
Πόντοι
96
Το βασικο παιδια ειναι οτι φαινεται οτι ειναι κανονικη ομαδα , το ποσο καλη θα γινει αυτο θα φανει στην πορεια.... υπαρχει στοιχειωδως ποδοσφαιρικη λογικη σε σχεση με το περσινο φρενοκομειο....
Κραταω μικρο καλαθι αλλα δεν μπορω να μην εχω μια συγκρατημενη αισιοδοξια για κατι καλυτερο και αυτο γιατι δεν σκοτωσαμε οπως ειπε και νικολακο τιποτα θηρια αλλα ρε παιδι μου κανουξε και καμια φαση, πατανε 3-4-5 παιχτες περιοχη , βρωμιζει τα γαντια του ο αντιπαλος τερματοφυλακας...απλα πραγματακια που αν τα ενωσεις κανουν ενα πινακα σαν το παζλ....
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.719
Like
57.508
Πόντοι
12.756
Γουέστ Χαμ

@brabus67

charlie hunnam fight GIF
:coffee:
:piss::piss:
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.411
Like
86.968
Πόντοι
12.056
Με ποιους αντιπαλους το εκανε;
Ετσι πρεπει να παιζει με τέτοιους λεω εγω. Ας μου τα κανει και με τους Αγγλους και τους Γερμανους και μιλαμε. Με τα βαζελια και με την Κουλα επισης και με τον Παοκ. Μετα ελα να με ρωτησεις παλι.
Ποια είναι η κουλα?????
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Έχεις φωτογραφίες τιμή ... πρόγραμμα...που συχνάζει????
Στη Νεα Φιλαδελφεια εξω απο ενα μεγαλο κιτρινο μπουρδελο. Εχει μια δικεφαλη κοτα απεξω.

Παρε ταξι για να σε παει μην χαθεις.
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.411
Like
86.968
Πόντοι
12.056
Στη Νεα Φιλαδελφεια εξω απο ενα μεγαλο κιτρινο μπουρδελο. Εχει μια δικεφαλη κοτα απεξω.

Παρε ταξι για να σε παει μην χαθεις.
Πρέπει να είναι πολύ τυχερός πάω συχνά στο γήπεδο άρα θα είναι εκεί κοντά ...και όχι μόνο αυτό ...έχω και δικαιολογία στην γυναίκα...μου έχει βάλει την εφαρμογή στο φβ...που δείχνει που είσαι ....άρα λέω ότι πάω στο γήπεδο..η περιοχή η ίδια ...και βρίσκω την Κούλα ....περιμένω τηλέφωνο να κανονίσω ....φιλλακια!!!!!!
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.719
Like
57.508
Πόντοι
12.756
Στη Νεα Φιλαδελφεια εξω απο ενα μεγαλο κιτρινο μπουρδελο. Εχει μια δικεφαλη κοτα απεξω.

Παρε ταξι για να σε παει μην χαθεις.
Όρεξη έχεις εσύ με τον τρύπα?
 

HollywoodInRosa

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Ιαν 2023
Μηνύματα
2.589
Κριτικές
1
Like
3.790
Πόντοι
456
ρε αφηστε τα μιση Παρασκευη βραδυ ειναι ανοιξτε καμια μπυρα και σκεφτειτε προσεκτικα που θα τον χωσετε
 

Mystery X

Μέγας
Εγγρ.
2 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.589
Κριτικές
4
Like
10.540
Πόντοι
3.506
Αυτός που σίγουρα φουσκώνει σαν παγώνι από περηφάνια είναι ο χοντρός.
Πρώτη μούρη στο Λονδίνο όταν παίξουμε. Και ως εφοπλιστής και ως ιδιοκτήτης ομάδας πρεμιέρ.
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.281
Κριτικές
67
Like
38.901
Πόντοι
10.656
η μαλακια με το κονφερενς ειναι οτι ομαδες απο την ιδια χωρα κληρωνονται μονο στους 8-4-τελικο. Αρα και τριτοι να βγουμε εμεις και βαζελοαεκτζηδες (και να περασει και παοκ), δεν θα παιξουμε μεταξυ μας αν δεν κερδισουμε 2 νοκαουτ εκαστος...

Μεγιστη μαλακια:coffee:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom