Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.445
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.861
- Πόντοι
- 28.246
Οντως! Αλλα αυτος πρεπει να ειναι ο Ολυμπιακος. Το οτι περυσι πηγαν ολα στραβα και υπευθυνοι ειναι ολοι δεν σημαινει οτι θα πανηγυρισουμε και νικες που επιβάλλεται να κανεις!Με παρομοιους αντιπαλους περυσι σερνοσουν και δεν μπορουσες να κανεις μια φαση...η ομαδα εχει εμφανεστατη βελτιωση και μαλιστα στην ουσια με το περυσινο υλικο.
Το οτι με τους ιδιους παιχτες τα εκανες σκατα περυσι και με τους ιδιους + κατι προσθηκες φετος πας καλυτερα και οπως πρεπει αυτο σημαινει οτι οι παιχτες δεν ηταν και για πεταμα.
