Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 54 άτομα (0 μέλη και 54 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.494
Κριτικές
42
Like
49.960
Πόντοι
28.246
Μεγάλη ομάδα είμαστε για τα ελληνικά δεδομένα, για την Ευρώπη είμαστε μικρομεσαία. Ομάδα με ταβάνι τους 32 του Europa ήμασταν τόσα χρόνια στα καλά μας , φέτος που δεν είμαστε καν η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα θυμήθηκες οτι πρέπει να αποδείξουμε την αξία μας ;
Δηλαδή αμα δεν παίξουμε με ομάδες επιπέδου ΤΣΛ δεν θα πειστείς οτι οι Μασουροβρουσάιδες είναι το πολύ για Κονφερενς ; Τι λογική είναι πάλι αυτή ; Οτι αμα ρίξεις στα δύσκολα τον Μπιελ θα ξεκινησει να σκοράρει κατα ριπας ξερω γω , ο Ποροσο θα μετατραπεί σε Ράμος κι ο Ανδρουτσος σε Τσάβι ;
Γεια σου Γιαννη κουκια σπερνω. Σχετικα με τους παιχτες που αραδιασες. Και στο κονφερενς σου ξανα λεω εχει πολλα παλουκια φετος αλλα εσεις συνεχιζετε να το βλέπετε σούπερ λιγκ ελλαδα.
Ή πας και παιζεις ή δεν πας καθολου σου ξανα λεω.

Οσο για το κρυφοβαζελος, κρυφοβαζελος ειναι αυτος που κλαιγεται για ενα χαμενο πρωτσθλημα γιατι του φταιει ο κοβιντ, η Ριζουπολη και δεν ξερω και εγώ τι αλλο. Κρυφοβαζελος επισης ειναι αυτος που κλαιγεται γιατι δεν του εκατσε ακομα μια ομαδα να παιξει Τομπολα. Αυτος ειναι ο κρυφοβαζελος.

Ο Μασουρας, με τον Βρουσαι βγαλανε με ανατροπη εξω την Αρσεναλ μεσα στο σπιτικο της!

Και ναι ας τερματισω τριτος να παίξω στο κονφερενς με τα εμποδια που θα εχει και εκει περα στα νοκ αουτ. Μιας και τοτε θα εχουν φυγει τα λιμα.

Αλλα σκληρη κριτικη γιατι δεν τερματισε τουλαχιστον δευτερος για europa παλι θα του την κανω! Οι κρυφοβαζελοι ας χειροκροτούν για την προσπάθεια του θρυλου!
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.282
Like
19.209
Πόντοι
2.606
οι μονες ομαδες που θα μπορουσαν να κερδισουν ΜΕΣΑ-ΕΞΩ αεκ/ολυμπιακο/παο ειναι φιορεντινα και αιντραχτ, Αντε και φενερ.
ποιος αλλος ειναι σοβαρος αντιπαλος στο κονφερενς; πιο δυσκολα ηταν στα προκριματικα.

προσεξε με, πολλοι μπορουν να μας κανουν κηδεια, εγω σου μιλαω σαν δυναμικοτητα. Ποιον αλλο θα φοβοσουν; Μπρυζ; Αστον βιλα; αλκμααρ; Πιο μετα θα πεσουν οι τριτοι του γιουροπα στο κονφερενς, ποσα θηρια θα ειναι αυτα; Και ποσο καλη σεζον θα κανουν και εκεινοι (ευρωπαικα) αν βγουν τριτοι στο γιουροπα;

Δεν ειναι οτι δεν μπορουν οι ελληνικες να διεκδικησουν κονφερενς, ειναι οτι δεν θελουν. Οι προεδροι απαιτουν πρωταθλημα. Κι αν οχι να το σηκωσεις, να βγεις δευτερος να διεκδικησεις ΛΕΦΤΑ απο τσουλου. Το να σηκωσεις το κονφερενς ξερεις ποσα λεφτα σου δινει; 5 μυρια, και πρεπει να κανεις υπερπροσπαθεια και να θυσιασεις ματς πρωταθληματος.... 5 μυρια για τον βαγγελα ειναι οι ετησιες οδοντογλυφιδες μετα τις γουρουνοπουλες.

Για μενα δεν ειναι θεμα δυσκολιας αλλα προτεραιοτητων. οσφπ αεκ βαζελος θελουν πρωταθλημα, και οτι αλλο κατσει (κυπελλο δηλαδη) εκατσε.
Άρα το πρόβλημα είναι ότι ο χοντρός τρώει πολυ :grin:
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Γεια σου Γιαννη κουκια σπερνω. Σχετικα με τους παιχτες που αραδιασες. Και στο κονφερενς σου ξανα λεω εχει πολλα παλουκια φετος αλλα εσεις συνεχιζετε να το βλέπετε σούπερ λιγκ ελλαδα.
Ή πας και παιζεις ή δεν πας καθολου σου ξανα λεω.

Οσο για το κρυφοβαζελος, κρυφοβαζελος ειναι αυτος που κλαιγεται για ενα χαμενο πρωτσθλημα γιατι του φταιει ο κοβιντ, η Ριζουπολη και δεν ξερω και εγώ τι αλλο. Κρυφοβαζελος επισης ειναι αυτος που κλαιγεται γιατι δεν του εκατσε ακομα μια ομαδα να παιξει Τομπολα. Αυτος ειναι ο κρυφοβαζελος.

Ο Μασουρας, με τον Βρουσαι βγαλανε με ανατροπη εξω την Αρσεναλ μεσα στο σπιτικο της!

Και ναι ας τερματισω τριτος να παίξω στο κονφερενς με τα εμποδια που θα εχει και εκει περα στα νοκ αουτ. Μιας και τοτε θα εχουν φυγει τα λιμα.

Αλλα σκληρη κριτικη γιατι δεν τερματισε τουλαχιστον δευτερος για europa παλι θα του την κανω! Οι κρυφοβαζελοι ας χειροκροτούν για την προσπάθεια του θρυλου!

Είπα ποτέ εγώ οτι το Κονφερενς είναι παιδική χαρά και θα μοιράζουμε τρίμπαλα μεσα εξω ; Απλά είναι πιο κοντά στο επίπεδό μας και με καλές κληρώσεις μπορείς να πας σχετικά άνετα στους 8 ή στον ημιτελικό. Γιατί παίρνεις το χειρότερο σενάριο οτι θα κληρωθούμε με τις ΤΟΠ ομάδες του Κονφερενς ; Έχεις παρακολουθήσει ποτέ Κονφερενς να δεις τι ομαδες κάνουν πορείες ή μονο τους τελικούς ; Επιγραμματικά : Μποντο Γλιμπτ , Σλάβια , ΠΑΟΚάκι , Λεχ Ποζναν , Βασιλεία , Γάνδη , Αλκμααρ, Αντερλεχτ..... Ομάδες του πέοντα δηλαδή που γλεντάμε παραδοσιακά.
Τώρα αν πιστεύεις οτι θα συγκινηθεί ο χοντρός με δύσκολους αντιπάλους και θα φέρει παίχτες....Σου υπενθυμίζω οτι 15 χρόνια που ειναι στον Ολυμπιακό δεν συγκινείται καθόλου με αποτέλεσμα να τρώμε πούτσες στα νοκ αουτ. Ισως αμα δει οτι υπαρχει προοπτικη για κατι παραπανω να ζεσταθεί να ξαναβάλει λεφτά στον Ολυμπιακό.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.494
Κριτικές
42
Like
49.960
Πόντοι
28.246
Τώρα αν πιστεύεις οτι θα συγκινηθεί ο χοντρός με δύσκολους αντιπάλους και θα φέρει παίχτες....Σου υπενθυμίζω οτι 15 χρόνια που ειναι στον Ολυμπιακό δεν συγκινείται καθόλου με αποτέλεσμα να τρώμε πούτσες στα νοκ αουτ. Ισως αμα δει οτι υπαρχει προοπτικη για κατι παραπανω να ζεσταθεί να ξαναβάλει λεφτά στον Ολυμπιακό.
Την απαντηση την εχει δωσει ο παπαροτριφτουλας πιο πανω γι αυτο το θεμα.

Αλλα η σκληρη κριτικη δεν αλλαζει και η μπαλα τους παιρνει ολους!

Τους αντιπαλους οπως Αντερλεχτ, Βασιλεια, Αλκμααρ μεγαθηρια δεν είναι αλλα μονο για πρωινο δεν τους εχεις.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Τους αντιπαλους οπως Αντερλεχτ, Βασιλεια, Αλκμααρ μεγαθηρια δεν είναι αλλα μονο για πρωινο δεν τους εχεις.

Εκτός θέματος. Αυτό που είπα είναι οτι κάθε χρόνο φτάνουν προημιτελικά+ 2-3 ομάδες σαν αυτές , συνεπώς μπορούμε κι εμεις χωρίς να συνιστά υπέρβαση. Τα πρωινά και τα μεσημεριανά τα ακούω βερεσέ. Η Γκενκ που αποκλείσαμε έστω και όπως την αποκλείσαμε δεν είναι μεγαθήριο αλλά δεν είναι και χειρότερη από την Αντβερπ που άνοιξε τον κώλο των γκαλακτικος της Κούλας. Ιδιου επιπεδου ομάδες είναι. Εμεις γκρινιαζουμε που δεν την πατήσαμε κάτω όπως θα πρεπε κι εκεινοι παρηγοριουνται οτι αποκλειστηκαν απο την υπερομαδα. Το ποτήρι το βλέπει όπως θέλει ο καθένας.
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.260
Like
911
Πόντοι
96
Εκτός θέματος. Αυτό που είπα είναι οτι κάθε χρόνο φτάνουν προημιτελικά+ 2-3 ομάδες σαν αυτές , συνεπώς μπορούμε κι εμεις χωρίς να συνιστά υπέρβαση. Τα πρωινά και τα μεσημεριανά τα ακούω βερεσέ. Η Γκενκ που αποκλείσαμε έστω και όπως την αποκλείσαμε δεν είναι μεγαθήριο αλλά δεν είναι και χειρότερη από την Αντβερπ που άνοιξε τον κώλο των γκαλακτικος της Κούλας. Ιδιου επιπεδου ομάδες είναι. Εμεις γκρινιαζουμε που δεν την πατήσαμε κάτω όπως θα πρεπε κι εκεινοι παρηγοριουνται οτι αποκλειστηκαν απο την υπερομαδα. Το ποτήρι το βλέπει όπως θέλει ο καθένας.
το βελγικο ποδοσφαιρο και σαν ατομα και σαν ομαδες ειναι ανωτερο απο το δικο μας , το ιδιο ισχυει και για την πορτογαλια και την ολλανδια( η ουνιον σεν γκιλουαζ μια ομαδα που προπερσι ανεβηκε κατηγορια εχει μεγαλυτερο ρανκιγκ στην ευρωπη απο αεκ και παο , με μονο 2 χρονιες τι να πουνε παρακατω;
 

kostad1nos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.619
Κριτικές
2
Like
5.342
Πόντοι
456
Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΤΟΠΟΛΑ !!!
 

kostad1nos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.619
Κριτικές
2
Like
5.342
Πόντοι
456
κι αυτη την καρ..λα την φραιμπουργκ δεν πρεπει να την πληρωσουμε με το ιδιο νομισμα ? τι σκατα ευρωπες και μεγαλεια θελουμε ?
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
το βελγικο ποδοσφαιρο και σαν ατομα και σαν ομαδες ειναι ανωτερο απο το δικο μας , το ιδιο ισχυει και για την πορτογαλια και την ολλανδια( η ουνιον σεν γκιλουαζ μια ομαδα που προπερσι ανεβηκε κατηγορια εχει μεγαλυτερο ρανκιγκ στην ευρωπη απο αεκ και παο , με μονο 2 χρονιες τι να πουνε παρακατω;

Έτσι. Αλλά ο μέσος ελληνας οπαδός κοιτάει φανέλες και ευρωπαϊκες κουπες (λες κι εχει πολλές ο ιδιος) αντί να δείξει σεβασμό σε ομάδες από ποδοσφαιρικά πιο προηγμένες χώρες.
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.260
Like
911
Πόντοι
96
Εγω παντως δινω και προγνωστικα αεκ και παο 4ρτοι μπορει τριτοι
Ο θρυλος 2ος ή 3ος
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Εγω μια χαρα 2ους μας βλεπω σε αυτον τον ομιλο....σιγα την ομαδαρα τη Φραπενμπουργκ με τυρι!
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Μολις γυρισα απο τη δουλεια και βλεπω οτι ο Δον Κορδονε Ντε Τσαπου Ζεμπου δεν εχει κανει καμμια μεταγραφη απο χθες....μαλλον θα τις φυλαξε για το βραδυ για να τις απολαυσω με την ησυχια μου.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.494
Κριτικές
42
Like
49.960
Πόντοι
28.246
Η Γκενκ που αποκλείσαμε έστω και όπως την αποκλείσαμε δεν είναι μεγαθήριο αλλά δεν είναι και χειρότερη από την Αντβερπ που άνοιξε τον κώλο των γκαλακτικος της Κούλας. Ιδιου επιπεδου ομάδες είναι. Εμεις γκρινιαζουμε που δεν την πατήσαμε κάτω όπως θα πρεπε κι εκεινοι παρηγοριουνται οτι αποκλειστηκαν απο την υπερομαδα. Το ποτήρι το βλέπει όπως θέλει ο καθένας.
Για τον λογο λοιπον που παραδεχεσαι και ο ιδιος οτι υπάρχει διαφορα απαιτήσεων μεταξυ των δυο ομαδων πολλοι απο εμας λεμε γιατι να μην ειχαμε τον ομιλο της Κουλας και αυτοι εχουν βαλει τα κλαματα και θελανε τσου λου και απο πανω.
Φαντασου λοιπον να ειχες αυτον τον ομιλο και θα εβλεπες μετα τα διαρκειας μεχρι τις 15 Σεπτέμβρη πως σπο 17000 θα ξεπερνούσαν τις 20000 για πλακα.
Αρα και τις βατες κληρωσεις που ξεκινησε η κουβεντα μας και για κρυφοβαζελια τα ακουω βερεσε επισης.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.494
Κριτικές
42
Like
49.960
Πόντοι
28.246
Μολις γυρισα απο τη δουλεια και βλεπω οτι ο Δον Κορδονε Ντε Τσαπου Ζεμπου δεν εχει κανει καμμια μεταγραφη απο χθες....μαλλον θα τις φυλαξε για το βραδυ για να τις απολαυσω με την ησυχια μου.
Παει λεει για Μποαντου απο Μονακο δανεικο. Ο Ντεσποντοφ λεει ο κυρ Κωστας θέλει να ερθει αλλα οι Βουλγαροι συνεχιζουν τα τσαλιμακια στο οικονομικο. (Ο παιχτης παντως χτες δεν επαιξε εναντιον του Αγιαξ) Ειναι και αλλοι μεσα στα ρεπορταζ. Θα δουμε.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Παει λεει για Μποαντου απο Μονακο δανεικο. Ο Ντεσποντοφ λεει ο κυρ Κωστας θεοει να ερθει αλλα οι Βουλγατοι συνεχιζουν τα τσαλιμακια στο οικονομικο. (Ο παιχτης παντως χτες δεν επαιξε εναντιον του Αγιαξ) Ειναι και αλλοι μεσα στα ρεπορταζ. Θα δουμε.
Τι εχεις να πεις για προπονηταρα Μαρτινεθ ντε Ψολεον που με τα περυσινα σαπακια μας εκανε Ρεαλ Μαδριτης;
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.494
Κριτικές
42
Like
49.960
Πόντοι
28.246
Τι εχεις να πεις για προπονηταρα Μαρτινεθ ντε Ψολεον που με τα περυσινα σαπακια μας εκανε Ρεαλ Μαδριτης;
Με ποιους αντιπαλους το εκανε;
Ετσι πρεπει να παιζει με τέτοιους λεω εγω. Ας μου τα κανει και με τους Αγγλους και τους Γερμανους και μιλαμε. Με τα βαζελια και με την Κουλα επισης και με τον Παοκ. Μετα ελα να με ρωτησεις παλι.
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.260
Like
911
Πόντοι
96
Έτσι. Αλλά ο μέσος ελληνας οπαδός κοιτάει φανέλες και ευρωπαϊκες κουπες (λες κι εχει πολλές ο ιδιος) αντί να δείξει σεβασμό σε ομάδες από ποδοσφαιρικά πιο προηγμένες χώρες.
πουλμαν λεει η Ανβερπ, πουλμαν η μπραγκα εγω ξερω οτι αλλο ειναι η αμυνα πουλμαν τυπου πανσερραικου και λαμιας και και και αλλο η ενεργητικη αμυνα τυπου αντβερπ , οταν δεν μπορεις ουτε σεντρα καλα καλα να κανεις στα καρε της....απλα...αλλα οταν τα καθικια δημοσιογραφοι του κωλου , ουσιαστικα τσανακογλυφτες των προεδρων γραφουν αυτα που θελουμε να ακουσουμε για να μας χαιδεψουν τα αυτια , ο μεσος οπαδος που δεν ξερει απο ποδοσφαιρο( το εχω ξαναγραψει και αλλοτε, οποιος παρακολουθει αποκλειστικα ελ.πρωταθλημα ειναι το λιγοτερο διεστραμμενος)
τουλαχιστον ειδικα οσοι ασχολουνται με το στοιχημα σοβαρα και οχι με το να παιρνουν ενα κουπονι και να γραφουν οτι ναναι σαν να παιζουν κινο, ξερουν ή καλυτερα οφειλουν να ξερουν .π.χ τι ειναι μπραγκα , τι ειναι αντβερπ...λογω οικ.στενοτητας αυτον τον καιρο εριξα κατι λιγα ψιλα στα διπλα μπραγκα και ανβερπ( φυσικα επαιζε και το Χ ) αλλα οταν ειδικα βλεπεις το πρωτο ματς στο βελγιο και βλεπεις π.χ bet365 1.65 στον ασσο ορμας στο διπλο και ας το χασεις 4.5 το διπλο , 3.2 το διπλο της μπραγκα....να σας πω μια μικρη στοιχηματικη ιστορια
Πριν χρονια ο παοκ βγαινει τσουλου και κληρωνεται με μπειταρ ...χανει μεσα εξω και παει στο τοτε ουεφα και κληρωνεται με αλμααρ που την προηγουμενη χρονια αν και νοφωτιστη μετα απο χρονια κανει καλη χρονια με μια φουρνια ποδοσφαιριστων που την επομενη πηρε και το πρωταθλημα στην Ολλανδια.... ποσοστα 1.60 ο τιτανοτεραστιος παοκ 4.5 η ΑΖ67 στην τουμπα.... σκορ; 1-4 ακομα τρεχει ο βοκολος να μαρκαρει τις ολ.σαιτες και ο ηλιας τα επνιγε δυο δυο ...αλλα εδω πριν το ματς ,ρε ποια αλκμααρ ρε τωρα ανεβηκαν και κατι μαλακιες για τακολα και μουσλιμοβιτς και τον μαραντονα της αιγυπτου και οτι μαλακια μπορει ενας κολκας να γραψει για να ευφρανθει η καφριλα του παοκτζη....
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Με ποιους αντιπαλους το εκανε;
Ετσι πρεπει να παιζει με τέτοιους λεω εγω. Ας μου τα κανει και με τους Αγγλους και τους Γερμανους και μιλαμε. Με τα βαζελια και με την Κουλα επισης και με τον Παοκ. Μετα ελα να με ρωτησεις παλι.
Με παρομοιους αντιπαλους περυσι σερνοσουν και δεν μπορουσες να κανεις μια φαση...η ομαδα εχει εμφανεστατη βελτιωση και μαλιστα στην ουσια με το περυσινο υλικο.
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.260
Like
911
Πόντοι
96
Με παρομοιους αντιπαλους περυσι σερνοσουν και δεν μπορουσες να κανεις μια φαση...η ομαδα εχει εμφανεστατη βελτιωση και μαλιστα στην ουσια με το περυσινο υλικο.
Το βασικο παιδια ειναι οτι φαινεται οτι ειναι κανονικη ομαδα , το ποσο καλη θα γινει αυτο θα φανει στην πορεια.... υπαρχει στοιχειωδως ποδοσφαιρικη λογικη σε σχεση με το περσινο φρενοκομειο....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom