Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.469
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.882
- Πόντοι
- 28.246
Γεια σου Γιαννη κουκια σπερνω. Σχετικα με τους παιχτες που αραδιασες. Και στο κονφερενς σου ξανα λεω εχει πολλα παλουκια φετος αλλα εσεις συνεχιζετε να το βλέπετε σούπερ λιγκ ελλαδα.Μεγάλη ομάδα είμαστε για τα ελληνικά δεδομένα, για την Ευρώπη είμαστε μικρομεσαία. Ομάδα με ταβάνι τους 32 του Europa ήμασταν τόσα χρόνια στα καλά μας , φέτος που δεν είμαστε καν η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα θυμήθηκες οτι πρέπει να αποδείξουμε την αξία μας ;
Δηλαδή αμα δεν παίξουμε με ομάδες επιπέδου ΤΣΛ δεν θα πειστείς οτι οι Μασουροβρουσάιδες είναι το πολύ για Κονφερενς ; Τι λογική είναι πάλι αυτή ; Οτι αμα ρίξεις στα δύσκολα τον Μπιελ θα ξεκινησει να σκοράρει κατα ριπας ξερω γω , ο Ποροσο θα μετατραπεί σε Ράμος κι ο Ανδρουτσος σε Τσάβι ;
Ή πας και παιζεις ή δεν πας καθολου σου ξανα λεω.
Οσο για το κρυφοβαζελος, κρυφοβαζελος ειναι αυτος που κλαιγεται για ενα χαμενο πρωτσθλημα γιατι του φταιει ο κοβιντ, η Ριζουπολη και δεν ξερω και εγώ τι αλλο. Κρυφοβαζελος επισης ειναι αυτος που κλαιγεται γιατι δεν του εκατσε ακομα μια ομαδα να παιξει Τομπολα. Αυτος ειναι ο κρυφοβαζελος.
Ο Μασουρας, με τον Βρουσαι βγαλανε με ανατροπη εξω την Αρσεναλ μεσα στο σπιτικο της!
Και ναι ας τερματισω τριτος να παίξω στο κονφερενς με τα εμποδια που θα εχει και εκει περα στα νοκ αουτ. Μιας και τοτε θα εχουν φυγει τα λιμα.
Αλλα σκληρη κριτικη γιατι δεν τερματισε τουλαχιστον δευτερος για europa παλι θα του την κανω! Οι κρυφοβαζελοι ας χειροκροτούν για την προσπάθεια του θρυλου!
