Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 54 άτομα (0 μέλη και 54 επισκέπτες)

kostad1nos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.619
Κριτικές
2
Like
5.342
Πόντοι
456
αυτος ειχε βγαλει ματια στη μποτο.αλλά εκει ηταν μια ομαδα που ετρεχαν σαν τρελλοι ολοι. ακομη κι ο τερματοφυλακας τους.για να δουμε εδω στις ζέστες τί θα κανει.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.469
Κριτικές
42
Like
49.882
Πόντοι
28.246
Αντε γαμησου μωρη Μπατσκα Τοπολα μου χαλασες τον ομιλο!

Ολυμπιακος
Γουεστ Χαμ
Φραιμπουργκ
Μπατσκα Τοπολα
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.287
Κριτικές
67
Like
38.958
Πόντοι
10.656
ευκολος αποκλεισμος στο κονφερενς και το σηκωνουμε μεσα στην αγια σοφια ως οι πρωτοι που την ξεπαρθενεψαμε :rockon:
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.287
Κριτικές
67
Like
38.958
Πόντοι
10.656
Εγω ηθελα και την Τουλουζ!
μπορει να μας ζοριζε, τωρα με σερβικη θα ειναι παλι σαν εντος εδρας οπως με την τσουκαραμπαλιτσκι που παιζαμε χτες.
δεδομενη τουλαχιστον η τριτη θεση, η υπερβαση πρεπει να γινει στα ματς με γουεστ χαμ, η φραιμπουργκ πιστευω θα βγει πρωτη, ειναι η πιο σοβαρη ομαδα απο τις 4.

Η αεκ θα γαμηθει, ακομα και η τριτη θεση θα ειναι γολγοθας.

ο βαζελος θα ερθει κονφερενς μαζι μας περνωντας την μακαμπι. θα χασει οριακα την δευτερη θεση απο την ρεν.

Τα ειχα γραψει στο βαζελονημα, βαζελος γαυρος τελικος μεσα στην αγια σοφια και το σηκωνουμε, ολα πανε κατ'ευχην :tooth:
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Το θετικό είναι οτι με στοιχειώδη σοβαρότητα θα παιξουμε στα νοκ αουτ του Κονφερενς . Προσωπικά θα προτιμούσα μια μεγάλη πορεία στο Κονφερενς απ ο,τι να περασουμε ως δευτεροι και να αποκλειστουμε στο νοκ αουτ (που θα ειναι με ομαδα ΤΣΛ). Εφικτο παντως κι αυτο , δε με τρομαζει η Φραιμπουργκ , εχουμε σκισει καλυτερους γερμανικους κωλους . Πιστευω 9-10 βαθμους τους εχουμε.

ΥΓ Κουλα τρομπονι!!!!! Και οι μεζουρες μεσα!
ΥΓ2 Ζελα αιωνιο φαρδος στις κληρωσεις , θα παλεψει για 2-3ος οπως κι εμεις.
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Γουέστ Χαμ

@brabus67

charlie hunnam fight GIF
:coffee:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.469
Κριτικές
42
Like
49.882
Πόντοι
28.246
μπορει να μας ζοριζε, τωρα με σερβικη θα ειναι παλι σαν εντος εδρας οπως με την τσουκαραμπαλιτσκι που παιζαμε χτες.
δεδομενη τουλαχιστον η τριτη θεση, η υπερβαση πρεπει να γινει στα ματς με γουεστ χαμ, η φραιμπουργκ πιστευω θα βγει πρωτη, ειναι η πιο σοβαρη ομαδα απο τις 4.

Η αεκ θα γαμηθει, ακομα και η τριτη θεση θα ειναι γολγοθας.

ο βαζελος θα ερθει κονφερενς μαζι μας περνωντας την μακαμπι. θα χασει οριακα την δευτερη θεση απο την ρεν.

Τα ειχα γραψει στο βαζελονημα, βαζελος γαυρος τελικος μεσα στην αγια σοφια και το σηκωνουμε, ολα πανε κατ'ευχην :tooth:

Το θετικό είναι οτι με στοιχειώδη σοβαρότητα θα παιξουμε στα νοκ αουτ του Κονφερενς . Προσωπικά θα προτιμούσα μια μεγάλη πορεία στο Κονφερενς απ ο,τι να περασουμε ως δευτεροι και να αποκλειστουμε στο νοκ αουτ (που θα ειναι με ομαδα ΤΣΛ). Εφικτο παντως κι αυτο , δε με τρομαζει η Φραιμπουργκ , εχουμε σκισει καλυτερους γερμανικους κωλους . Πιστευω 9-10 βαθμους τους εχουμε.

ΥΓ Κουλα τρομπονι!!!!! Και οι μεζουρες μεσα!
ΥΓ2 Ζελα αιωνιο φαρδος στις κληρωσεις , θα παλεψει για 2-3ος οπως κι εμεις.
Ξανα λεω. Δειτε τα τρια πρωτα γκρουπ του κονφερενς και υπολογιστε ποσο πιο σκληρο θα ειναι απο τα νοκ αουτ και μετα που μου το εχετε και για ευκολακι.

Στην αεκ ηδη κλαινε. ΤΣΟΥ ΛΟΥ δεν θελανε; Ας πανε να παίξουν τετοιον ομιλο. Μακαρι να μπορουσαμε να αλλαξουμε και να τον παρουμε εμεις αυτον τον ομιλο. Η πας και παιζεις με βαρβατες ομαδες ή καθολου!
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Ξανα λεω. Δειτε τα τρια πρωτα γκρουπ του κονφερενς και υπολογιστε ποσο πιο σκληρο θα ειναι απο τα νοκ αουτ και μετα που μου το εχετε και για ευκολακι.

Στην αεκ ηδη κλαινε. ΤΣΟΥ ΛΟΥ δεν θελανε; Ας πανε να παίξουν τετοιον ομιλο. Μακαρι να μπορουσαμε να αλλαξουμε και να τον παρουμε εμεις αυτον τον ομιλο. Η πας και παιζεις με βαρβατες ομαδες ή καθολου!

Γιατί; Για να τερματίσουμε πάλι τελευταίοι και να συνεχίσεις τον διαγωνισμό κλαψας με τον Hell ; Μήπως είσαι όντως κρυφοβάζελος ;
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.469
Κριτικές
42
Like
49.882
Πόντοι
28.246
Γιατί; Για να τερματίσουμε πάλι τελευταίοι και να συνεχίσεις τον διαγωνισμό κλαψας με τον Hell ; Μήπως είσαι όντως κρυφοβάζελος ;
Στα δυσκολα τον θελω. Με Τομπολα και Τσουκαριτσκι τι να τον κανω ρε συ; Αυτες ΔΕΝ ΤΙΣ ΒΛΕΠΩ.

Και ναι, θα του κανω και σκληρη κριτικη με την Γουεστ Χαμ και Φραιμπουργκ! Η εχει αρχιδια ή δεν εχει! Μεγσλη ομαδα δεν λεμε οτι ειμαστε; ΠΑΙΞΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ!
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.277
Like
19.189
Πόντοι
2.606
Κι εδώ κι εκεί και παραπέρα έχουμε καλή πληροφόρηση από Αγγλία δεν βαδίζουμε ποτέ σε αχαρτογραφητα νερά υπάρχει οργάνωση
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Κι εδώ κι εκεί και παραπέρα έχουμε καλή πληροφόρηση από Αγγλία δεν βαδίζουμε ποτέ σε αχαρτογραφητα νερά υπάρχει οργάνωση
Εκεί δύσκολα ρε....
Θα σε μαζέψουν από αεροδρόμιο τσαίοι....
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.277
Like
19.189
Πόντοι
2.606

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Στα δυσκολα τον θελω. Με Τομπολα και Τσουκαριτσκι τι να τον κανω ρε συ; Αυτες ΔΕΝ ΤΙΣ ΒΛΕΠΩ.

Και ναι, θα του κανω και σκληρη κριτικη με την Γουεστ Χαμ και Φραιμπουργκ! Η εχει αρχιδια ή δεν εχει! Μεγσλη ομαδα δεν λεμε οτι ειμαστε; ΠΑΙΞΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ!

Μεγάλη ομάδα είμαστε για τα ελληνικά δεδομένα, για την Ευρώπη είμαστε μικρομεσαία. Ομάδα με ταβάνι τους 32 του Europa ήμασταν τόσα χρόνια στα καλά μας , φέτος που δεν είμαστε καν η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα θυμήθηκες οτι πρέπει να αποδείξουμε την αξία μας ;
Δηλαδή αμα δεν παίξουμε με ομάδες επιπέδου ΤΣΛ δεν θα πειστείς οτι οι Μασουροβρουσάιδες είναι το πολύ για Κονφερενς ; Τι λογική είναι πάλι αυτή ; Οτι αμα ρίξεις στα δύσκολα τον Μπιελ θα ξεκινησει να σκοράρει κατα ριπας ξερω γω , ο Ποροσο θα μετατραπεί σε Ράμος κι ο Ανδρουτσος σε Τσάβι ;
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.287
Κριτικές
67
Like
38.958
Πόντοι
10.656
Ξανα λεω. Δειτε τα τρια πρωτα γκρουπ του κονφερενς και υπολογιστε ποσο πιο σκληρο θα ειναι απο τα νοκ αουτ και μετα που μου το εχετε και για ευκολακι.
οι μονες ομαδες που θα μπορουσαν να κερδισουν ΜΕΣΑ-ΕΞΩ αεκ/ολυμπιακο/παο ειναι φιορεντινα και αιντραχτ, Αντε και φενερ.
ποιος αλλος ειναι σοβαρος αντιπαλος στο κονφερενς; πιο δυσκολα ηταν στα προκριματικα.

προσεξε με, πολλοι μπορουν να μας κανουν κηδεια, εγω σου μιλαω σαν δυναμικοτητα. Ποιον αλλο θα φοβοσουν; Μπρυζ; Αστον βιλα; αλκμααρ; Πιο μετα θα πεσουν οι τριτοι του γιουροπα στο κονφερενς, ποσα θηρια θα ειναι αυτα; Και ποσο καλη σεζον θα κανουν και εκεινοι (ευρωπαικα) αν βγουν τριτοι στο γιουροπα;

Δεν ειναι οτι δεν μπορουν οι ελληνικες να διεκδικησουν κονφερενς, ειναι οτι δεν θελουν. Οι προεδροι απαιτουν πρωταθλημα. Κι αν οχι να το σηκωσεις, να βγεις δευτερος να διεκδικησεις ΛΕΦΤΑ απο τσουλου. Το να σηκωσεις το κονφερενς ξερεις ποσα λεφτα σου δινει; 5 μυρια, και πρεπει να κανεις υπερπροσπαθεια και να θυσιασεις ματς πρωταθληματος.... 5 μυρια για τον βαγγελα ειναι οι ετησιες οδοντογλυφιδες μετα τις γουρουνοπουλες.

Για μενα δεν ειναι θεμα δυσκολιας αλλα προτεραιοτητων. οσφπ αεκ βαζελος θελουν πρωταθλημα, και οτι αλλο κατσει (κυπελλο δηλαδη) εκατσε.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom