μπορει να μας ζοριζε, τωρα με σερβικη θα ειναι παλι σαν εντος εδρας οπως με την τσουκαραμπαλιτσκι που παιζαμε χτες.
δεδομενη τουλαχιστον η τριτη θεση, η υπερβαση πρεπει να γινει στα ματς με γουεστ χαμ, η φραιμπουργκ πιστευω θα βγει πρωτη, ειναι η πιο σοβαρη ομαδα απο τις 4.
Η αεκ θα γαμηθει, ακομα και η τριτη θεση θα ειναι γολγοθας.
ο βαζελος θα ερθει κονφερενς μαζι μας περνωντας την μακαμπι. θα χασει οριακα την δευτερη θεση απο την ρεν.
Τα ειχα γραψει στο βαζελονημα, βαζελος γαυρος τελικος μεσα στην αγια σοφια και το σηκωνουμε, ολα πανε κατ'ευχην