ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.773
- Like
- 57.717
- Πόντοι
- 12.756
1.35 λουκούμι βαραΜονο νικη σημερα , ΜΟΝΟ
1.35 λουκούμι βαραΜονο νικη σημερα , ΜΟΝΟ
Και αυτον και τον αλλον απο την Σαν Λορεντζο και οσους κοιταει Από Ισπανία ειναι επιλογες του Κορδον.Εσκασε και το βαρβατο εξτρεμ....
![]()
Μιλάει με Κολόν για Πιερότι ο Ολυμπιακός
Την περίπτωση του Σαντιάγο Πιερότι έχει ξεχωρίσει ο Αντόνιο Κορδόν για την ενίσχυση της επίθεσης του Ολυμπιακού και βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την Κολόν Σάντα Φε για την απόκτησή του.www.sport-fm.gr
10 γκολ και 3 ασιστ σε 110 παιχνιδια!!!!![]()
Μια χαρα είναι.Και αυτον και τον αλλον απο την Σαν Λορεντζο και οσους κοιταει Από Ισπανία ειναι επιλογες του Κορδον.
Δεν τους γνωριζω τους παιχτες ποσο καλοι ή σαπακια ειναι απλως αναφερω οτι ειναι επιλογες του τεχνικου διευθυντη.
Δεν ειπα τίποτα, αδερφε, ουτε ειρωνεύτηκα τις μεταγραφες αλλα και ουτε ότι είναι καλες ειπα.Μια χαρα είναι.




Mια χαρα φιλότιμοςΘα το πω... Εμένα ο Κίνι μ' αρέσει
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Mια χαρα φιλότιμος
Θα το πω ξανα... Ο προπονητης μας ειναι επικινδυνος!
Το ιδιο και ο Ρεαμπτσιουκ. Αυτος ειναι και σκυλι στην αμυνα. Και τα εκατομμυρια δεν θα ηταν 6,5 που θα μας εφερνε αλλα πολλα περισσοτερα.Αν ο Πάντος ήξερε να βγάλει την μπαλιά που πέρασε πριν ο Κίνι στον Ελ Καβλι, με την ταχύτητα που είχε θα έπαιζε Ευρώπη, όχι Ολυμπιακό.



Ενταξει παει καλα αποψε δεν μπορει να το γαμησει.
Ενταξει παει καλα αποψε δεν μπορει να το γαμησει.