Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 55 άτομα (0 μέλη και 55 επισκέπτες)

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Εν τω μεταξύ ψαχναμε (υποτιθεται) 3 μηνες για προπονητη και βρηκαμε αυτον...
Ρε μαλακες πατε καλα;Πως μπορειτε να κρινετε εναν προπονητη με αυτο το υλικο;Τον Γκουαρντιολα να ειχαμε ετσι θα παιζαμε!Σοβαροι ειστε τωρα;

Εγω δεν λεω οτι ειναι καλος μπορει να ειναι ενας μαλακας και μισος αλλα κατεβηκαμε να παιξουμε το Ευρωπαικο μας μελλον χωρις τα βασικα εξτρεμ,χωρις το βασικο αριστερο μπακ και χωρις το βασικο μας αμυντικο χαφ!!!
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
σε κατι κοντρα αντεπιθεσεις κανα 2 επιθετικοι της Γκενγκ ειναι εντελως μονοι τους μπροστα , σαν να παιζει με 9 ειναι ο γαυρος
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
re τιν τουτοι,ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.918
Κριτικές
30
Like
20.562
Πόντοι
8.846
Θα το γυρίσει ο Ολυμπιακός. Θεωρώ πώς είναι καλή ευκαιρία να ποντάρει κάποιος στο Χ ή και στο 2 .. 6 και 32 πληρώνουν αντίστοιχα.. Μ ε τη Γκενκ παίζει, όχι με τη Σίτι
Κατοσταρούμπα στο διπλό να έχει νόημα...
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.683
Πόντοι
6.256
σε κατι κοντρα αντεπιθεσεις κανα 2 επιθετικοι της Γκενγκ ειναι εντελως μονοι τους μπροστα , σαν να παιζει με 9 ειναι ο γαυρος
Περιεργο τυπε ισως να φταιει οτι δεν εχουν στην 11αδα τους 2 συνταξιουχους απο τη Β Ισπανιας....
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
ipiccy_image-2022-05-30T125255.406-1200x630.jpg
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: shadow

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Ας βαλουμε να δουμε καμμια σειρουλα,κανα ντοκιμαντερ....μεγαλωσαμε και ειναι κριμα να χαλαμε τη ζαχαρενια μας για τα ξεφτιλικια του Παχυδερμου.
Αμα πετυχεις καμμια καλή σειρά μας λες τυπε..
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Ας βάλουμε να δούμε κανα βιντεάκι καλύτερα....Στο τέλος θα ξεχάσουμε ποια ομάδα υποστηρίζουμε.

 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
και οχι τπτ θα το μετανιωσει και ο σκαρπα και θα γινει @mpouxos . :confused:
 

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Καλά ρε τον Φορτουνη γιατί τον χαραμίζει στα άκρα, μαλάκια
Θα φταίει μετά άμα μας πει 'αντε γαμηθείτε όλοι σας' και πάει να κονομήσει απ' τους Σαουδάραβες;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

σε κατι κοντρα αντεπιθεσεις κανα 2 επιθετικοι της Γκενγκ ειναι εντελως μονοι τους μπροστα , σαν να παιζει με 9 ειναι ο γαυρος
Είναι σύστημα αυτό, για να βγει να τους τρομάξει ο Πασχαλάκης
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Πως τους γαμησε ετσι ο Ελ Καβλις ρε παιδια!!!:wanker:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Ερχεται ο νεος παικταρας!!!

Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Τι να κάνει ο κακομοίρης; Τρέχει να κλέψει από τον τερματοφύλακα, πάσα να πάρει αποκλείεται...
Θα του δωσει ρε ο Καρβαλιος η εσωτερικη μας μεταγραφη!!!:wanker:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom