Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.648
- Like
- 30.683
- Πόντοι
- 6.256
Ρε μαλακες πατε καλα;Πως μπορειτε να κρινετε εναν προπονητη με αυτο το υλικο;Τον Γκουαρντιολα να ειχαμε ετσι θα παιζαμε!Σοβαροι ειστε τωρα;Εν τω μεταξύ ψαχναμε (υποτιθεται) 3 μηνες για προπονητη και βρηκαμε αυτον...
Εγω δεν λεω οτι ειναι καλος μπορει να ειναι ενας μαλακας και μισος αλλα κατεβηκαμε να παιξουμε το Ευρωπαικο μας μελλον χωρις τα βασικα εξτρεμ,χωρις το βασικο αριστερο μπακ και χωρις το βασικο μας αμυντικο χαφ!!!


