Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.631
- Like
- 30.656
- Πόντοι
- 6.256
Τι να γεμισει το ματι ρε τυπε;Ο ανθρωπος ειναι τοσο σαπιος που κανει τον Μπουχαλακη να μοιαζει το καλυτερο αμυντικο χαφ του κοσμου.....Ο Κίνι δείχνει αξιόπιστος (απλά). Ο Ιμπόρα δεν μου έχει γεμίσει το μάτι μέχρι στιγμής και αδυνατώ να καταλάβω γιατί δεν μπορούσε να μείνει εκεί ο Εμβιλά που είναι και 2 χρόνια μικρότερος στην τελική.
