Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.540
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.997
- Πόντοι
- 28.246
Οι από κάτω σου είναι πόσους θα χάσουν. Αλλά δεν είναι κακό που χάνουν τα σφυριά.χάνει και η Γουέστ χαμ
Οι από κάτω σου είναι πόσους θα χάσουν. Αλλά δεν είναι κακό που χάνουν τα σφυριά.χάνει και η Γουέστ χαμ
ΕτσιΟι από κάτω σου είναι πόσους θα χάσουν. Αλλά δεν είναι κακό που χάνουν τα σφυριά.
Πόσο έχει πάει το 2-2, μήπως προλαβαίνει...πρεπει να εχεις πιστη στην ομάδα ...
τωρα θα ειχες το ποσο σου επι 4 τουλαχιστον
αλλα ρε μαλάκα εισαι μιζερος
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
ωχ ωχ Βαρ ............

Δεν ηθελες και τον Μασούρα μαλάκα ...οχι τον μασουρα ρε μαλακα.

τι να προλάβει ο μαλάκα ο μιζερος ... βλεπει την ζωη να περνάει απο το παραθυροΠόσο έχει πάει το 2-2, μήπως προλαβαίνει...![]()
τσακω εναχεριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
πάρε εσύ μουνοπανο και εσύ ναρειθα μπει Ναρει τωρα![]()

















