Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 54 άτομα (0 μέλη και 54 επισκέπτες)

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
θα μπορουσε να κανει αλλαγη τον ρεαμπτσουκ να ξεκοθραστουν τα ματακια μας και να βαλει χαμες στη θεση βαλμπουενα και να εκανε αυτη την αλλαγη στο δευτερο ημιχρονο.
αλλα οκ ολα θα φανουν στο γηπεδο.

Δε ξερω τι βυσμα έχει το μολδαβεζικο κριάρι . Είναι πραγματικά ακατανόητο το οτι εχουν αλλάξει τοσοι προπονητές και δε τον ακουμπάει κανείς. Ισως ειναι προεδρικη εντολή να παίζει.
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.174
Πόντοι
16.411
ΠΑΜΕ ΡΕ ΘΡΥΛΕ
20230405_205700.jpg
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
τι χερουκλα ηταν αυτη.
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
κακως σηκωσε τη σημαια επρεπε να το κανει το βαρ,αν και ηταν οφσαιντ αλλα.............................
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
δεν γινεται αυτο.
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
και οφσαιντ μουφα,αντε να δουμε.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
να ριξουμε κανα σπιτι στον ασσο ? η θα φατε και δευτερο ;
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
ομαδουλα ο μπαοκ καθυστερησεις σαν την ζελα και αυτοι.
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.918
Κριτικές
30
Like
20.562
Πόντοι
8.846
Άποψη από έναν τύπο "ηγέτης 7"
:grin::grin::grin::confused::confused::confused::grin::grin::grin:


Οτι και να γινει φετος η θυρα 7 θα αγκαλιασει την ομαδα και θα λειτουργησει ως ασπιδα, στις κακοβουλες επιθεσεις. Η θυρα 7 μαζι με τον προεδρο του Ολυμπιακου θα παραμεινουν μαι γροθια και θαπαμε ολοι μαζι να χτισοσυμε την ομαδα απο το μηδεν για να ξαναδουμε τον Ολυμπιακο μας ετσι οπως ονειρευομαστε. Ο Μαρινακης εχει παρει δεκα πρωταθληματα σε δωσεκα χρονια και αποτελει τον ποιο επιτυχημενο παραγοντα στην ιστορια του ελληνικου ποδοσφαιρου. Ειναι ευλογια να εχουμε αυτο τον προεδρο. Ας χασουμε και ενα πρωταθλημα δεν πειραζει. Ξερουμε οτι η διοικηση θα κανει το καλοκαιρι αυτο που πρεπει για να ξανακανει τον κοσμο μας χαρουμε. Μονο Θρυλος
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom