DayStalker
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 3.644
- Like
- 7.734
- Πόντοι
- 2.306
θα μπορουσε να κανει αλλαγη τον ρεαμπτσουκ να ξεκοθραστουν τα ματακια μας και να βαλει χαμες στη θεση βαλμπουενα και να εκανε αυτη την αλλαγη στο δευτερο ημιχρονο.
αλλα οκ ολα θα φανουν στο γηπεδο.
Δε ξερω τι βυσμα έχει το μολδαβεζικο κριάρι . Είναι πραγματικά ακατανόητο το οτι εχουν αλλάξει τοσοι προπονητές και δε τον ακουμπάει κανείς. Ισως ειναι προεδρικη εντολή να παίζει.



