Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 54 άτομα (0 μέλη και 54 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.574
Κριτικές
42
Like
50.037
Πόντοι
28.246
του χρονου θα ειμαστε καλοι αρκει να παρει εναν προπονητη και οχι ενα σερβιτορο με λαδωμενο πουκαμισο και μετα εναν μπατλερ.
και να φυγουν το 70% των παιχτων,η καλυτερξ μας μεταγραφη ειναι ο πασχαλακης και δεν τον θελαμε κιολας.

και ο καραπαπαρας να παρει ποδι δεν προσφερει τπτ στο ιδιο αεροπλανο με μιτσελ μπορουσε να μπει?στο καλο και αυτος με την ευχη μου.
Θα σου φερει προπονητη που θα τον εχει του χεριου του και παλι τις μεταγραφες θα τις κανουνε οι μανατζερ. Μετα θα σου διωξει τον προπονητη γιατι αυτος ειναι το ευκολο θυμα.

Καραπαπας και Βρεντζος δεν φευγουν. Τα πρωτοπαλικαρα του ο χοντρος δεν τα αφηνει.
 
Τελευταία τροποποίηση:

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
ελα τακη να μας κανει το πλανο για του χρονου. :coffee:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.574
Κριτικές
42
Like
50.037
Πόντοι
28.246
ελα τακη να μας κανει το πλανο για του χρονου. :coffee:
Κατσε να σου πω εγω την αποψη του Τακη. Αν ο Μαρινακης αποφαισισει να ασχοληθει σοβαρα με την ομαδα, δηλαδη να πάρει τα κοζα στην ΕΠΟ τοτε εχουμε ξανα μελλον. Ετσι ο προεδρος θα μπορει να πουλησει κοκοβιο για συναγριδα. Ουτε μεταγραφες χρειαζονται, ουτε σοβαρος προπονητης.
 

Cross Xaroula

Μέλος
Εγγρ.
18 Οκτ 2021
Μηνύματα
589
Like
661
Πόντοι
86
Αυτη ειναι η αληθεια για τουλαχηστων την τελευταια δεκαπενταετια οτι στην ουσια ποτε δεν ειχε ομαδα παρα μονο καπιους μεμονομενους αστερες που ειχαν ερθει να κολησουν τα τελευταια ενσημα τους για αυτο και αυτο φαινοτανε και εξακολουθη και φενεται στην ευρωπη οταν αντημετοπυζη ομαδες σοβαρες και οργανομενες ακομα και αν δεν ειναι στοις Τοπ! κσι στο τελος αποκλιεται!
Και το λεω αυτο διοτη στην ελλαδα μπορει να εκανε οτι ηθελε αλλα αυτα δεν περνανε εξω!Αν δεν εχεις συνολο δεν παε πουθενα!
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.652
Like
30.686
Πόντοι
6.256
Εγώ δε βλέπω πώς μπορούμε να συνέλθουμε με αυτές τις τακτικές. Όχι τώρα -χαμένη χρονιά είναι η φετινή. Για του χρόνου μιλάω.
Αυτα λεω τοσο καιρο και ειμαι "βαζελογαυρος".....το προβλημα ειναι ξεκαθαρα ο Χοντρος που εχει την ομαδα να τρεχει στον αυτοματο χωρις τους καταλληλους ανθρωπους και χωρις κανενα σοβαρο σχεδιασμο.

Και δεν θα λυθει ουτε του χρονου ουτε σε 10 χρονια απο τωρα οσο δεν αλλαζει η ιδιοκτησια....αλλωστε και ο Κοκκαλης καπου εκει εχασε τη σοβαροτητα και αρχισε τις γελοιοτητες με τις συνεχεις αλλαγες προπονητων και ροστερ οπως κανει τωρα ο Χοντρος.
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
Αυτα λεω τοσο καιρο και ειμαι "βαζελογαυρος".....το προβλημα ειναι ξεκαθαρα ο Χοντρος που εχει την ομαδα να τρεχει στον αυτοματο χωρις τους καταλληλους ανθρωπους και χωρις κανενα σοβαρο σχεδιασμο.

Και δεν θα λυθει ουτε του χρονου ουτε σε 10 χρονια απο τωρα οσο δεν αλλαζει η ιδιοκτησια....αλλωστε και ο Κοκκαλης καπου εκει εχασε τη σοβαροτητα και αρχισε τις γελοιοτητες με τις συνεχεις αλλαγες προπονητων και ροστερ οπως κανει τωρα ο Χοντρος.
θες να αγορασεις την ομαδα τυπε?
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.782
Like
57.734
Πόντοι
12.756
Γνωστή έγινε την Τρίτη (4/4) η αποστολή του Ολυμπιακού για το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ στο Καραϊσκάκη (5/4, 21:00, COSMOTE Sport 1 και Live στο SPORT24), όπου οι ερυθρόλευκοι θα παραταχθούν με τον Ζοζέ Ανιγκό στον πάγκο τους. Στην αποστολή βρίσκονται οι Χάμες Ροντρίγκες και Παπέ Σισέ, εκτός αποστολής ο Ρέτσος.:globeos-cigar:
 

HollywoodInRosa

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Ιαν 2023
Μηνύματα
2.589
Κριτικές
1
Like
3.790
Πόντοι
456

:shit::shit::shit::shit::piss::piss::piss::piss:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.782
Like
57.734
Πόντοι
12.756

:shit::shit::shit::shit::piss::piss::piss::piss:
Τσακο για αύριο προκαταβολή :2on1::2on1:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
εμεις ο βολος χανουμε....γερα να γυρισει
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.652
Like
30.686
Πόντοι
6.256
ΟΧΙ...στηριζω βολο
Καλα περιμενε εσυ απο τον Βολο....

melissanidis-beos.jpg
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.782
Like
57.734
Πόντοι
12.756
:2on1:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

πολύ ντερμπυ
 

Συνημμένα

  • Screenshot_20230405_191234_Chrome.jpg
    Screenshot_20230405_191234_Chrome.jpg
    1.018,6 KB · Εμφανίσεις: 29

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Αυτα λεω τοσο καιρο και ειμαι "βαζελογαυρος".....το προβλημα ειναι ξεκαθαρα ο Χοντρος που εχει την ομαδα να τρεχει στον αυτοματο χωρις τους καταλληλους ανθρωπους και χωρις κανενα σοβαρο σχεδιασμο.

Και δεν θα λυθει ουτε του χρονου ουτε σε 10 χρονια απο τωρα οσο δεν αλλαζει η ιδιοκτησια....αλλωστε και ο Κοκκαλης καπου εκει εχασε τη σοβαροτητα και αρχισε τις γελοιοτητες με τις συνεχεις αλλαγες προπονητων και ροστερ οπως κανει τωρα ο Χοντρος.

Το παιχνίδι χάθηκε από τότε που ο χοντρός μάζεψε για αυλικούς αυτά τα βόδια που έχει (Καραπαπάδες, βρετζους κλπ) , οι οποίοι απο νταλικέρηδες / πορτιέρηδες στην παραλιακή/γορίλες αναβαθμίστηκαν σε διευθυντικά στελέχη και ανάμεσα στις γουρνοπούλες που ξεκοκκάλιζαν και τις πίπες που έπαιρναν στο χοντρό , τον έπεισαν οτι δε χρειάζονται ούτε στελέχη ούτε τεχν. διευθυντές ούτε προπονητές ούτε τίποτα. Κάνουμε μεταγραφές μόνοι μας , βρίσκουμε κι έναν προπονητη yesman και τσεπώνουμε όλο το παραδάκι , χωρίς προμήθειες σε σκαουτερ , μανατζαραιους και στελεχη . Φούσκωσαν λίγο και τα μυαλά του χοντρού οτι είναι μεγάλη μπαλαδόφατσα και μεγας γνώστης της αγοράς μετά απο τοσα ντιλ και δεν ήθελε και πολύ. Σούταραν όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα και μάζεψαν ο,τι βαρυποινίτη κυκλοφορούσε στην πιάτσα και δεν είχε απαγόρευση μετακινησης απο τον τόπο κατοικίας του. Και κάπως έτσι προέκυψε αυτό το μπουρδέλο που βλέπουμε.

Πάντως το να βρεις σοβαρό επιχειρηματία να πάρει τον Ολυμπιακό (τύπου Αγγελοπουλέων ας πούμε) δύσκολο για Ελλάδα , όσο κι αν το μαγαζί είναι γωνία . Ας περιμένουμε πότε θα ρθει επιφοίτηση στον χοντρό να καταλάβει τις μαλακίες που κάνει .

Προς το παρόν , αν δεν κερδίσουμε απόψε , είναι δεδομένο οτι θα φταίει πάλι η διαιτησία και θα χουμε νέο σόου καραπαπάρα και χοντρού αύριο. Με τα γίδια του 20ρικου (που δεν είναι βαζελόγαυροι) να χειροκροτούν πάντα.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.652
Like
30.686
Πόντοι
6.256
Το παιχνίδι χάθηκε από τότε που ο χοντρός μάζεψε για αυλικούς αυτά τα βόδια που έχει (Καραπαπάδες, βρετζους κλπ) , οι οποίοι απο νταλικέρηδες / πορτιέρηδες στην παραλιακή/γορίλες αναβαθμίστηκαν σε διευθυντικά στελέχη και ανάμεσα στις γουρνοπούλες που ξεκοκκάλιζαν και τις πίπες που έπαιρναν στο χοντρό , τον έπεισαν οτι δε χρειάζονται ούτε στελέχη ούτε τεχν. διευθυντές ούτε προπονητές ούτε τίποτα. Κάνουμε μεταγραφές μόνοι μας , βρίσκουμε κι έναν προπονητη yesman και τσεπώνουμε όλο το παραδάκι , χωρίς προμήθειες σε σκαουτερ , μανατζαραιους και στελεχη . Φούσκωσαν λίγο και τα μυαλά του χοντρού οτι είναι μεγάλη μπαλαδόφατσα και μεγας γνώστης της αγοράς μετά απο τοσα ντιλ και δεν ήθελε και πολύ. Σούταραν όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα και μάζεψαν ο,τι βαρυποινίτη κυκλοφορούσε στην πιάτσα και δεν είχε απαγόρευση μετακινησης απο τον τόπο κατοικίας του. Και κάπως έτσι προέκυψε αυτό το μπουρδέλο που βλέπουμε.

Πάντως το να βρεις σοβαρό επιχειρηματία να πάρει τον Ολυμπιακό (τύπου Αγγελοπουλέων ας πούμε) δύσκολο για Ελλάδα , όσο κι αν το μαγαζί είναι γωνία . Ας περιμένουμε πότε θα ρθει επιφοίτηση στον χοντρό να καταλάβει τις μαλακίες που κάνει .

Προς το παρόν , αν δεν κερδίσουμε απόψε , είναι δεδομένο οτι θα φταίει πάλι η διαιτησία και θα χουμε νέο σόου καραπαπάρα και χοντρού αύριο. Με τα γίδια του 20ρικου (που δεν είναι βαζελόγαυροι) να χειροκροτούν πάντα.
Συμφωνω σε ολα εκτος απο το ¨δεν ειναι ευκολο να βρουμε διαδοχο του Μαρινακη".....τα ιδια λεγανε και επι Κοκκαλη αν θυμασαι και μια χαρα βρηκαμε.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom