Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 75 άτομα (0 μέλη και 75 επισκέπτες)

xilnik

Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
31 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.192
Κριτικές
210
Like
2.904
Πόντοι
13.165

Συνημμένα

  • wp_ss_20151008_0002.png
    wp_ss_20151008_0002.png
    314,7 KB · Εμφανίσεις: 46

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.643
Κριτικές
429
Like
5.116
Πόντοι
20.605
link υπάρχει ?????
 

observer

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Αυγ 2007
Μηνύματα
4.334
Κριτικές
18
Like
2.439
Πόντοι
6.215
Ψαχνω και και εγώ- και  ειδικα σημερα δεν βλεπω link  πουθενα ..
 

palikariomorfo

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουν 2015
Μηνύματα
170
Like
62
Πόντοι
1
κανα link υπαρχει παιδια?? αμα βρει κανενας ας ποσταρει
 

observer

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Αυγ 2007
Μηνύματα
4.334
Κριτικές
18
Like
2.439
Πόντοι
6.215

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.323
Like
3.091
Πόντοι
606
παιδια κανα λινκ? εμεις οι μπασκετικοι θελουμε να δουμε το παιχνιδι
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.920
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.909
Πόντοι
17.085
Παπάρια. Αναμενόμενο κάζο.
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.323
Like
3.091
Πόντοι
606
θα παρουμε εκδικηση για τον Ολυμπιακο και θα αποκλεισουμε τον Βαζελο
 

ntany223

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.634
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
16
Καθαρή νίκη του ΠΑΟ πρέπει να το παραδεχτούμε. Νομίζω βασικά λόγω Σπανούλη.
 

karxarias79

Μέλος
Εγγρ.
8 Οκτ 2015
Μηνύματα
155
Like
132
Πόντοι
1
Παλι εβγαλε το κομπλεξ του ο Μπιλ...δυστυχως ξαναχασαμε απο τον ακατανομαστο  >:( >:( >:(
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
Αποθέωση για Παναθηναϊκό! (pics)

«Φτιαγμένος» πάει στο νοκ-άουτ ντέρμπι με τον Ολυμπιακό ο Παναθηναϊκός! Περίπου 400 οπαδοί του βρίσκονται στο ξενοδοχείο της ομάδας, αποθεώνουν τους παίκτες του Τζόρτζεβιτς και ζητούν διπλό.. :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Στο κοψανε το γελιο τα βαζελια φιλε ε
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
Καθαρή νίκη του ΠΑΟ πρέπει να το παραδεχτούμε. Νομίζω βασικά λόγω Σπανούλη.
Κακως διωξατε Σλουκα εμφανης η απουσια του σημερα,θα ειχατε καθαρισει το ματσακι.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom