φιλε μου χρονια σου πολλα θα σου προτεινα την φορθνετ που εχει προσφορα για ενα χρονο το απλο προγραμμα στα 17,90 και μετα απο ενα χρονο γινεται 19,90 και οτι τιλεφωνο κανεισ θα χρεωνεται κανονικα τορα στα ιδια διλαδι κανα 20αρικο ειναι και η χολ αλλα δεν τιν προτεινω γιατι αυτην εχω και εχω προβλιματα καλη χρονια ναχεισ