Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Το βλεπω δυσκολο,οχι οτι δεν γινετε,αλλα νομιζω οτι εχουμε πολλες διαφορες σε αρκετα σημεια!!Με κινέζα έχει κανει σχέση(να κράτησε κάποιο διάστημα) κανείς?
Με κινέζα έχει κανει σχέση(να κράτησε κάποιο διάστημα) κανείς?
Εγω εχω φιλο ο οποιος εχη παντρευτη με κορεατισα εχη κανη παιδια,και περνα πολυ καλα!!Με κινέζα έχει κανει σχέση(να κράτησε κάποιο διάστημα) κανείς?
Εγω εχω φιλο ο οποιος εχη παντρευτη με κορεατισα εχη κανη παιδια,και περνα πολυ καλα!!
Απο οτι καταλαβα δεν του ειναι τσιπουρι,υπαρχη σεβασμος,και του δινη και αναλογες ελευθεριες να βγη με τους φιλους του!!
Αυτο ισχυη για ολους αγαπητε τους οικογενοιαρχες!!δηλαδή είναι και κάποιες φορές εξοδούχος από την οικογενειακή "φυλακή".
Αυτο συμπερενη οτι υπαρχουν αρκετοι που εχουν αλδ.γυναικες!!Με την ευρύτερη έννοια, ναί!
Γνωρίζω προσωπικά άτομο ο οποίος έχει παντρευτεί γλυκύτατη κοπελίτσα από την Ταϊβάν. Μένουν εδώ στην Ελλάδα.
Επίσης, άλλο άτομο (το οποίο γνωρίζω και αυτό προσωπκά) έχει παντρευτεί Βιετναμέζα, έχουν απογόνους και μένουν εδώ στη χώρα μας. Βέβαια στην περίπτωση του δευτέρου, πιθανόν να μετοικήσει εντός του τρέχοντος έτους οικογενειακώς στη χώρα της συζύγου, λόγω της οικονομικής δυσπραγίας και ύφεσης που ταλανίζει τον εν Ελλάδι πληθυσμό.
Νομιζω μονο ασφαλη συμπερασματα μπορουν να βγουν,αλλα απο σχεσεις τουλαχιστον διετιας!!Θα θελα μια συγκριση απο καποιον που μπορει να ειχε μακροχρονια σχεση (γιατι με μια νυχτα τη συμπερασμα να βγαλεις), με ανατολικοευρωπαια, και με κινεζα(ή εστω ασιατισα).
Νομιζω θα ειχε πολυ ενδιαφερον ενα συγκριτικο τεστ!
Το ανατολικοευρωπαια το θεωρω ακυρο,αλλη συμπεριφορα η Πολωνεζα,αλλη η Μολδαβεζα αλλο η Λευκωρωσιδα κλπ.δεν μπορεις να κανεις γενικη συγκριση.Εν συντομια τα + και - για οριτζιναλ ρωσιδα.Θα θελα μια συγκριση απο καποιον που μπορει να ειχε μακροχρονια σχεση (γιατι με μια νυχτα τη συμπερασμα να βγαλεις), με ανατολικοευρωπαια, και με κινεζα(ή εστω ασιατισα).
Νομιζω θα ειχε πολυ ενδιαφερον ενα συγκριτικο τεστ!
Οχι!!Ας μου πει κάποιος αν το βραχιολάκι αυτό είναι και στη φωτό με τα πολλά.
Ευχαριστώ.
Καλά το πρόσεξα κι εγώ...όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...
ΓΑΜΙΟΛΕΣ...
φυσικό δεν είναι;(είμαι Ρωσσόφιλος)Στην ψηφοφορια σταθερα πρωτες οι Ρωσιδες ακολουθουν Τσεχες,Ιταλιδες και Σερβες.