Sad_man
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Αυγ 2017
- Μηνύματα
- 10.055
- Like
- 3.713
- Πόντοι
- 606
Έχει κανείς καμια ιδέα πώς μπορείς να γνωρίσεις ξένη κοπέλα για σχέση, αν δεν είσαι και πολύ φραγκάτος;
Χτυπάς Βαλκάνια.
Σκοπιανές,Σέρβες από νότια Σερβία,Αλβανές,Βουλγάρες
Έχει κανείς καμια ιδέα πώς μπορείς να γνωρίσεις ξένη κοπέλα για σχέση, αν δεν είσαι και πολύ φραγκάτος;
Έχει κανείς καμια ιδέα πώς μπορείς να γνωρίσεις ξένη κοπέλα για σχέση, αν δεν είσαι και πολύ φραγκάτος;
Τώρα που περισσότερες από τις μισές δικές μας είναι ξεβράκωτες, τελείωσε το αφήγημα της φτωχιάς και πειναλέας Ανατολικιάς.Αν φερεις ξενη στην Ελλαδα θα γινει Ελλεηνιδα. Ειδικα Ρωσο/Ουκρανες
Άρειος Πάγος: Πήρε πίσω τα ακίνητά του από την «αχάριστη» σύζυγο
Ελληνας συνταξιούχος παντρεύτηκε 41χρονη αλλοδαπή με δύο παιδιά. Εκείνη, αφού φρόντισε να έρθουν στο όνομά της τα ακίνητα και τα λεφτά του, όταν αυτός αρνήθηκε να της δώσει κι άλλα, η Αλβανίδα εγκατέλειψε τη συζυγική εστία και συνήψε σχέση με Ελληνογερμανό. Ο Αρειος Πάγος διέγνωσε «βαριά αχαριστία» και την υποχρέωσε να επιστρέψει όλη την ακίνητη περιουσία που της είχε δωρίσει όταν ήταν παντρεμένοι
www.protothema.gr/greece/article/1029555/pire-piso-ta-akinita-tou-apo-tin-aharisti-suzugo/#Comments]https://www.protothema.gr/greece/article/1029555/pire-piso-ta-akinita-tou-apo-tin-aharisti-suzugo/#Comments[/url]
Μόνα τους πήγαν τα ακίνητα στο όνομα της;Άρειος Πάγος: Πήρε πίσω τα ακίνητά του από την «αχάριστη» σύζυγο
Ελληνας συνταξιούχος παντρεύτηκε 41χρονη αλλοδαπή με δύο παιδιά. Εκείνη, αφού φρόντισε να έρθουν στο όνομά της τα ακίνητα και τα λεφτά του, όταν αυτός αρνήθηκε να της δώσει κι άλλα, η Αλβανίδα εγκατέλειψε τη συζυγική εστία και συνήψε σχέση με Ελληνογερμανό. Ο Αρειος Πάγος διέγνωσε «βαριά αχαριστία» και την υποχρέωσε να επιστρέψει όλη την ακίνητη περιουσία που της είχε δωρίσει όταν ήταν παντρεμένοι
www.protothema.gr/greece/article/1029555/pire-piso-ta-akinita-tou-apo-tin-aharisti-suzugo/#Comments]https://www.protothema.gr/greece/article/1029555/pire-piso-ta-akinita-tou-apo-tin-aharisti-suzugo/#Comments[/url]
Μόνα τους πήγαν τα ακίνητα στο όνομα της;
Όχι βέβαια. Αυτός έκανε την μαλακια.
Ας πρόσεχε λοιπόν να μην της τα έγραφε.
Καθαρά δικό του το λάθος.
Δεν του τα έκλεψε.
Η ταχύτητα με την οποία προσαρμόζονται είναι εκπληκτική. Μαθαίνουν να συμπεριφέρονται σαν τις δικές μας πιο γρήγορα απ' ό,τι μαθαίνουν τη γλώσσα.Αν φερεις ξενη στην Ελλαδα θα γινει Ελλεηνιδα. Ειδικα Ρωσο/Ουκρανες
Εχοντας κανει περισσοτερες σχεσεις με αλλοδαπες απο οτι με ελληνιδες (αλλα ολες εξωτερικο) προτιμω και με διαφορα τις ξενες, πιο ωραιες, πιο ευχαριστες, γαμιουνται καλυτερα και λιγοτερο σνομπ.
Οι Ελληνιδες, ειδικα μεχρι τα 28 εχουν μια απιστευτη σνομπαρια, μετα χωριζονται σε τρεις κατηγοριες
Αυτες που κοιτανε απευθειας να τυλιξουν καποιον να μη μεινουν στο ραφι και το παιζουν καλες
Αυτες που λενε οτι εχουν ανεβασμενες απαιτησεις και συνηθως καταληγουν με το μπαμπη τον υδραυλικο απο την καλαμαρια
Αυτες που λενε δεν εχουν αναγκη κανεναν αντρα αλλα απο μεσα τους καιγονται που ειναι μονες
Γενικα το φαινομενο της ντιβας το εχω δει μονο σε ελληνιδες (κυριως) αλλα και σε βαλκανιες γκομενες (βουλγαρες, ρουμανες). Σε πολυ μικροτερο βαθμο σε ιταλιδες/ισπανιδες και καθολου σε τουρκαλες, σλαβες η δυτικες.
Το θεμα ειναι οτι και κατι σλαβες που μενουν/μεγαλωσαν αθηνα, γινονται σαν τις ελλεηνιδες. Εδω οι αλμπανεζες το παιζουν γκομενες. Ελλαδα, ο παραδεισος της γυναικας.
Απο τη μια το περιστατικο με τον μαλακα τον Κυπριο που σκοτωσε την Φιλιππινεζα στην Κυπρο πριν λιγα χρονια,
και απο την αλλη ο μαλακας ο πιλοτος που σκοτωσε τωρα την καρολαϊν,
στο τελος δεν μας πλησιαζει ξενη,
θα ακουνε Ελληνα και θα σκεφτονται οτι ειμαστε Φρεντυ Κρουγκερ!!!!!
Ενώ πριν ακούγαν Έλληνας και ξεβρακώνονταν![]()
Καλά τι μαλακια πέταξες τώρα;Απο τη μια το περιστατικο με τον μαλακα τον Κυπριο που σκοτωσε την Φιλιππινεζα στην Κυπρο πριν λιγα χρονια,
και απο την αλλη ο μαλακας ο πιλοτος που σκοτωσε τωρα την καρολαϊν,
στο τελος δεν μας πλησιαζει ξενη,
θα ακουνε Ελληνα και θα σκεφτονται οτι ειμαστε Φρεντυ Κρουγκερ!!!!!
Δε ξερω, μπορει να αλλαξαν τα πραγματα. Οταν εφυγα (ημουν κατω απο 25, και μιλαμε κοντα μια δεκαετια) οι γκομενες ηταν απλησιαστες.
Του στυλ σου κανω χαρη που σου καθομαι, και να μιλαμε για κατι πατσαβουρες. Και μετα παραμενουν σνομπ, αλλα φετος το καλοκαιρι (που γυρισα για ενα μηνα Ελλαδα) βρηκα 2 γκομενες, που ενω μια δεκαετια πριν με ειχαν κλασει τωρα με παρακαλαγαν (ναι το εννοω με παρακαλαγαν) να τις γαμησω. Προφανως λογω δουλειας και διοτι οταν η αλλη ειναι 35 και φευγει το τραινο θελει να πηδηξει μεσα οσο προλαβαινει.
Μπήκες μετά από 10 μήνες να ποστάρεις πάλι άσχετα μηνύματα, ενώ δεν έχεις καν λογικά επιχειρήματα να απαντήσεις σε προηγούμενα ποστ;Δεν βλεπω και μεγαλες αλλαγες...
ας πουν κι οι αλλοι...