ektor lopez
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Αυγ 2008
- Μηνύματα
- 36.183
- Like
- 57
- Πόντοι
- 366
τυπε ουτε ο κορονακης λεει κατι τετοιο![]()
τυπε τι πορισμα να βγαλουμε για τον μπολντη? ειναι σκετο κωλοτουμπιτσα ή ειναι και νεος πιρφοροπληκτος?
διαολε αν ειχε κανα σπυρι στο πουτσο του θα βγαζαμε ευκολα διαγνωση.
