Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
εχει εξεγερση ρε μαν χουντα δε το εχεις δει επικινδυνα τα πραγματα.."το Ρίο πάντως είναι σχετικά ακριβό"
ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ τι παιζει?
'εχει εξεγερση ρε μαν χουντα δε το εχεις δει επικινδυνα τα πραγματα..



Γαμα και κανα σημεηλΝτεμεκ σεξοτουριστικο μέρος !!!/αν δεν ηταν το τιντερ να με ξελασπωσει με τσοντες απο το youporn. Θα την εβγαζα,,,κανένας κανένα μαγαζί για φορτωτική?????????
Μόλις γυρίσω θα ακολουθησει. Εκτενής ρεπορτάζ απο ριο κ ιγκουασου
Πως λέμε ας πουμε ...σήμερα πάμε εκδρομή στη Λίμνη του Μαραθώνα... ετσι λέμε πάμε και μια εκδρομή στις φαβέλες... Και ειδικά στην Rocinha...θα ήθελα να απαντήσω εδώ σε ένα φίλο που μου έστειλε προσωπικό μήνυμα αλλά δυστυχώς δεν γίνεται να του απαντήσω πριβέ γιατί δεν έχω ποστάρει αρκετά. ελπίζω να το δει και να καταλάβει...
γενικά για να μείνεις θα πρότεινα παραλία. Π.χ. η Λεμπλόν είναι το ακριβό μέρος της Ιπανέμα (ακριβώς στο τέλος της). Στα στενά μεταξύ Λεμπλόν/Ιπανέμα και της λιμνοθάλασσας από πίσω παίζουν πολλά εστιατόρια, μπαράκια και κλαμπάκια και ο κόσμος είναι λίγο πιο ευκατάστατος. Στην Λάπα γίνεται επίσης πολύ καλό παιχνίδι το βράδυ στα μπαράκια/κλαμπάκια. Όταν είχα πάει εγώ, στην Λάπα είχε πάρτι στους δρόμους κάθε Πέμπτη και γινόταν χαμός. Είχα μείνει σε ένα χόστελ (cabanacopa) κοντά σε στάση του (μικρού) μετρό ώστε: να κινούμαι εύκολα, να γλιτώσω λεφτά και να γνωρίζω κόσμο (είχα πάει μόνος Βραζιλία).
Όσον αφορά τις γυναίκες, γενικά οι Βραζιλιάνες είναι γαμάτες και εύκολες αλλά σχεδόν κανείς δεν μιλάει αγγλικά εκεί. Προσπάθησε να μάθεις καμιά έκφραση και παίξε και με τουρίστριες από την υπόλοιπη λατ. Αμερική (και αυτές είναι εύκολες και πιο πιθανό να μιλάνε Αγγλικά). Σε τέρμες δεν πήγα καθόλου για τους λόγους που μόλις εξήγησα. Γενικά απλά χώσου ήρεμα σε κοπέλες... Πρώτα κάνε λίγο παιχνίδι με τα μάτια, μετά χορό και βουρ στο ψητό...
Επίσης 2 ακόμα συμβουλές:
1) πήγαινε να επισκεφτείς καμιά φαβέλα με οργανωμένη εκδρομή (π.χ. τη Rocinha). Μοναδική εμπειρία και γενικά χωρίς κανένα κίνδυνο.
2) προσπάθησε να μην μοιάζεις και πολύ με τουρίστας ή πλούσιος. Π.χ. ξέχνα ακριβά ρολόγια, κινητά και γυαλιά. Και φόρα κυρίως σαγιονάρες. Αν κάτσει στραβή δώσε ότι έχεις και δεν πρόκειται να σε πειράξουν, απλά μην αντισταθείς. Εμένα δεν μου έκατσε κανένα πρόβλημα αλλά πρόσεχα και το βράδυ κυκλοφορούσα μόνο με ταξί και συνήθως με άτομα που μίλαγαν ισπανικά ή πορτογαλικά (μοιάζουν λίγο μεταξύ τους)

συμφωνωρε σεις τοσες γυφτισες εχει η πιατσα και τα μπουρδελα, πρεπει να πατε στην άλλη μερια του πλανητη για να γαμησετε γυφτισα?
συμφωνω
μολις γυρισα απο φαβελες και πραγματικα το γκετο της πολης μου με τους γυφτομουσουλμανους ειναι πολυ χειροτερο καθως και στο ναιρομπι ειδα πολυ περισοτερο τρομερες φαβελες απο οτι εδω στο ριο

Πως λέμε ας πουμε ...σήμερα πάμε εκδρομή στη Λίμνη του Μαραθώνα... ετσι λέμε πάμε και μια εκδρομή στις φαβέλες... Και ειδικά στην Rocinha...![]()
Εισαι σιγουρος ότι εχεις ταξιδεψει περαν του περιπτέρου της γειτονιάς σου;Που τα βρηκες αυτα γραμμένα;
μεχρι να ηρεμησουν ταπραγματα φυλαχτειτε μαγκες"το Ρίο πάντως είναι σχετικά ακριβό"
ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ τι παιζει?