Επειδη θα επισκευτω το Ρεθυμνο για καμμια 15αρια ημερες ,υπαρχει κατι για ξεκ....μα .Καποτε πολυ παλια στην εισοδο της Φορτετσας υπηρχαν σπιτακια με τανες τωρα δεν ξερω αν υπαρχουν ακομα.Επισης καποιος φιλος που ειχε επισκευτει περσυ το Ρεθυμνο μου ειχε πει για μια Σερβα που κανει μασαζ στο σπιτι με φραπεδακι , υπαρχει ακομα ? Ας μας διαφωτισουν οι φιλοι Ρεθυμνιωτες.