Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 64 άτομα (1 μέλη και 63 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.055
Like
3.713
Πόντοι
606
ο ανδρεας βγενοπουλος ηταν ο μεγαλυτερος απατεωνας των τελευταιων 30 ετων σε ελλαδα και κυπρο, μπορει και στην ευρωπη ολοκληρη, δεν το εχω ψαξει

Είσαι σίγουρος για το 'ήταν';
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
έδωσαν 3 εκ στον Παοκ δωράκι για έναν άμπαλο, που ούτε το όνομά του δεν θυμάμαι.
Ο Χρηστος Μελίσσης τύπε

38 ετων πλεον και παιζει μπαλα ακομη στον Αστέρα Ιτέας

Πριν δυο χρονια εγινε ο πρωτος Ελληνας παικτης που επαιξε σε ομαδα του Σουδάν
 
Εγγρ.
8 Ιουν 2016
Μηνύματα
11.394
Like
7.121
Πόντοι
1.206
- Οι πολυμετοχικοί φίλε μου έβαλαν πρόεδρο στην ΕΠΟ τον ψηλό Σισέ, πρόεδρο στον Άρη τον κουμπάρο του Πατέρα, μοίρασαν χορηγίες μέσω εταιριών στις μισές ομάδες και έδωσαν 3 εκ στον Παοκ δωράκι για έναν άμπαλο, που ούτε το όνομά του δεν θυμάμαι.

- Σαν Ολυμπιακός, θεωρώ ότι Βγενόπουλος-Πατέρας σας κατέστρεψαν οικονομικά και έβγαλαν λεφτά εκείνοι. Το πως ακριβώς δεν το ξέρω (πχ δάνεια της Μαρφίν στην ΠΑΕ και τα λεφτά στην τσέπη τους), πρέπει να τα ψάξετε εσείς.

Καταστροφή για αυτούς ήταν και το παραμύθι με τον Αραβα
 

gypaetos10

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2017
Μηνύματα
259
Κριτικές
4
Like
176
Πόντοι
1
- Οι πολυμετοχικοί φίλε μου έβαλαν πρόεδρο στην ΕΠΟ τον ψηλό Σισέ, πρόεδρο στον Άρη τον κουμπάρο του Πατέρα, μοίρασαν χορηγίες μέσω εταιριών στις μισές ομάδες και έδωσαν 3 εκ στον Παοκ δωράκι για έναν άμπαλο, που ούτε το όνομά του δεν θυμάμαι.

- Σαν Ολυμπιακός, θεωρώ ότι Βγενόπουλος-Πατέρας σας κατέστρεψαν οικονομικά και έβγαλαν λεφτά εκείνοι. Το πως ακριβώς δεν το ξέρω (πχ δάνεια της Μαρφίν στην ΠΑΕ και τα λεφτά στην τσέπη τους), πρέπει να τα ψάξετε εσείς.
Την 1η χρονια της πολυμετοχικοτητας το ματς στην Τούμπα ηρθε 0-0 και την 2η χρονια χασαμε 2-1 όπου την ιδια αγωνιστικη θα ειχατε περασει εσεις 1οι στην βαθμολογια αν δεν φερνατε 1-1 με τον Εργοτελη..

- Δηλαδη και λογιστικα αν το δεις, σε μία εταιρεια που χρεοκοπει, φταινε κυρίως οι μέτοχοι με το 10 αντε 20% των μετοχών και όχι ο μεγαλομετοχος με το 53? Όπου δεν εβαλε και ουτε 1 ευρώ σε αυτα τα 2 χρονια, μετά όμως ηξερε να βαζει προεδρο τον Κωσταντοπουλο και να παιρνει δάνεια απο την δικια του τραπεζα (Πειραιως) στο ονομα της ΠΑΕ...
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
Ενώ ο Τζιγκερ τους πηγαινε γαμιώντας με τα dvd που εβγαζε για την διαιτησία ε?
Ε ρε τι διαβαζουμε εδω μέσα...
τι σχεση εχει ο τζιγγερ με το οτι ο πατερας δεν ηξερε να διοικει περιπτερο;

ο τζιγγερ ηταν ενας αναρχιδος λογιστης και ο πατερας ενας αχρηστος κουραδομαγκας
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
- Δηλαδη και λογιστικα αν το δεις, σε μία εταιρεια που χρεοκοπει, φταινε κυρίως οι μέτοχοι με το 10 αντε 20% των μετοχών και όχι ο μεγαλομετοχος με το 53? Όπου δεν εβαλε και ουτε 1 ευρώ σε αυτα τα 2 χρονια, μετά όμως ηξερε να βαζει προεδρο τον Κωσταντοπουλο και να παιρνει δάνεια απο την δικια του τραπεζα (Πειραιως) στο ονομα της ΠΑΕ...
ποσο χρονων εισαι ρε τυπε;
τα ξερεις τι εγινε το 2008 η ο,τι σου λενε λες;

καταρχας για τη χρεωκοπια μιας εταιρειας φταιει αυτος που εχει το μανατζμεντ
αυτος κανει κινησεις, αυτος διαχειριζεται εσοδα, εξοδα και περιουσια, αυτος δεσμευει με την υπογραφη του
δευτερον δεν ισχυει οτι ο βαρδινογιαννης δεν εβαλε 1 ευρω
εαν ηθελε θα μπορουσε να πει στους πολυμετοχικους δωστε μου 25 εκατομμυρια και παρτε το 51% των μετοχων μου και καντε ο,τι γουσταρετε
και θα τσεπωνε αυτος τα 25 μυρια
αντ'αυτου ομως εκανε αυξηση μετοχικου κεφαλαιου και τα 25 μυρια μπηκαν στην ομαδα
αρα ναι μεν οι πολυμετοχικοι εβαλαν χρημα, αλλα ο τζιγγερ δεν το εισεπραξε (ενω μπορουσε) σαν τιμημα πωλησης, προτιμωντας να το αφησει σαν μπατζετ στην ομαδα
 

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.055
Like
3.713
Πόντοι
606
Ο Τζίγγερ σας είχε τουλάχιστον μόνιμους δεύτερους, παίζατε τσαμπιονς λιγκ και ήσασταν η μόνη ομάδα που δεν χρωστούσε πουθενά.Τώρα είστε η τεταρτοπέμπτη ομάδα της Ελλάδας.
 

gypaetos10

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2017
Μηνύματα
259
Κριτικές
4
Like
176
Πόντοι
1
ποσο χρονων εισαι ρε τυπε;
τα ξερεις τι εγινε το 2008 η ο,τι σου λενε λες;

καταρχας για τη χρεωκοπια μιας εταιρειας φταιει αυτος που εχει το μανατζμεντ
αυτος κανει κινησεις, αυτος διαχειριζεται εσοδα, εξοδα και περιουσια, αυτος δεσμευει με την υπογραφη του
δευτερον δεν ισχυει οτι ο βαρδινογιαννης δεν εβαλε 1 ευρω
εαν ηθελε θα μπορουσε να πει στους πολυμετοχικους δωστε μου 25 εκατομμυρια και παρτε το 51% των μετοχων μου και καντε ο,τι γουσταρετε
και θα τσεπωνε αυτος τα 25 μυρια
αντ'αυτου ομως εκανε αυξηση μετοχικου κεφαλαιου και τα 25 μυρια μπηκαν στην ομαδα
αρα ναι μεν οι πολυμετοχικοι εβαλαν χρημα, αλλα ο τζιγγερ δεν το εισεπραξε (ενω μπορουσε) σαν τιμημα πωλησης, προτιμωντας να το αφησει σαν μπατζετ στην ομαδα
Σε αυτη την συνεντευξη, όπου ειχε δηλωσει και "εγγυητης" για το μέλλον της ομαδας (για αυτο μας εδωσε στον Αλαφουζο..? ) απο το 3:54 και μετα λέει οτι ο Παναθηναϊκός ΔΕΝ πωλειται, κάτι που ισχυει μέχρι και σημερα... και κατι για γηπεδο ελεγε, όπου η ολη ιστορια με τον Βοτανικο,Βωβό κλπ ειχε ξεκινησει απο το 2006.. πριν ερθουν οι "κακοί" πολυμετοχικοι δηλαδη... Φυσικα εχουν και αυτοι ευθυνες για όσα εγιναν, αλλά να τρωτε την προπαγανδα του Γκόντζου δεν ειναι και ότι καλυτερο..

 

diopos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Αυγ 2018
Μηνύματα
640
Κριτικές
14
Like
826
Πόντοι
376
Την 1η χρονια της πολυμετοχικοτητας το ματς στην Τούμπα ηρθε 0-0 και την 2η χρονια χασαμε 2-1 όπου την ιδια αγωνιστικη θα ειχατε περασει εσεις 1οι στην βαθμολογια αν δεν φερνατε 1-1 με τον Εργοτελη..

- Δηλαδη και λογιστικα αν το δεις, σε μία εταιρεια που χρεοκοπει, φταινε κυρίως οι μέτοχοι με το 10 αντε 20% των μετοχών και όχι ο μεγαλομετοχος με το 53? Όπου δεν εβαλε και ουτε 1 ευρώ σε αυτα τα 2 χρονια, μετά όμως ηξερε να βαζει προεδρο τον Κωσταντοπουλο και να παιρνει δάνεια απο την δικια του τραπεζα (Πειραιως) στο ονομα της ΠΑΕ...

Λογικά να το δεις, όταν έφυγαν οι πολυμετοχικοί η ομάδα βρέθηκε με άνοιγμα 150-200 εκ.
Και όταν ο Τζίγκερ πούλαγε, κανένας δεν ήθελε να αγοράσει.
 

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
28-4 ΜΟΥΝΑΚΙΑ..ΠΟΥΤΣΑ ΠΑΛΙ..
 

Συνημμένα

  • Inst-image-6.jpg
    Inst-image-6.jpg
    23,9 KB · Εμφανίσεις: 25
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
ποσο χρονων εισαι ρε τυπε;
τα ξερεις τι εγινε το 2008 η ο,τι σου λενε λες;

καταρχας για τη χρεωκοπια μιας εταιρειας φταιει αυτος που εχει το μανατζμεντ
αυτος κανει κινησεις, αυτος διαχειριζεται εσοδα, εξοδα και περιουσια, αυτος δεσμευει με την υπογραφη του
δευτερον δεν ισχυει οτι ο βαρδινογιαννης δεν εβαλε 1 ευρω
εαν ηθελε θα μπορουσε να πει στους πολυμετοχικους δωστε μου 25 εκατομμυρια και παρτε το 51% των μετοχων μου και καντε ο,τι γουσταρετε
και θα τσεπωνε αυτος τα 25 μυρια
αντ'αυτου ομως εκανε αυξηση μετοχικου κεφαλαιου και τα 25 μυρια μπηκαν στην ομαδα
αρα ναι μεν οι πολυμετοχικοι εβαλαν χρημα, αλλα ο τζιγγερ δεν το εισεπραξε (ενω μπορουσε) σαν τιμημα πωλησης, προτιμωντας να το αφησει σαν μπατζετ στην ομαδα

Έτσι!
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.762
Πόντοι
5.506
ηρθαν οι αραβες παιδια?
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
311
Πόντοι
386
ποσο χρονων εισαι ρε τυπε;
τα ξερεις τι εγινε το 2008 η ο,τι σου λενε λες;

καταρχας για τη χρεωκοπια μιας εταιρειας φταιει αυτος που εχει το μανατζμεντ
αυτος κανει κινησεις, αυτος διαχειριζεται εσοδα, εξοδα και περιουσια, αυτος δεσμευει με την υπογραφη του
δευτερον δεν ισχυει οτι ο βαρδινογιαννης δεν εβαλε 1 ευρω
εαν ηθελε θα μπορουσε να πει στους πολυμετοχικους δωστε μου 25 εκατομμυρια και παρτε το 51% των μετοχων μου και καντε ο,τι γουσταρετε
και θα τσεπωνε αυτος τα 25 μυρια
αντ'αυτου ομως εκανε αυξηση μετοχικου κεφαλαιου και τα 25 μυρια μπηκαν στην ομαδα
αρα ναι μεν οι πολυμετοχικοι εβαλαν χρημα, αλλα ο τζιγγερ δεν το εισεπραξε (ενω μπορουσε) σαν τιμημα πωλησης, προτιμωντας να το αφησει σαν μπατζετ στην ομαδα

Και το ποιος θα έχει το μανατζμεντ τυπε μου ποιος το οριζει σε μια εταιρεια?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom