- Δηλαδη και λογιστικα αν το δεις, σε μία εταιρεια που χρεοκοπει, φταινε κυρίως οι μέτοχοι με το 10 αντε 20% των μετοχών και όχι ο μεγαλομετοχος με το 53? Όπου δεν εβαλε και ουτε 1 ευρώ σε αυτα τα 2 χρονια, μετά όμως ηξερε να βαζει προεδρο τον Κωσταντοπουλο και να παιρνει δάνεια απο την δικια του τραπεζα (Πειραιως) στο ονομα της ΠΑΕ...
ποσο χρονων εισαι ρε τυπε;
τα ξερεις τι εγινε το 2008 η ο,τι σου λενε λες;
καταρχας για τη χρεωκοπια μιας εταιρειας φταιει αυτος που εχει το μανατζμεντ
αυτος κανει κινησεις, αυτος διαχειριζεται εσοδα, εξοδα και περιουσια, αυτος δεσμευει με την υπογραφη του
δευτερον δεν ισχυει οτι ο βαρδινογιαννης δεν εβαλε 1 ευρω
εαν ηθελε θα μπορουσε να πει στους πολυμετοχικους δωστε μου 25 εκατομμυρια και παρτε το 51% των μετοχων μου και καντε ο,τι γουσταρετε
και θα τσεπωνε αυτος τα 25 μυρια
αντ'αυτου ομως εκανε αυξηση μετοχικου κεφαλαιου και τα 25 μυρια μπηκαν στην ομαδα
αρα ναι μεν οι πολυμετοχικοι εβαλαν χρημα, αλλα ο τζιγγερ δεν το εισεπραξε (ενω μπορουσε) σαν τιμημα πωλησης, προτιμωντας να το αφησει σαν μπατζετ στην ομαδα