Διαγραμμένο μέλος 172222
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 18 Μαΐ 2017
- Μηνύματα
- 1.864
- Κριτικές
- 83
- Like
- 13.743
- Πόντοι
- 24.436
πινεις και συ από το χορτο το μαγικο??? κοφτο λιγο αφου σε χαλαει…σημερα η μεγαλυτερη ομαδα της ελλαδας εδειξε για αλλη μια φορα γιατι ειναι η μεγαλυτερη ομαδα της ελλαδας
μετα το γαμησακι μεσα στην τουμπα, σημερα εριξε αλλο ενα γαμησακι στους νεοπλουτους μπουγατσες
και εκει διαφερουμε απο τα λιμανισια σιχαματα που ανοιγαν τα ποδια στην αεκ και τους τραγουδουσαν απο απεναντι "γαυροι αδερφια μαζι θα το σηκωσουμε στη νεα φιλαδελφεια"
παναθηναικος σημαινει πουτσα σε ολους
ισοτιμα και ισομετρικα, ασχετως ποιος ευνοειται
γι αυτο και ειμαστε ΜΑΚΡΑΝ των δευτερων η μεγαλυτερη ομαδα στην ελλαδα, allegedly και στην ευρωπη
Το ανέκδοτο του αγώνα,που φώναζε η εξέδρα σε κάποια φάση 'εκεί,εκεί στη β'εθνική'.Που κανονικά φέτος ήταν ν'ανέβουν αν δεν άλλαζε ο νόμος
Οταν θα λές κάτι θα το λές σωστά η δέυτερη μεγαλύτερη ομαδα είσαι.
Είσαι και μπούλης και βλάκας.Μιλατε εσείς που πιστολιάσατε όποιον μιλάει Ελληνικά;
Β Εθνική φωνάζανε κυρίως για το μπάσκετ του ΠΑΟΚ που πάει σούμπιτο να παίζει με Χαρίλαο Τρικουπη παρέα με τα γαυράκια!!
ρε σαλιαρη αφου δεν τα ξερεις καλα, γιατι κανεις και σχολια;Το ανέκδοτο του αγώνα,που φώναζε η εξέδρα σε κάποια φάση 'εκεί,εκεί στη β'εθνική'.Που κανονικά φέτος ήταν ν'ανέβουν αν δεν άλλαζε ο νόμος
Είσαι και μπούλης και βλάκας.Μιλατε εσείς που πιστολιάσατε όποιον μιλάει Ελληνικά;
Β Εθνική φωνάζανε κυρίως για το μπάσκετ του ΠΑΟΚ που πάει σούμπιτο να παίζει με Χαρίλαο Τρικουπη παρέα με τα γαυράκια!!
Είσαι και μπούλης και βλάκας.Μιλατε εσείς που πιστολιάσατε όποιον μιλάει Ελληνικά;
Β Εθνική φωνάζανε κυρίως για το μπάσκετ του ΠΑΟΚ που πάει σούμπιτο να παίζει με Χαρίλαο Τρικουπη παρέα με τα γαυράκια!!
Μην ασχολείσαι τζάμπα. Στο είχα πει και παλιότερα. Το παιδί είναι απλά Μίζερο. Εδώ βρήκε τον παράδεισο του, όχι για να την αποβάλλει αλλά για να τη διαδώσει όσο περισσότερο γίνεται.
Είτε σε γκομενικα, αθλητικά, πολιτικοκοινωνικά και πάσης φύσεως θέματα
Σαββίδης: «Εγώ έσωσα τον Παναθηναϊκό»
Ο Ιβάν Σαββίδης στο κέντρο που διασκέδασε ο ΠΑΟΚ την κατάκτηση του κυπέλλου, υποστήριξε πως εκείνος «έσωσε τον Παναθηναϊκό, από τον υποβιβασμό».
«Eγώ τον έσωσα γιατί δεν γίνεται πρωτάθλημα χωρίς μια μεγάλη ομάδα σαν αυτόν», είπε μεταξύ άλλων ο Σαββίδης.
[URL unfurl="true"]https://newspao.gr/savvidis-ego-esosa-ton-panathinaiko/[/url]

ακριβως το αντιθετο εγινεΣαββίδης: «Εγώ έσωσα τον Παναθηναϊκό»
Ο Ιβάν Σαββίδης στο κέντρο που διασκέδασε ο ΠΑΟΚ την κατάκτηση του κυπέλλου, υποστήριξε πως εκείνος «έσωσε τον Παναθηναϊκό, από τον υποβιβασμό».
«Eγώ τον έσωσα γιατί δεν γίνεται πρωτάθλημα χωρίς μια μεγάλη ομάδα σαν αυτόν», είπε μεταξύ άλλων ο Σαββίδης.
[URL unfurl="true"]https://newspao.gr/savvidis-ego-esosa-ton-panathinaiko/[/url]
Πιτσιρικάς είναι.Θα μάθει.
αυτοί είχαν πιο πολύ συμφέρον από όλους,πεφτατε εσείς κι άλλος ένας και έμεναν αυτοιμαλιστα οι γαμωμανοι του πλατανια ενω δεν ειχαν εννομο συμφερον να ψηφισουν εναντιον του παναθηναικου γιατι επεφταν λογω βαθμολογιας (οπως και η κερκυρα) ψηφισαν εναντιον μας
Τυπε η κατασταση σου ολο και χειροτερεύει...ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΣΩΣΕΙ Κ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΕΣ ΟΡΕΞΕΙΣ ΜΑΣ..
δεν ισχυει αυτο επιστημονααυτοί είχαν πιο πολύ συμφέρον από όλους,πεφτατε εσείς κι άλλος ένας και έμεναν αυτοι
μεχρι τελος φεβρουαριου ειναι οι αιτησεις στον οπεκα για το επιδομα αναπηριας 2020ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΣΩΣΕΙ Κ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΕΣ ΟΡΕΞΕΙΣ ΜΑΣ..
ΗΣΑΣΤΑΝ-ΕΙΣΤΕ Κ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΕΩΣ ΟΛΙΚΗΣ ΕΞΑΥΛΩΣΕΩΣ ΣΑΣ,ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΣ ΧΥΣΟΔΟΧΕΙΑ..ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΚΑΤΑΠΙΟΛΙΔΟΥ ΟΣΟ Κ ΑΝ ΜΑΣ ΤΡΙΒΟΝΤΑΙ ΟΙ ΒΡΩΜΙΑΡΕΣ..ΚΑΤΕΧΕΤΕ ΕΠΑΞΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΨΩΛΑΣ ΜΑΣ..ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΚΟΡΙΤΣΑΡΕΣ ΜΟΥ..Ο ΔΡΑΓΟΥΜΑΝΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΓΙΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑΔΟΡΟ ΤΟΥ ΔΕΛΟΥ ΣΑΣ,ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΔΟΥΛΙΤΣΑ ΚΑΝΕΙ..ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΑΦΟΣΙΩΜΕΝΕΣ,ΕΡΓΑΤΙΚΕΣ,ΥΠΑΚΟΥΕΣ,ΣΕΒΑΣΤΙΚΕΣ Κ Η ΨΩΛΑΡΑ ΜΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟΥΜΠΑΝΕΙΣΟΝ ΣΕ ΧΡΟΝΟ DT..ΑΝΤΕ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΕΡΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΡΑΒΟΧΥΜΕΝΗ ΤΣΕΤΣΕΝΑ ΚΟΝΤΟΠΟΥΤΑΝΗ ΚΑΚΙΣΤΡΩ Κ ΜΕΤΑ ΠΑΛΙ ΔΕΥΤΕΡΑΤΖΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΕΧΩ..ΜΕ ΤΑ ΣΕΑ ΣΑΣ Κ ΤΑ ΜΕΑ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΠΑΛΑΙΟΘΕΝ..ΞΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ..ΦΑΠΑ-ΞΑΠΛΑ-ΚΕΝΤΗΜΑ ΕΝΤΟΣ Κ ΕΚΤΟΣ(ΑΠΟ ΠΙΣΩ Κ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣ ΔΗΛΑΔΗ),ΜΕ ΤΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙΑ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΣΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ( ΓΙΑ ΠΟΥΤΣΟΑΡΜΕΓΜΑ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΠΡΕΣΒΕΙΡΑΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΚΑΤΕΧΕΤΕ ΤΟΣΟ ΑΨΟΓΑ)Κ ΒΕΒΑΙΩΣ-ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΚΑΛΟΥΔΙΩΝ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΠΑΚΕΤΑΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΡΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ..
ΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΧΑΡΗ ΣΑΣ ΒΡΕ ΒΡΩΜΟΠΟΥΣΤΕΣ..
ΥΓ ΠΟΣΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΣΕ ΣΚΙΖΩ ΚΟΠΕΛΟΥΔΑ ΜΟΥ???ΠΕΣΜΟΥ ΠΟΣΕΣ ΚΑΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ..ΘΕΛΩ ΝΑ Σ ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΣΚΟΥΖΕΙΣ ΔΥΝΑΤΑ..ΛΕΓΕ ΜΩΡΗ ΨΩΛΑ..
ρε σαλιαρη αφου δεν τα ξερεις καλα, γιατι κανεις και σχολια;
για τον παναθηναικο το 2018 δεν αλλαξε κανενας νομος
αλλωστε για να αλλαξει νομος θελει αποφαση της βουλης
το 2018 αλλαξε ο κανονισμος της επο μετα απο προταση της πλειοψηφιας των 2/3 των ομαδων της σουπερλιγκ ως προς την ποινη για τη μη αδειοδοτηση λογω οφειλων
αρχικα προβλεποταν η ποινη της απαγορευσης μεταγραφων
γι αυτο και η αεκ την χρονια που επεσε, δεν επεσε λογω μη αδειοδοτησης λογω οφειλων, αλλα της ειχαν απαγορευτει μονο οι μεταγραφες
επεσε αγωνιστικα, δηλαδη επειδη δεν μαζεψε μεσα στο γηπεδο τους βαθμους που θα επρεπε
στη συνεχεια αλλαξε ο κανονισμος και προβλεφθηκε ο υποβιβασμος
την ανοιξη του 2018 οι 11 απο τις 15 ομαδες της σουπερλιγκ προτειναν να αλλαξει παλι ο κανονισμος της επο και αντι υποβιβασμου να προβλεπεται η αφαιρεση 6 βαθμων και η απαγορευση μεταγραφων
δηλαδη πιο αυστηρο πλαισιο απο το προηγουμενο που προεβλεπε μονο απαγορευση μεταγραφων
για την αλλαγη αυτη αποφασισε το ιδιο το ποδοσφαιρο δηλ. οι ομαδες και δεν αφορουσε μονο τον παναθηναικο αλλα και τον πανιωνιο και τον πλατανια
ο δε πλατανιας ειναι τοσο ζωα που ψηφισε να μην αλλαξει ο κανονισμος και την αμεσως επομενη χρονια εκανε χρηση της αλλαγης του κανονισμου για να μην πεσει
δεν παρενεβη τοτε καμια κυβερνηση, ουτε αλλαξε κανενας νομος
Μεγα λάθος..Είναι απλά για φαπες.