Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 64 άτομα (0 μέλη και 64 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΣΑΣ ΞΕΚΩΛΙΑΖΕΙ ΑΝΗΛΕΗΤΑ!!!
50-0 Κ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΓΡΑΦΕΙ!!!
 

Συνημμένα

  • 2218803-870x500.jpg
    2218803-870x500.jpg
    69 KB · Εμφανίσεις: 81

nikos231

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2018
Μηνύματα
1.410
Like
2.251
Πόντοι
456
Τυπε ξερεις μηπως τι επαθε το βιντεο τσεκ στο τελος και δεν ειδαμε την φαση?
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.762
Πόντοι
5.506
να πας στον ιβαν να κλαψεις στα γονατα του
 

nikos231

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2018
Μηνύματα
1.410
Like
2.251
Πόντοι
456

Συνημμένα

  • 84992437_2844532865593322_2065877371000455168_n.jpg
    84992437_2844532865593322_2065877371000455168_n.jpg
    15,7 KB · Εμφανίσεις: 19
  • 86272159_492982631629470_4109598659283255296_n.png
    86272159_492982631629470_4109598659283255296_n.png
    37,3 KB · Εμφανίσεις: 47
  • Screenshot_70.png
    Screenshot_70.png
    19,3 KB · Εμφανίσεις: 31

txar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
4.354
Κριτικές
3
Like
2.439
Πόντοι
736


τι να κανουμε τυπε...ετσι ειναι η ζωη
κ εσεις παιρνατε στο μπασκετ κατι πρωταθληματακια με κατι νονκολ και τα σχετικα
κ λεγατε να φτιαξουμε ομαδες να νικουν και τη διαιτησια
ε αυτο ισχυει κ για εσας
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.762
Πόντοι
5.506
ο οηε καθε τεταρτη δεχεται παραπονα απο βαζελινες
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
τι να κανουμε τυπε...ετσι ειναι η ζωη
κ εσεις παιρνατε στο μπασκετ κατι πρωταθληματακια με κατι νονκολ και τα σχετικα
κ λεγατε να φτιαξουμε ομαδες να νικουν και τη διαιτησια
ε αυτο ισχυει κ για εσας
αυτα ειναι λογια του σωκρατη του τσιριμπιμ τσιριμπομ τυπε
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.762
Πόντοι
5.506
τι να κανουμε τυπε...ετσι ειναι η ζωη
κ εσεις παιρνατε στο μπασκετ κατι πρωταθληματακια με κατι νονκολ και τα σχετικα
κ λεγατε να φτιαξουμε ομαδες να νικουν και τη διαιτησια
ε αυτο ισχυει κ για εσας
κοιτα τυπε στην μια μερια βαζεις μια εστω αμφισβητουμενη φαση
και στην αλλη το 50-0.....
τι συμπερασμα βγαζεις?
 

nikos231

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2018
Μηνύματα
1.410
Like
2.251
Πόντοι
456
κοιτα τυπε στην μια μερια βαζεις μια εστω αμφισβητουμενη φαση
και στην αλλη το 50-0.....
τι συμπερασμα βγαζεις?
Τυπε εξηγησε μου πως γινεται ολες οι αμφισβητουμενες φασεις να ειναι υπερ σας?  :think: :think: :think:
 

txar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
4.354
Κριτικές
3
Like
2.439
Πόντοι
736
Τυπε εξηγησε μου πως γινεται ολες οι αμφισβητουμενες φασεις να ειναι υπερ σας?  :think: :think: :think:

τυπε 8α μου εξηγησεις πως γινεται ο οσφπ να χρεωνεται στο οακα 3 φαουλ σε 25 δευτερολεπτα? :think: :think: :think:
 

nikos231

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2018
Μηνύματα
1.410
Like
2.251
Πόντοι
456

Συνημμένα

  • Screenshot_79.png
    Screenshot_79.png
    758,6 KB · Εμφανίσεις: 70

txar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
4.354
Κριτικές
3
Like
2.439
Πόντοι
736
αν μου εξηγησεις και εσυ αυτο , τοτε θα σου πω τυπε.

βασικα, εξηγησε μου λιγο, πρωτα, το συνηθες φαινομενο ''μιλουτινωφ με 3φαουλ στο 5 λεπτο''
γιατι αυτο που μου δειχνεις μαλλον ειναι κανα φαουλ σε 3ποντο (πως σας πετσοκοψαν ετσι ρε τυπε :S :S)
 

nikos231

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2018
Μηνύματα
1.410
Like
2.251
Πόντοι
456
βασικα, εξηγησε μου λιγο, πρωτα, το συνηθες φαινομενο ''μιλουτινωφ με 3φαουλ στο 5 λεπτο''
γιατι αυτο που μου δειχνεις μαλλον ειναι κανα φαουλ σε 3ποντο (πως σας πετσοκοψαν ετσι ρε τυπε :S :S)
Tυπε το φαουλ στο 3ποντο μετραει και για 3 φαουλ?  :think: :think: :think:
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.928
Πόντοι
17.085
Την φάση την είδε ο διαιτητής. Μη στεναχωριέστε πάντως. Μας πήρατε 2 σετ. Το λες και κατόρθωμα.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.762
Πόντοι
5.506
αν μου εξηγησεις και εσυ αυτο , τοτε θα σου πω τυπε.
γιατι εχουν βαλει σε κυκλακι το πανατιναικος και στης δυο φωτο? τοσο τουβλα εισαστε που δεν καταλαβαινετε τιποτα?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom