Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 49 άτομα (0 μέλη και 49 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.055
Like
3.713
Πόντοι
606
Τεράστια πρόκριση.Ακούω ότι ήδη στην Ομόνοια γίνεται χαμός
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
Τεράστια πρόκριση.Ακούω ότι ήδη στην Ομόνοια γίνεται χαμός
στο προηγουμενο ματς δεν εδωσε καθαρο πεναλτυ σε χερι, σημερα ακυρωσε καθαρο γκολ, εδωσε ανυπαρκτο οφσαη στον ζαχιντ, δεν απεβαλε τον παιχτη των παγουραδων στο πεναλτυ και αφησε εμας με 10

νταξει σε εντος εδρας του παναθηναικου εχουμε δει και χειροτερα

καλη επιστροφη στα παγουρια που χαρηκανε για 135 λεπτα
 

lagonisian

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Ιουν 2011
Μηνύματα
12.582
Κριτικές
284
Like
13.031
Πόντοι
26.470
Ευτυχώς έχουμε το μπασκετακι
 

GSAKKI

Μέλος
Εγγρ.
28 Νοε 2010
Μηνύματα
2.776
Κριτικές
1
Like
211
Πόντοι
36
Η Πανάθα είπε ΠΑΡΩΝ σήμερα! Σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ!!  
 

8/2/1981

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2018
Μηνύματα
1.186
Κριτικές
3
Like
4.932
Πόντοι
736
στο προηγουμενο ματς δεν εδωσε καθαρο πεναλτυ σε χερι, σημερα ακυρωσε καθαρο γκολ, εδωσε ανυπαρκτο οφσαη στον ζαχιντ, δεν απεβαλε τον παιχτη των παγουραδων στο πεναλτυ και αφησε εμας με 10

νταξει σε εντος εδρας του παναθηναικου εχουμε δει και χειροτερα

καλη επιστροφη στα παγουρια που χαρηκανε για 135 λεπτα
Τρως κυνηγι γιατι εισαι παραρτημα μου,οταν τσακωνονται τα βουβαλια την πληρωνουν οι βατραχοι.
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
πολυ καλη η ομαδα σημερα
και οι νεοι παιχτες φαινεται οτι θα βοηθησουν

Υ.Γ. ειμαστε 4οι πισω απο την αεκ που θα τη σκυλογαμησουμε στα πλευ ωχ οποτε το πουλι θα βγει αληθινο και θα ριξει φατουρο στον τρουπακι που μας εχει κανει τα ουμπαλα τσουρεκια με την 3η θεση
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.762
Πόντοι
5.506
πολυ καλη η ομαδα σημερα
και οι νεοι παιχτες φαινεται οτι θα βοηθησουν

Υ.Γ. ειμαστε 4οι πισω απο την αεκ που θα τη σκυλογαμησουμε στα πλευ ωχ οποτε το πουλι θα βγει αληθινο και θα ριξει φατουρο στον τρουπακι που μας εχει κανει τα ουμπαλα τσουρεκια με την 3η θεση
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.055
Like
3.713
Πόντοι
606
Πρέπει πλέον να μπει στο στοίχημα και το 2 ως 3 πέναλτι όταν παίζει ο βάζελος
 

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
ΡΟΜΠΕΣ ΞΕΚΟΥΜΠΩΤΕΣ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ..
ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ ΑΝΑΡΧΙΔΟΙ..

Η πλάκα με τον πρόεδρο του συνδέσμου του Παναθηναϊκού

Δεν είπε πολλά πράγματα για τον Παναθηναϊκό και τον Αλαφούζο. Το πιο... ωραίο ήταν η πλάκα που έκανε με τον πρόεδρο του συνδέσμου οπαδών του Παναθηναϊκού που του πήγε δώρα και ο Σαββίδης, αφού τον ευχαρίστησε, για να τον πειράξει του είπε αν θα ήθελε ο Παναθηναϊκός να συνεργαστεί με τις Ακαδημίες του ΠΑΟΚ...

 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.325
Like
3.092
Πόντοι
606
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος με άγνωστη μέχρι τώρα αιτία, ξέσπασε κατά της κυβέρνησης. «Η Βόρεια Ελλάδα βράζει, very soon και η Νότια» έγραψε χαρακτηριστικά.
«Ξέσπασμα» του ισχυρού άνδρα του Παναθηναϊκού μέσω των social media. Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος στράφηκε κατά της κυβέρνησης και έγραψε δύο... χαρακτηριστικά μηνύματα.

Συγκεκριμένα, αρχικά ανέφερε: «Η Βόρεια Ελλάδα βράζει... Πού να δείτε τι έχει να γίνει στην Νότια Ελλάδα, μόλις βγουν οι κοροϊδίες σας. Very soon», για να συμπληρώσει στη συνέχεια: «Κυβέρνηση Ολυμπιακού». :hi:  :rockon:
 

gypaetos10

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2017
Μηνύματα
259
Κριτικές
4
Like
176
Πόντοι
1
Να πω και εγω την γνωμη μου για όσα γινονται τελευταία..
Το 2010 με Νικόλα Πατέρα, η Πανάθα πήρε νταμπλ δίχως να έχει τα 2/3 των ΕΠΣ εξαγορασμενες και την πλειοψηφία των ομάδων της επαρχίας θυγατρικές.
Και ούτε παρίστανε τον μεγάλο επενδυτή, ούτε κανάλια ήθελε να ελέγξει ο ίδιος ή ο Ανδρέας Βγενόπουλος ή άλλος μέτοχος, ούτε έκαναν πολιτική, ούτε είχαν μετατρέψει την ΠΑΕ σε υποκατάστημα πολιτικού κόμματος.
Όλο αυτό δεν άρεσε στον Βαρδινογιάννη, που κάνοντας συμφωνία με την οικ. Γιαννακόπουλων διώχνει τους μετόχους, λασπολογει τον Ν. Πατέρα, εξαπολύει λυσσαλέα επίθεση στον Βγενόπουλο και αφού διαλύει ότι εκείνοι είχαν ξεκινήσει να κτίζουν, καταδικάζει τον Παναθηναϊκό σε μαρασμό μέχρι που το '12 δωρίζει τις μετοχές στον Αλαφούζο.
Τότε ανατέλλει η εποχή που βάζει το ποδόσφαιρο σε απόλυτη ταύτιση με την πολιτική σκηνή και δρομολογούνται όσα ζούμε στο ποδόσφαιρο σήμερα.
Ιβάν Σαββίδης, Μελισανιδης, Μαρινάκης σε πρωταγωνιστικούς ρολους και ο Αλαφουζος να συνεχίζει αυτό που έκανε με επιτυχία την προηγούμενη δεκαετία ο Τζίγκερ Βαρδινογιάννης, δηλαδή να κρατά τον Παναθηναϊκό σε ρόλο κομπάρσου.
Αλωνίζουν και καταστρέφουν το πιο λαοφιλες άθλημα παίζοντας βρώμικα παραπολιτικά παιχνίδια με στρατούς ηλιθίων που ακολουθούν τους "επενδυτες" τύφλα.
Θα μας είχαν αφανίσει αν είχαμε το μέγεθος του Ηρακλή, όπως έκαναν και σε αυτόν τον ενοχλητικό της Θεσσαλονίκης.
Ο Ιβάν Σαββίδης εξαγόρασε τις περισσότερες ΕΠΣ της χώρας, ξεκίνησε στηρίζοντας ΝΔ, πέρασε απέναντι όταν άλλαξε η κατάσταση, απέκτησε ΜΜΕ, ελέγχει και πολλά άλλα, αγοράζει και πουλάει επιχειρήσεις και παριστάνει τον εξυγιαντη του ποδοσφαίρου.
Θέλετε να σας θυμίσω πως ξεκίνησε ο Μαρινάκης;
Ή μήπως να θυμηθούμε τον βίο του Μελισσανιδη;
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
ο ανδρεας βγενοπουλος ηταν ο μεγαλυτερος απατεωνας των τελευταιων 30 ετων σε ελλαδα και κυπρο, μπορει και στην ευρωπη ολοκληρη, δεν το εχω ψαξει

ο νικολας πατερας ειναι ο μεγαλυτερος κουραδομαγκας και λιγος που εχει περασει ποτε απο τον παναθηναικο σε οποιαδηποτε διοικητικη θεση. ουτε για να διοικει περιπτερο δεν κανει

αυτα
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
ο ανδρεας βγενοπουλος ηταν ο μεγαλυτερος απατεωνας των τελευταιων 30 ετων σε ελλαδα και κυπρο, μπορει και στην ευρωπη ολοκληρη, δεν το εχω ψαξει

ο νικολας πατερας ειναι ο μεγαλυτερος κουραδομαγκας και λιγος που εχει περασει ποτε απο τον παναθηναικο σε οποιαδηποτε διοικητικη θεση. ουτε για να διοικει περιπτερο δεν κανει

αυτα
Συμφωναμε
 

gypaetos10

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2017
Μηνύματα
259
Κριτικές
4
Like
176
Πόντοι
1
ο νικολας πατερας ειναι ο μεγαλυτερος κουραδομαγκας και λιγος που εχει περασει ποτε απο τον παναθηναικο σε οποιαδηποτε διοικητικη θεση. ουτε για να διοικει περιπτερο δεν κανει

αυτα
Ενώ ο Τζιγκερ τους πηγαινε γαμιώντας με τα dvd που εβγαζε για την διαιτησία ε?
Ε ρε τι διαβαζουμε εδω μέσα...
 

diopos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Αυγ 2018
Μηνύματα
640
Κριτικές
14
Like
826
Πόντοι
376
Να πω και εγω την γνωμη μου για όσα γινονται τελευταία..
Το 2010 με Νικόλα Πατέρα, η Πανάθα πήρε νταμπλ δίχως να έχει τα 2/3 των ΕΠΣ εξαγορασμενες και την πλειοψηφία των ομάδων της επαρχίας θυγατρικές.
Και ούτε παρίστανε τον μεγάλο επενδυτή, ούτε κανάλια ήθελε να ελέγξει ο ίδιος ή ο Ανδρέας Βγενόπουλος ή άλλος μέτοχος, ούτε έκαναν πολιτική, ούτε είχαν μετατρέψει την ΠΑΕ σε υποκατάστημα πολιτικού κόμματος.
Όλο αυτό δεν άρεσε στον Βαρδινογιάννη, που κάνοντας συμφωνία με την οικ. Γιαννακόπουλων διώχνει τους μετόχους, λασπολογει τον Ν. Πατέρα, εξαπολύει λυσσαλέα επίθεση στον Βγενόπουλο και αφού διαλύει ότι εκείνοι είχαν ξεκινήσει να κτίζουν, καταδικάζει τον Παναθηναϊκό σε μαρασμό μέχρι που το '12 δωρίζει τις μετοχές στον Αλαφούζο.
Τότε ανατέλλει η εποχή που βάζει το ποδόσφαιρο σε απόλυτη ταύτιση με την πολιτική σκηνή και δρομολογούνται όσα ζούμε στο ποδόσφαιρο σήμερα.
Ιβάν Σαββίδης, Μελισανιδης, Μαρινάκης σε πρωταγωνιστικούς ρολους και ο Αλαφουζος να συνεχίζει αυτό που έκανε με επιτυχία την προηγούμενη δεκαετία ο Τζίγκερ Βαρδινογιάννης, δηλαδή να κρατά τον Παναθηναϊκό σε ρόλο κομπάρσου.
Αλωνίζουν και καταστρέφουν το πιο λαοφιλες άθλημα παίζοντας βρώμικα παραπολιτικά παιχνίδια με στρατούς ηλιθίων που ακολουθούν τους "επενδυτες" τύφλα.
Θα μας είχαν αφανίσει αν είχαμε το μέγεθος του Ηρακλή, όπως έκαναν και σε αυτόν τον ενοχλητικό της Θεσσαλονίκης.
Ο Ιβάν Σαββίδης εξαγόρασε τις περισσότερες ΕΠΣ της χώρας, ξεκίνησε στηρίζοντας ΝΔ, πέρασε απέναντι όταν άλλαξε η κατάσταση, απέκτησε ΜΜΕ, ελέγχει και πολλά άλλα, αγοράζει και πουλάει επιχειρήσεις και παριστάνει τον εξυγιαντη του ποδοσφαίρου.
Θέλετε να σας θυμίσω πως ξεκίνησε ο Μαρινάκης;
Ή μήπως να θυμηθούμε τον βίο του Μελισσανιδη;

- Οι πολυμετοχικοί φίλε μου έβαλαν πρόεδρο στην ΕΠΟ τον ψηλό Σισέ, πρόεδρο στον Άρη τον κουμπάρο του Πατέρα, μοίρασαν χορηγίες μέσω εταιριών στις μισές ομάδες και έδωσαν 3 εκ στον Παοκ δωράκι για έναν άμπαλο, που ούτε το όνομά του δεν θυμάμαι.

- Σαν Ολυμπιακός, θεωρώ ότι Βγενόπουλος-Πατέρας σας κατέστρεψαν οικονομικά και έβγαλαν λεφτά εκείνοι. Το πως ακριβώς δεν το ξέρω (πχ δάνεια της Μαρφίν στην ΠΑΕ και τα λεφτά στην τσέπη τους), πρέπει να τα ψάξετε εσείς.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom