Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Μην επιμένετε ρε παιδιά και κάνει τζάμπα φορμάτ ο άνθρωπος !
Kaspersky και Symantec ΔΕΝ ανιχνεύουν τα περισσότερα malware και doubleclick αρχεία
είσαι σοβαρός?οι 2 αυτές εταιρείες είναι απλά κορυφαιές.όταν έχεις ένα ολοκληρωμένο προιόν δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο.τα υπόλοιπα είναι για να προωθήσει η κάθε εταιρεία το προιόν της.τα free antivirus κτλ κάνουν δουλειά έως ένα σημείο.άλλωστε ότι πληρώνεις παίρνεις.και το lada είναι αμάξι και η ferrari επίσης.νομίζω ήμουν αρκετά σαφής.Η πρόταση μου είναι το πως πρέπει να γίνει σωστά.Ας βάλει και κάποιο free.Δεν θα έχει όμως την ίδια προστασία.1+1=2 ;)
Δεν λέω ότι δεν είναι καλές...αλλά δεν κάνουν καλή δουλειά για malware.
Symantec εχω στο desktop και κaspersky στο laptop.
Σε πληροφορώ ότι τα περισσότερα malware ΔΕΝ τα ανιχνεύουν.
Μπορείς να αγοράσεις το antivirus που πρότεινα.Ότι κι αν κόλησες θα το βρεί και θα το αφαιρέσει.Η σωστή διαδικασία όμως είναι το φορματ και πριν βάλεις οτιδήποτε στον υπολογιστή να βάλεις πρώτα το antivirus ώστε να ελέγχει τα πάντα
Δεν είναι ιός !
Και εγώ΄το έχω πάθει... Malware είναι και λογικά κάποιο "doubleclick" που κόλλησες σε κάποιο "ύποπτο" site.
Δεν θέλεις format και τέτοια...κάνε scnan με τα "malwarebytes-Anti malware" αλλά όποσδήποτε και με το "Spybot" το οποίο θα σου βρει σίγουρα γρήγορα και δωρεάν το ύποπτο αρχείο.
Αυτό ακριβώς που γράφει ο φίλος. Malware έχει φάει και μάλιστα της πλάκας. To antimalware είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό και δωρεάν. H full έκδοση έχει antivirus που δε σε ενδιαφέρει, θα προτιμήσεις κάποιο εξειδικευμένο. To spybot να το τρέξεις και αυτό, δεν είναι τόσο αποτελεσματικό αλλά μπορεί να λειτουργήσει συμπληρωματικά. Format δεν υπάρχει κανένας μα κανένας λόγος να κάνεις. Έχεις επίσης την επιλογή να κάνει restore σε ημερομηνία πριν το φας αν βαριέσαι τη διαδικασία αλλά καλύτερα να το καθαρίσεις. Αν κάνεις restore απλώς θα χάσεις ότι εγκατέστησες από την ημερομηνία που κάνεις το restore και πέρα.
μπορεί να χάνει φορτίο λόγω της πρίζας.ρε μαγκες γιατι το γαμω ρουτερ μου κατι φορες κανει επανεκκινησεις απο μονο του?![]()
ρε μαγκες γιατι το γαμω ρουτερ μου κατι φορες κανει επανεκκινησεις απο μονο του?![]()
μπορεί να χάνει φορτίο λόγω της πρίζας.
αν η πρίζα σου έχει έναν πυκνωτή πάνω και δεν έχεις οτε τότε άλλαξέ την
βρηκα τι εφταιγε τυποι το antivirus δεν αφηνε να κανει ρυθμιση των παραμετρων των windows εβγαλα το antivirus και ολα κομπλερε τυποι εδω και κανενα μηνα μου εχει πριξει τ αρχιδια το pc
κανει τρεις ωρες να ανοιξει και να κλεισειλεει στην αρχη ρυθμισεις παραμετρων των windows και μετα
αποτυχια ρυθμισεις παραμετρων των ενημερωσεων των windows
το κανει αυτο 2 φορες και μετα ανοιγει
ξερει κανενας μαγκας τι παιζει???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
όσοι έχουν παλιές συνδέσεις, και ειδικά όσοι έχουν ακόμα οτενετ χρησιμοποιούν πρίζες με πυκνωτή.![]()
![]()
Εχουν πάψει να φορτίζουν τις γραμμές εδω και αρκετά χρόνια!!
Τι ακριβώς εννοείς?