Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
;) ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ, τέκνα μουMother Of Bombs...........Oooooooooooooo
Στάλθηκε από: pristine
OK ρε συ - πλάκα κάνω. Αλλά ας μπει στο pcw.gr - ξέρω γω? Λες εκεί να έπεφτε πιο πολύ κράξιμο?
Μπα - μάλλον είναι φανατίλα μπουρδελιάρης!!!


αυτό εγινε 2-3 φορές μέχρι που άνοιξε και μου έδειξε οτι τα windows που χρησιμοποιώ ειναι μούφα!Βρήκα το crack απο το νετ όλα οκ!!Κάθε φορά όμως που το ανοίγω κάνει τα ίδια!!Μου λέει ότι έχω πέσει θύμα ..kai ότι χρησιμοποιώ μούφα windows ρελοσπάντων!!Τι στον κόρακα συμβαίνει???? 
Ρε παιδιά και γω αντιμετωπίζω ενα προβληματάκι τις 2 τελευταιες ημέρες!Όποιος μπορεί ας μου απαντήσει!
Προχθές εκεί που ήμουνα στο μσν βλέπω το pc να κανει επανεκκίνηση απο μόνο του!!![]()
αυτό εγινε 2-3 φορές μέχρι που άνοιξε και μου έδειξε οτι τα windows που χρησιμοποιώ ειναι μούφα!Βρήκα το crack απο το νετ όλα οκ!!Κάθε φορά όμως που το ανοίγω κάνει τα ίδια!!Μου λέει ότι έχω πέσει θύμα ..kai ότι χρησιμοποιώ μούφα windows ρελοσπάντων!!Τι στον κόρακα συμβαίνει????
![]()
Τις αυτόματες ενημερώσεις τις απενεργοποίησα...μαλακία έκανα που τις είχα ενεργοποιημένες..τεσπα..κατέβασα και αυτο που μου είπες...για να δούμε!!!σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!!ΚΑτέβασε το τελευταίο WGA Utillity και ΜΗΝ ξεχάσεις να απανεργοποιήσεις τις αυτόματες ενημερώσεις απο τον πίνακα ελεέγχου.
θα το δοκιμάσω φίλε μου! ευχαριστώ για την απάντηση! απλά σκέφτομαι μήπως τιθεται θέμα ασυμβατότητας μεταξύ της νέας έκδοσης firefox και των windows (s)vista!Δοκίμασε με κάνα download manager, όπως flashget έστω και χωρίς συνδρομή στο rapid. Θα δεις σίγουρα διαφορά από το download του firefox.