Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ανεβάσει θερμοκρασία;Desktop PC με Windows 7.
Τις τελευταίες 3-4 ημέρες κάνει επανεκκίνηση όποτε του καυλώσει. Έκλεισα τις αυτόματες ενημερώσεις, έκλεισα την επιλογή να κάνει επανεκκίνηση όταν "χτυπήσει" κάτι, έβαλα τελευταίους drivers σε όλα, έκανα system restore σε ημερομηνίες που δεν είχε θέμα. Έτρεξα antivirus, καθάρισα cache, αφαίρεσα malware. Πιθανότατα κολλάει η κάρτα γραφικών γιατί σε youtube και video στο FB που ξεκινάνε να παίζουν, κάνει επανεκκίνηση. Κάνει και χωρίς να παίζει κάποιο βίντεο όμως. Μέχρι και τον Mozilla σκέφτηκα ως πιθανό ένοχο γιατί ψιλοκολλάει.
Κάρτα γραφικών; Πιθανές λύσεις σε S/W πριν πάμε σε H/W![]()
![]()
Ανεβάσει θερμοκρασία;
Τα windows που έχεις τα έχεις κάνει register με τον κωδικό τους κανονικά? Ξέρω ότι αν περάσουν 30 μέρες από την εγκατάσταση και δεν έχεις κάνει registration συμβαίνει ακριβώς αυτό...τα windows κάνουν reboot σε άσχετες στιγμές,σαν ένα σύστημα ασφαλείας.Τώρα αν δεν ισχύει αυτό (που μάλλον δεν ισχύει απλά είπα να το αναφέρω αφού την έχω πατήσει μια φορά έτσι)...όταν κάνει restart σου βγάζει κάποια μπλέ οθόνη? Παγώνει γενικά? Η απλά τραβάει ένα restart?Desktop PC με Windows 7.
Τις τελευταίες 3-4 ημέρες κάνει επανεκκίνηση όποτε του καυλώσει. Έκλεισα τις αυτόματες ενημερώσεις, έκλεισα την επιλογή να κάνει επανεκκίνηση όταν "χτυπήσει" κάτι, έβαλα τελευταίους drivers σε όλα, έκανα system restore σε ημερομηνίες που δεν είχε θέμα. Έτρεξα antivirus, καθάρισα cache, αφαίρεσα malware. Πιθανότατα κολλάει η κάρτα γραφικών γιατί σε youtube και video στο FB που ξεκινάνε να παίζουν, κάνει επανεκκίνηση. Κάνει και χωρίς να παίζει κάποιο βίντεο όμως. Μέχρι και τον Mozilla σκέφτηκα ως πιθανό ένοχο γιατί ψιλοκολλάει.
Κάρτα γραφικών; Πιθανές λύσεις σε S/W πριν πάμε σε H/W![]()
![]()
Τα windows που έχεις τα έχεις κάνει register με τον κωδικό τους κανονικά? Ξέρω ότι αν περάσουν 30 μέρες από την εγκατάσταση και δεν έχεις κάνει registration συμβαίνει ακριβώς αυτό...τα windows κάνουν reboot σε άσχετες στιγμές,σαν ένα σύστημα ασφαλείας.Τώρα αν δεν ισχύει αυτό (που μάλλον δεν ισχύει απλά είπα να το αναφέρω αφού την έχω πατήσει μια φορά έτσι)...όταν κάνει restart σου βγάζει κάποια μπλέ οθόνη? Παγώνει γενικά? Η απλά τραβάει ένα restart?
Desktop PC με Windows 7.
Τις τελευταίες 3-4 ημέρες κάνει επανεκκίνηση όποτε του καυλώσει. Έκλεισα τις αυτόματες ενημερώσεις, έκλεισα την επιλογή να κάνει επανεκκίνηση όταν "χτυπήσει" κάτι, έβαλα τελευταίους drivers σε όλα, έκανα system restore σε ημερομηνίες που δεν είχε θέμα. Έτρεξα antivirus, καθάρισα cache, αφαίρεσα malware. Πιθανότατα κολλάει η κάρτα γραφικών γιατί σε youtube και video στο FB που ξεκινάνε να παίζουν, κάνει επανεκκίνηση. Κάνει και χωρίς να παίζει κάποιο βίντεο όμως. Μέχρι και τον Mozilla σκέφτηκα ως πιθανό ένοχο γιατί ψιλοκολλάει.
Κάρτα γραφικών; Πιθανές λύσεις σε S/W πριν πάμε σε H/W![]()
![]()
Κατέβασε και τρέξε ένα διαγνωστικό ram όπως είναι το memtest.Δοκίμασε να βγάλεις (αν έχεις 2 η παραπάνω) καμιά ram μήπως φταίει αυτό.Μπορείς να κάνεις και ένα format και να δεις αν συνεχίζει το θέμα είναι σίγουρο ότι είναι hardware.Από κει και πέρα αν είσαι εξηκειωμένος μπορείς να βγάζεις ένα ένα τα εξαρτήματα όπως πχ μνήμες..μετά κάρτα ήχου η κάρτα γραφικών να δεις αν αφαιρέσει κάποιο από αυτά αν θα δουλεύει κανονικά.Έτσι όπως το ακούω ίσως έχουνε κλάσει οι ram αλλά μπορεί να είναι το οτιδήποτε.Εγώ θα δοκίμαζα πρώτο πρώτο το format που είναι το ποιο ανώδυνο.
Μπορείς επίσης να κατεβάσεις και ένα πρόγραμμα που λέγεται ''bluescreenview'' και σε αφήνει να δεις αν σου έχει πετάξει μπλέ οθόνες (που δεν τις πρόσεξες η που δεν εμφανίστηκαν καν λόγο ρεσταρτ).Εκεί θα σου βγάζει και τον λόγο του προβλήματος με τη μορφή κάποιου κοδικού.Αν το βρείς αυτό θα βρεις και τι από τα hardware σου βγάζει το πρόβλημα (μάλλον γιατί τίποτα δεν είναι σίγουρο με αυτά).Τίποτα μαν.Σ' ευχαριστώ πολύ μαν!
Μπορείς επίσης να κατεβάσεις και ένα πρόγραμμα που λέγεται ''bluescreenview'' και σε αφήνει να δεις αν σου έχει πετάξει μπλέ οθόνες (που δεν τις πρόσεξες η που δεν εμφανίστηκαν καν λόγο ρεσταρτ).Εκεί θα σου βγάζει και τον λόγο του προβλήματος με τη μορφή κάποιου κοδικού.Αν το βρείς αυτό θα βρεις και τι από τα hardware σου βγάζει το πρόβλημα (μάλλον γιατί τίποτα δεν είναι σίγουρο με αυτά).Τίποτα μαν.
Μάλλον έχεις εντοπίσει μόνος σου τον φταίχτη, τσέκαρε το ανεμιστηράκι της κάρτας καλού κακού. Επίσης βγάλε την και επανατοποθέτησέ την. Πάντως άλλος ένας κοινός φταίχτης για χωρίς λόγος επανεκκινήσεις είναι το τροφοδοτικό που αρχίζει να τα φτύνει, αν μπορείς τσέκαρέ το ή ακόμα καλύτερα να μπορείς δανείσου κάποιο άλλο να δεις αν αλλάζει συμπεριφορά ο υπολογιστής σου.
Κατέβασε και τρέξε ένα διαγνωστικό ram όπως είναι το memtest.Δοκίμασε να βγάλεις (αν έχεις 2 η παραπάνω) καμιά ram μήπως φταίει αυτό.Μπορείς να κάνεις και ένα format και να δεις αν συνεχίζει το θέμα είναι σίγουρο ότι είναι hardware.Από κει και πέρα αν είσαι εξηκειωμένος μπορείς να βγάζεις ένα ένα τα εξαρτήματα όπως πχ μνήμες..μετά κάρτα ήχου η κάρτα γραφικών να δεις αν αφαιρέσει κάποιο από αυτά αν θα δουλεύει κανονικά.Έτσι όπως το ακούω ίσως έχουνε κλάσει οι ram αλλά μπορεί να είναι το οτιδήποτε.Εγώ θα δοκίμαζα πρώτο πρώτο το format που είναι το ποιο ανώδυνο.
Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για H/W. Είτε η κάρτα γραφικών ή η RAM....
Desktop PC με Windows 7.
Τις τελευταίες 3-4 ημέρες κάνει επανεκκίνηση όποτε του καυλώσει. Έκλεισα τις αυτόματες ενημερώσεις, έκλεισα την επιλογή να κάνει επανεκκίνηση όταν "χτυπήσει" κάτι, έβαλα τελευταίους drivers σε όλα, έκανα system restore σε ημερομηνίες που δεν είχε θέμα. Έτρεξα antivirus, καθάρισα cache, αφαίρεσα malware. Πιθανότατα κολλάει η κάρτα γραφικών γιατί σε youtube και video στο FB που ξεκινάνε να παίζουν, κάνει επανεκκίνηση. Κάνει και χωρίς να παίζει κάποιο βίντεο όμως. Μέχρι και τον Mozilla σκέφτηκα ως πιθανό ένοχο γιατί ψιλοκολλάει.
Κάρτα γραφικών; Πιθανές λύσεις σε S/W πριν πάμε σε H/W![]()
![]()
Ε κάνεις ένα backup,αγοράζεις έναν εξωτερικό σκληρό,χωρίζεις σε particions τον δίσκο κτλπ.Το θέμα είναι να μη φτασεις στο φορματ! Πως θα επαναφέρεις οτι είχες πριν απο αυτό?
Μπορεί να είναι από την κάρτα γραφικών μέχρι το ότι μια ενημέρωση των windows δημιουργεί θέμα με τους drivers των usb λόγο παλαιότητας της motherboard.Επειδή είπες όμως ότι έκανες restore φαντάζομαι ότι κάτι παίζει με τις μνήμες..συνήθως αυτές κλάνουν πρώτες πρώτες.Αν ήταν πρόβλημα της κάρτας γραφικών θα έιχες κιάλα θέματα.Κατέβασες το προγραμμα με τις μπλέ οθόνες που σου ειπα?Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για H/W. Είτε η κάρτα γραφικών ή η RAM....
Ξεκίνα τον υπολογιστή σου και μπες στο BIOS εκεί θα βρεις και πληροφορίες για την θερμοκρασία που έχει η CPU καλό είναι να το αφήσεις εκεί κάποια ώρα.Desktop PC με Windows 7.
Τις τελευταίες 3-4 ημέρες κάνει επανεκκίνηση όποτε του καυλώσει. Έκλεισα τις αυτόματες ενημερώσεις, έκλεισα την επιλογή να κάνει επανεκκίνηση όταν "χτυπήσει" κάτι, έβαλα τελευταίους drivers σε όλα, έκανα system restore σε ημερομηνίες που δεν είχε θέμα. Έτρεξα antivirus, καθάρισα cache, αφαίρεσα malware. Πιθανότατα κολλάει η κάρτα γραφικών γιατί σε youtube και video στο FB που ξεκινάνε να παίζουν, κάνει επανεκκίνηση. Κάνει και χωρίς να παίζει κάποιο βίντεο όμως. Μέχρι και τον Mozilla σκέφτηκα ως πιθανό ένοχο γιατί ψιλοκολλάει.
Κάρτα γραφικών; Πιθανές λύσεις σε S/W πριν πάμε σε H/W![]()
![]()