Νέα

Πανιώνιος Γ.Σ.Σ.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Ryu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 228K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

tenniskiller

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.563
Κριτικές
1
Like
50
Πόντοι
16

μια ζωη νιονιος θα εισαι.Ποτε δεν προκειτε να σε θεωρησει κανεις μεγαλη ομαδα.Γιαυτο και δεν ασχολουμαστε μαζι σου
[/quote]
Γιατι εσενα σε υπολογιζει κανενας για μεγαλη ομαδα βρε τσιρκουλα Δημητρουλες;Εμεις εχουμε βγαλει και ολους τους πρωτους σκορερ και τοσους παικτες απο τις ακαδημιες μας,εσεις τρωγατε τα λεφτα του κοσμακη για να πληρωνεται φουσκες;
Με εσας γελανε κουτοχορτιατη και τους αλλους με τους δανεικους απο την Βαβελ,ποιο πολλοι ειναι οι διερμηνεις απο τους παικτες.
 

tenniskiller

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.563
Κριτικές
1
Like
50
Πόντοι
16
Αντε μωρη τρελλη Βλαχαρα γραψε κατι σοβαρο απο το να λες μαλακιες τυπου νιονιοςκλπ.
Γκεγκε μωρη Δημητροβα απο Σοφια;
Ελληνικα μιλατε εκει,διερμηνεα ηθελα πανω γιατι καποτε δεν μπορουσα να παραγγειλω σουβλακι.
 

tenniskiller

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.563
Κριτικές
1
Like
50
Πόντοι
16
Αποστολε και εσυ Βουλγαρος υπηκοος εισαι;
 

tenniskiller

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.563
Κριτικές
1
Like
50
Πόντοι
16
Τα βρηκατε σκληρα εδω;Αντε μην φωναξω τους Βαλερεγκενιανους και σας πηδηξουνε!
 

Επισκέπτης
και ομαδαρα να εχεις,που δεν εχεις και το καλυτερο ποδοσφαιρο να παιζεις,που δεν παιζεις και πρωταθλημα να παρεις, που δεν θα παρεις, θα εισαι  παντα πανιωνακος
και κατι αλλο ξεχασες να πεις οτι εκει που φτυνουμε εμεις οι πανιωνιοι ποτε δεν παμε να γλειφουμε. αντιθετα εσεις οι παοκτσηδες εκει που φτυνατε τοσα χρονια τωρα γλειφετε[γκαγκατσης]. μια ζωη στην κλαψα και το κατεστημενο σας εφταιγε αλλα εχεις ξεχασει οτι αυτοι που δεν ασχπλεισαι σου εχουν κλεισει πολλες φορες το σπιτι[αποκλεισμει κυπελλου 2φορες]!! οποτε κρατα μικρο καλαθι γιατι φετος θα πεσουν τα τσιμεντα στη τουμπα με το γκαγκατση θα γελαμε πολυ φετος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

vlachodeutsch

Μέλος
Εγγρ.
27 Δεκ 2008
Μηνύματα
6.218
Like
4
Πόντοι
66
ρε γατακι που θα ηθελες πολυ να ησουνα πανθηρας,τις προσοχες στον Μπεο τις ξεχνας, ψιψινα;Σας ξεφτιλιζε και εσεις τουμπεκι,τσιμουδια
 

Επισκέπτης
ρε γατακι που θα ηθελες πολυ να ησουνα πανθηρας,τις προσοχες στον Μπεο τις ξεχνας, ψιψινα;Σας ξεφτιλιζε και εσεις τουμπεκι,τσιμουδια
τελικα πρεπει να εισαι πολυ χαζος!!!!! εσεις δεν εισασταν που λεγατε οτι υπαρχει το αθηναικο κατεστημενο εσεις δε λεγατε οτι ο γκαγκατσης δινει τα πρωταθληματα!!!! τωρα τη εγινε ρε βλαχακι σας κανει τωρα εγινε καλος και καθαρος και τον πηραΤε στην ομαδαρα σας!!!! α ρε κωλοτουμπες που ειστε μια ζωη ετσι ειστε γιαυτο παντα και κλαιγεστε και σας φταινε μονο οι αλλοι εκτος απο τον ευταο σας και το χαλι σας!!!! εχεις ξεχασει τους μπατατουδηδες οσο για το μπεο βλαχακι ειδες αν πηρε το μπουλο και ποιος επαναστατησε για να φυγει.οσο για τα αλλα πελατακο σε εχω στο κυπελλο οπου σε βρισκω :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1:περαστικα βλαχακο !!!
 

vlachodeutsch

Μέλος
Εγγρ.
27 Δεκ 2008
Μηνύματα
6.218
Like
4
Πόντοι
66
οσο για το μπεο βλαχακι ειδες αν πηρε το μπουλο και ποιος επαναστατησε για να φυγει.
:2funny: :2funny: :2funny:
οταν μετα το ευρωπαικο ματς με την δυναμο οι πανθηρες φωναξαν το συνθημα ασο ημιχρονο,διπλο τελικο, δεν πηγε ο Μπεος στην γωνια των πανθηρων και με γαμοσταυριδια και χριστοπαναγιες σας ειπε να κανετε τουμπεκι αλλιως θα σας εκανε ερωτα;
Και κανατε τουμπεκι γατακια
 

Επισκέπτης
:2funny: :2funny: :2funny:
οταν μετα το ευρωπαικο ματς με την δυναμο οι πανθηρες φωναξαν το συνθημα ασο ημιχρονο,διπλο τελικο, δεν πηγε ο Μπεος στην γωνια των πανθηρων και με γαμοσταυριδια και χριστοπαναγιες σας ειπε να κανετε τουμπεκι αλλιως θα σας εκανε ερωτα;
Και κανατε τουμπεκι γατακια
βλαχακο τη εγινε στο ματς με τη βαλερενγκα; βλαχακο τη εγινε στα ματς με τους εβραιους; ηταν πολλα τα λεφτα :2funny: και εκει κανατε τις κοτες!!! δε σε περνει να μιλας για να μη μιλησουμε και για ελλαδα [εργοτελη ο-2 προ τριετιας] πεφτανε τα τσιμεντα στη τουμπα!!! :2funny:οσο για το μπεο μας εκλασε μια μαντρα και πηρε το πουλο ενω εσεις μια ζωη θα ειστε της φαπας ειδικα με αυτον που καταριοσαστε οτι δεν σας αφηνε να παρετε πρωταθλημα τον ενταξατε επισημα στην ομαδα σας και ειστε επισημα παραρτημα του γαυρου :s&m_1: και κανετε τις κοτουλες που ειστε να φωναξετε ρε παληκαρια κοτες σουζα στο λιλη!!!! τωρα ειναι καλος ο γκαγκατσης βλαχακο σου αρεσει να σε  :knockinb:. γλειψε εκει που εφτυνες γιατι αυτοι ειστε αυτοι σας αξιζουν περαστικα και ελπιζω φετος σε ωραιες παραστασεις στη τουμπα!!!!!!
 

tenniskiller

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.563
Κριτικές
1
Like
50
Πόντοι
16
Αν θυμασαι  οι πανθηρες ηταν εναντια του Μπεου και τον βριζαν εν χορο και πολλοι θα το θυμουνται.
Αλλα εχουμε προβλημα τωρα που βρεθηκε ενας νοικοκυρης προεδρος σε σχεση με αυτους της Θεσσαλονικης.Ο ενας δεν βαζει δραχμη και το παει
για πολιτικος με τις πλατες των κοροιδων των Παοκτζηδων,των τυφλοκουταβων που δεν καταλαβαινουν οτι τους δουλευουν εδω και χρονια,ο αλλος κανει οτι του λεει η θυρα 3 και ο αλλος τραγουδαει τα βραδυα.
ΑΡΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΑΘΛΗΤΙΣΜΕ!!!
Γιατι δεν μου απαντατε κουτοχορτιατες Θεσσαλονικεις που γραφετε εδω γιατι δεν ανεβηκαν Ρεκομπα και Εστογιανοφ πανω αν και τους δινατε περισσοτερα;
Δεν τους αρεσει το κλιμα; Χο Χο Χο!!!
 

tenniskiller

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.563
Κριτικές
1
Like
50
Πόντοι
16
Σημαντικη ειδηση για να μην κοιμουνται οι αντιπαλοι φιλαθλοι:
Ο Εστογιανοφ εχει βγαλει τον γυψο και ξεκινησε φυσικοθεραπεια δεκα ημερων και μετα βουρ για γκολακια.Εβγαλε τον γυψο σε χρονο ρεκορ και αρχιζει σε λιγο καιρο τρεξιματακι και προπονηση τις ντριμπλιτσες του,Παοκια δυστηχως θα τους βρειτε και τους 3 μπροστα που δεν θα παιζανε την Κυριακη.
 

SODOM3

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουν 2006
Μηνύματα
1.360
Like
0
Πόντοι
16
O Φανουρης να ειναι καλα και δεν φοβομαστε κανεναν
 

tenniskiller

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.563
Κριτικές
1
Like
50
Πόντοι
16
Μπαλλια με γραμματοσημο πανω Ρεκομπα ειναι παντα μεσα,και εγω σκορερ γινομαι με τετοιες πασες.
Οι Δημητρουλες δεν μπορουν να το χωνεψουν γιατι δεν ανεβηκαν πανω ακομα Λολο και Τσινο, και τραβανε τις μουνοτριχες τους τα καημενα.Και τωρα φαινεται ποσο αργος ειναι ο Παοκ και δεν σκοραρει ευκολα γιατι λειπει η καλη μπαλλια που εχουν οι Ουρουγουανοι μας.
Ας ειχανε προεδρο με ορτικια και οχι ζαρντινιερα!!!
 

mathima solfez

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2007
Μηνύματα
582
Like
41
Πόντοι
6
Κανενα σαιτ που να δειχνει το παιχνιδι Πανιωνιος-Εργοτελης εχουμε? Ειμαι εξωτερικο και θελω να δω το παιχνιδι απο το ιντερνετ.
 

Pradadevil

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2008
Μηνύματα
1.397
Κριτικές
3
Like
929
Πόντοι
96
Κανενα σαιτ που να δειχνει το παιχνιδι Πανιωνιος-Εργοτελης εχουμε? Ειμαι εξωτερικο και θελω να δω το παιχνιδι απο το ιντερνετ.
Το παιχνιδι το δειχνει ο ΣΚΑΙ και νομιζω οτι μπορεις να το δεις κ απο το site του καναλιου
 

xistis

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Αυγ 2007
Μηνύματα
1.243
Κριτικές
12
Like
0
Πόντοι
1.240
Σημαντικη ειδηση για να μην κοιμουνται οι αντιπαλοι φιλαθλοι:
Ο Εστογιανοφ εχει βγαλει τον γυψο και ξεκινησε φυσικοθεραπεια δεκα ημερων και μετα βουρ για γκολακια.Εβγαλε τον γυψο σε χρονο ρεκορ και αρχιζει σε λιγο καιρο τρεξιματακι και προπονηση τις ντριμπλιτσες του,Παοκια δυστηχως θα τους βρειτε και τους 3 μπροστα που δεν θα παιζανε την Κυριακη.

το μπαλονι που ξεφουσκωσε ο παοκ εκανε μια βολτα απο την ευρωπη και γυρισε....

ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ  :rockon:
 

SODOM3

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουν 2006
Μηνύματα
1.360
Like
0
Πόντοι
16
αρκετά ασχοληθήκαμε με τα(Γκαγκατσια)μπαόκια,θα τα ξαναπουμε σε κανα μήνα,Πάμε τώρα με Εργοτέλη για μια ανετη επικρατηση
 

Επισκέπτης
μην ασχολειστε με κομπλεξικους αυτοι παντα ειναι λαλιστατοι το καλοκαιρι και οταν γινονται περιγελος της ευρωπης εξαφανιζονται. τωρα μιλια για το ζαγορακη κοτες!!!! οταν θα ερθουν κατω θα τους φιλοξενησουμε καλα!!!!! :s&m_1: :s&m_1:
 

tenniskiller

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.563
Κριτικές
1
Like
50
Πόντοι
16
2-0 αυριο και χαλαρα γιατι ειναι αγχωμενα λιγο τα παιδια μας και ζεσταινεται ακομα ο Ρεκομπα,θα λειπει και ο φιλος του και θα βαριεται λιγο με τους κουτσους.
Φετος στοχος του Φερερα ειναι να μην χαθει βαθμος με τους μικρους και οτι κατσει με τους μεσαιομεγαλους οπως ειναι η τακτικη του.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom