tenniskiller
Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 3.563
- Κριτικές
- 1
- Like
- 50
- Πόντοι
- 16
μια ζωη νιονιος θα εισαι.Ποτε δεν προκειτε να σε θεωρησει κανεις μεγαλη ομαδα.Γιαυτο και δεν ασχολουμαστε μαζι σου
[/quote]
Γιατι εσενα σε υπολογιζει κανενας για μεγαλη ομαδα βρε τσιρκουλα Δημητρουλες;Εμεις εχουμε βγαλει και ολους τους πρωτους σκορερ και τοσους παικτες απο τις ακαδημιες μας,εσεις τρωγατε τα λεφτα του κοσμακη για να πληρωνεται φουσκες;
Με εσας γελανε κουτοχορτιατη και τους αλλους με τους δανεικους απο την Βαβελ,ποιο πολλοι ειναι οι διερμηνεις απο τους παικτες.
. γλειψε εκει που εφτυνες γιατι αυτοι ειστε αυτοι σας αξιζουν περαστικα και ελπιζω φετος σε ωραιες παραστασεις στη τουμπα!!!!!!