διπλα διπλα οι οπαδοι μεταξυ μας ειναι χρονια τωρα
πολλες πανσετες τρωτε, ειπαμε να κερασουμε και μας τις φαγατε ολες
υ.γ διπλο κακο σας βρηκε....και 4 και γιαννου
Καλά τόσα λες ,τόσα ξέρεις!
Έτσι λένε οι δημοσιογράφοι της Βόρειας Ελλάδας?
Αφού ξέρεις τόσα,μήπως ξέρεις που πήγαινε ο Τζαβέλας όταν τα χάλασε με τον Παόκ μία εβδομάδα πριν,αν έχει δικαίωμα ο Πανιώνιος γιά μεταπώληση και ποσοστά ακόμα του Τζαβέλα σε ελληνική ομάδα....
και ποιός συμφώνησε να παέι ο Τζαβέλας (τελικά) στον Παοκ.
Αν τα βρεις αυτά,θα σε παραδεχτώ!!!
Υ.Γ. Ο Τζαβέλας δεν είναι ακριβώς ελεύθερος,αν πας να απαντήσεις έτσι.........σε πρόλαβα
Αυτά γιά να καταλάβεις πως κατέληξε ο Τζαβέλας στον Παοκ,τι παίχτηκε στο παιχνίδι που ήταν κουρασμένος ο Παοκ,τι παίχτηκε για τον δεύτερο γύρο στη Ν.Σμύρνη και πως κέρδισε τόσο άνετα στο παιχνίδι.
Εσύ κάτσε να πανηγυρίζεις τα γκολ στην κερκίδα αλλά εμείς χωρίς λεφτά σωζώμαστε κάθε χρόνο.
Σου έβαλα πολλά και σε κούρασα...
όπως σκέψου εσύ "ποτέ" δεν θα πάρεις πρωτάθλημα,ποτέ ποτέ