Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).

και αν δεν ηταν επιπολαιοι να βαλουν ολοι απο 1 γκολ, θα ειχαμε πιο ψηλο κοντερ 
Όπως και κάθε χρόνο εμείς είμαστε το πρώτο φαβορί!Και να φανταστείτε πως ο Πανιώνιος φέτος θα πέσει!!
Τι έγινε με το γήπεδο ρε παιδιά?Το γήπεδο ήταν όντως ακατάλληλο... 3 - 0
Θα έχουν αποκλειστεί από Σάλκε,θα είναι κουρασμένοι,ψυχολογικά ράκη κλπ.επομενο παιχνιδι με παοκ
Χαίρε καίσαρκαλησπερα τεννις
το ντεβινσετι αν μπορουσε να εδινεΘυμήθηκα κάτι και ξύπνησα στον ύπνο μου να σας ειδοποιήσω!
Φοβάμαι μην θυμώσει το "τέρας" Αλαφού και έρθει στον ύπνο μας και μας μαμήσει όλους,είναι λίγο τρομακτικός με το καπελάκι και σε συνδιασμό με τον άλλον τον κοντοπούτανο τον Κούγια που σε ένα φιλικό του μαμήσαμε την μισή ομάδα όπως θυμάμαι,με πιάνει τρόμος!!!
Ήταν κάτι που ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας,και να σας πω ότι ο "θείος " Μαρινάκης μας αγαπά πραγματικά,φέτος δεν πήρε ούτε ένα πεναλτάκι κάλπικο στην Ν.Σμύρνη ο βαζελίνος!
μια χαρα ειναι οταν ο τσακιρης ελεγε να το φτιαξουμε με μακετες και ετσι φωναζαν καποιοιΤι έγινε με το γήπεδο ρε παιδιά?
Δεν έχω ενημέρωση!
Θα πέσει με κανένα σεισμό?
Να ξέρω που να κάθομαι,γι αυτό....