Οκ, απο αυτα τουλαχιστον που εχω διαβασει απο εσενα, φαινεσαι ντομπρος και σε πιστευω, απλως στην αρχη νομιζα οτι εκανες ψιλοχαβαλε, στη θεση σου παντως θα ημουν επιφυλακτικος λογω νταβα(απο ο,τι εχω καταλαβει, σχεδον ολες οι μικρες εχουν νταβα, απο καποια ηλικια και επειτα τις παρατανε...), ειμαι λιγο μεγαλυτερος σου και επισης αρκετα περπατημενος σε αυτα τα δυσκολα μονοπατια, οποτε εχεις την εμπειρια και την κριση να πραξεις σωστα, απο την αλλη οι ηλικιες κοντα στα δευτερα αντα, περνωντας εστω και στο υποσυνειδητο τις αρχες της κρισης της μεσης ηλικιας, μπορει να σε κανουν να θες να τα "γαμησεις" ολα και να κανεις πραγματα που δε θα εκανες νεοτερος...