Νέα

Νικολέττα Ράλλη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα apostolou
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 26 άτομα (1 μέλη και 25 επισκέπτες)

ananeotikos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Φεβ 2025
Μηνύματα
15.151
Like
25.118
Πόντοι
9.931
Χρόνια Πολλά στη μιλφάρα και μουνάρα Ράλλη.:bigdick::bigdick::bigdick:
1765023534299.jpeg
 

sisiliano1982

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Δεκ 2015
Μηνύματα
1.035
Like
1.704
Πόντοι
216
Μαναρι ατελειωτο και καβλιαρικο!!Κοντευει να γινει γατομανα να δουμε ποιος τυχερος θα το αποκαταστησει το κοριτσι !
 

ananeotikos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Φεβ 2025
Μηνύματα
15.151
Like
25.118
Πόντοι
9.931

ananeotikos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Φεβ 2025
Μηνύματα
15.151
Like
25.118
Πόντοι
9.931
Λογικά οι γαμπροί ακονίζουν από τώρα τις πούτσες τους για Ράλλη.
 

patriarcha

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Ιαν 2011
Μηνύματα
1.008
Κριτικές
9
Like
2.062
Πόντοι
216
Μόνο δύο δάχτυλα;Εγώ όλο το χέρι θέλω να της βαλω:cheesy::cheesy::cheesy:

 

ririkonav

Ανώτατος
Εγγρ.
2 Απρ 2007
Μηνύματα
6.140
Κριτικές
49
Like
7.103
Πόντοι
11.445

Με τον Μιχάλη έχουμε μια πολύ ιδιαίτερη σχέση γενικότερα. Δεν είμαστε το γουτσουνιάρικο ζευγάρι. Είμαστε λίγο πιο φίλοι, σε κάποιους μπορεί να μην αρέσει, εμένα μου αρέσει αυτό που ζω. Έτσι ήμασταν πάντα. Όλα έγιναν πάρα πολύ γρήγορα. Στους εννέα μήνες της σχέσης μας, έμεινα έγκυος. Θεωρώ ότι αν δεν είχαμε το παιδί, δε θα ήμασταν μαζί, θα είχαμε χωρίσει.:bigdick:
 

ananeotikos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Φεβ 2025
Μηνύματα
15.151
Like
25.118
Πόντοι
9.931

Με τον Μιχάλη έχουμε μια πολύ ιδιαίτερη σχέση γενικότερα. Δεν είμαστε το γουτσουνιάρικο ζευγάρι. Είμαστε λίγο πιο φίλοι, σε κάποιους μπορεί να μην αρέσει, εμένα μου αρέσει αυτό που ζω. Έτσι ήμασταν πάντα. Όλα έγιναν πάρα πολύ γρήγορα. Στους εννέα μήνες της σχέσης μας, έμεινα έγκυος. Θεωρώ ότι αν δεν είχαμε το παιδί, δε θα ήμασταν μαζί, θα είχαμε χωρίσει.:bigdick:
Αλήθειες λέει η Νικολέττα Ράλλη.
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.422
Like
49.184
Πόντοι
10.131

Με τον Μιχάλη έχουμε μια πολύ ιδιαίτερη σχέση γενικότερα. Δεν είμαστε το γουτσουνιάρικο ζευγάρι. Είμαστε λίγο πιο φίλοι, σε κάποιους μπορεί να μην αρέσει, εμένα μου αρέσει αυτό που ζω. Έτσι ήμασταν πάντα. Όλα έγιναν πάρα πολύ γρήγορα. Στους εννέα μήνες της σχέσης μας, έμεινα έγκυος. Θεωρώ ότι αν δεν είχαμε το παιδί, δε θα ήμασταν μαζί, θα είχαμε χωρίσει.:bigdick:
Με λιγα λογια μένει με τον τυπο μονο για το παιδί.
 

ririkonav

Ανώτατος
Εγγρ.
2 Απρ 2007
Μηνύματα
6.140
Κριτικές
49
Like
7.103
Πόντοι
11.445

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.422
Like
49.184
Πόντοι
10.131
ο τυπος εχει εστιατοριο στο κολωνακι μονο για να γνωριζει γκομενες και να πηδαει .....:2funny:
Καλα κανει, αφου η Ραλλη πρέπει να του κάθεται μια στο τοσο, ισως και καθόλου.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom