ananeotikos
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 16 Φεβ 2025
- Μηνύματα
- 15.151
- Like
- 25.118
- Πόντοι
- 9.931
Χρόνια Πολλά στη μιλφάρα και μουνάρα Ράλλη.








Στάνταρ θα ξαναπαντρευτεί η Ράλλη.Μαναρι ατελειωτο και καβλιαρικο!!Κοντευει να γινει γατομανα να δουμε ποιος τυχερος θα το αποκαταστησει το κοριτσι !



ΜΑΛΑΚΑΣ πανταΚαύλα πάντα.
![]()
Δεν περιγράφεται πόσο έχω χύσει για πάρτη τηςέχω χύσει για αυτές της "βιζαρες" πολλές φορες
Απίστευτη καύλα και μιλφάρα.Νικολέτταρα είσαι γυναικάρα
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Αλήθειες λέει η Νικολέττα Ράλλη.![]()
Νικολέττα Ράλλη: Η αντίδραση στις ερωτήσεις των follower της για τον σύζυγό της - «Πού είναι ο άντρας σου;»
Μάλιστα, μια από τις πιο συχνές ερωτήσεις που δέχτηκε ήταν για τη σχέση της με τον πατέρα της κόρης της, Μιχάλη Ανδρούτσο.www.tlife.gr
Με τον Μιχάλη έχουμε μια πολύ ιδιαίτερη σχέση γενικότερα. Δεν είμαστε το γουτσουνιάρικο ζευγάρι. Είμαστε λίγο πιο φίλοι, σε κάποιους μπορεί να μην αρέσει, εμένα μου αρέσει αυτό που ζω. Έτσι ήμασταν πάντα. Όλα έγιναν πάρα πολύ γρήγορα. Στους εννέα μήνες της σχέσης μας, έμεινα έγκυος. Θεωρώ ότι αν δεν είχαμε το παιδί, δε θα ήμασταν μαζί, θα είχαμε χωρίσει.![]()
Με λιγα λογια μένει με τον τυπο μονο για το παιδί.![]()
Νικολέττα Ράλλη: Η αντίδραση στις ερωτήσεις των follower της για τον σύζυγό της - «Πού είναι ο άντρας σου;»
Μάλιστα, μια από τις πιο συχνές ερωτήσεις που δέχτηκε ήταν για τη σχέση της με τον πατέρα της κόρης της, Μιχάλη Ανδρούτσο.www.tlife.gr
Με τον Μιχάλη έχουμε μια πολύ ιδιαίτερη σχέση γενικότερα. Δεν είμαστε το γουτσουνιάρικο ζευγάρι. Είμαστε λίγο πιο φίλοι, σε κάποιους μπορεί να μην αρέσει, εμένα μου αρέσει αυτό που ζω. Έτσι ήμασταν πάντα. Όλα έγιναν πάρα πολύ γρήγορα. Στους εννέα μήνες της σχέσης μας, έμεινα έγκυος. Θεωρώ ότι αν δεν είχαμε το παιδί, δε θα ήμασταν μαζί, θα είχαμε χωρίσει.![]()
ο τυπος εχει εστιατοριο στο κολωνακι μονο για να γνωριζει γκομενες και να πηδαει .....Με λιγα λογια μένει με τον τυπο μονο για το παιδί

Και μόνο ότι έκανε μαμά τη Ράλλη ΑΞΙΟΣ.ο τυπος εχει εστιατοριο στο κολωνακι μονο για να γνωριζει γκομενες και να πηδαει .....![]()
Καλα κανει, αφου η Ραλλη πρέπει να του κάθεται μια στο τοσο, ισως και καθόλου.ο τυπος εχει εστιατοριο στο κολωνακι μονο για να γνωριζει γκομενες και να πηδαει .....![]()
Κάθησε όταν έπρεπε λογικά.Καλα κανει, αφου η Ραλλη πρέπει να του κάθεται μια στο τοσο, ισως και καθόλου.