satov1
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 13 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 9.078
- Like
- 22.390
- Πόντοι
- 5.956
Ετσι.Αλλιώς θα έτρεχε μέχρι σήμερα στη Δικαιοσύνη και δε θα ξέμπλεκε.Πιστευει κανεις οτι δεν υπηρχαν και πιο δυνατες φωτο ή και βιντεο?? Εγω λεω στανταρ υπηρχαν ειναι δυνατον να τραβηξε ερασιτεχνικα και να πηρε ο φακος μονο οτι δειχνει στηθος αντε και λιιιιγο κωλαρακι?? Οποιος εχει τετοιο υλικο στο κινητο του ή στο pc του στανταρ εχει κι αλλο πιο δυνατο! Απλα μαλλον αυτος που τις διερρευσε ηξερε τι εκανε και ηθελε να γινει ελεγχομενη διαρροη φωτο συγκεκριμενων...

